Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeste bier

Beste bier

680 antwoorden
228 weergaven
18-5-2026
t
tetrahydrocannabinolLid
01-01-2024, 00:00
#1
blonde leffe :beer: of een "slaapmutske" :)
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Idiotwind zei:
Pilsener Urquell - het originele pils uit Pilsener in Tsjechie. In Nederland vrijwel enkel in de kroegen te koop waar ze veel speciaal bieren hebben. In Duitsland is het wel geregeld te koop. De moeite waard om eens te nemen.
Klik om te vergroten...

Inderdaad zeer lekker. Hier bij ons is er een restaurant waar ze het tappen. Echt lekker
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#3
El Retro zei:
Idiotwind zei:
Pilsener Urquell - het originele pils uit Pilsener in Tsjechie. In Nederland vrijwel enkel in de kroegen te koop waar ze veel speciaal bieren hebben. In Duitsland is het wel geregeld te koop. De moeite waard om eens te nemen.
Klik om te vergroten...

Inderdaad zeer lekker. Hier bij ons is er een restaurant waar ze het tappen. Echt lekker
Klik om te vergroten...

Dat is inderdaad m'n favoriete bier, dronk dat veel in tjechie en Polen!
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dzy zei:
El Retro zei:
Idiotwind zei:
Pilsener Urquell - het originele pils uit Pilsener in Tsjechie. In Nederland vrijwel enkel in de kroegen te koop waar ze veel speciaal bieren hebben. In Duitsland is het wel geregeld te koop. De moeite waard om eens te nemen.
Klik om te vergroten...

Inderdaad zeer lekker. Hier bij ons is er een restaurant waar ze het tappen. Echt lekker
Klik om te vergroten...

Dat is inderdaad m'n favoriete bier, dronk dat veel in tjechie en Polen!
Klik om te vergroten...

Oeeh ja is inderdaad heerlijk. Krusovice is ook ongelofelijk lekker bier. Kom je in Nederland nergens tegen maar in Praag is het, samen met pilsener urquel het grootste biermerk.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kom je bijna nergens tegen, want hier in Arnhem hebben we wel een biercafé waar ze die bieren verkopen.

Maar goed dat jullie me eraan herrinneren, Tjechisch bier is inderdaad ook erg goed. Het is dan ook daar uitgevonden. In Tjechie en Duitsland zijn brouwers ook verplicht om alleen de drie basisbestandsdelen van bier te gebruiken: water, mout en hop. Daarom krijg je niet van die afthanse nasmaken zoals bij sommig Nederlands en bijna al het Belgische bier.

In Tjechie krijgen de meeste kinderen vanaf de basisschool al halve liters mee naar school, gewoon omdat het gezond is.
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#6
Stella Artois. :beer: Leuven. :beer:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nog altijd Palm :) :hearteyes:
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat een lekker ding is die Gordon toch, met dat hoogpolige tapijt op z'n kop geplakt.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#9
zommes zei:
Kom je bijna nergens tegen, want hier in Arnhem hebben we wel een biercafé waar ze die bieren verkopen.

Maar goed dat jullie me eraan herrinneren, Tjechisch bier is inderdaad ook erg goed. Het is dan ook daar uitgevonden. In Tjechie en Duitsland zijn brouwers ook verplicht om alleen de drie basisbestandsdelen van bier te gebruiken: water, mout en hop. Daarom krijg je niet van die afthanse nasmaken zoals bij sommig Nederlands en bijna al het Belgische bier.

In Tjechie krijgen de meeste kinderen vanaf de basisschool al halve liters mee naar school, gewoon omdat het gezond is.
Klik om te vergroten...

Is dat cafe het Moortgat?
T
TientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Tja,

Mijn favo biertje is de Duvel :hearteyes: echt wel hoor, gewoon super lekker !!

Ik heb ook al Leffe blond (ook lekker), bruin, Keizer Karel, en nog zo een paar bierkes gedronken maar kk blijf toch bij mijn keuze.

Duvelke :smilingimp: Rulez
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#11
minn zei:
Is dat cafe het Moortgat?
Klik om te vergroten...

Jij gaat door voor het 2de biertje.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#12
zommes zei:
minn zei:
Is dat cafe het Moortgat?
Klik om te vergroten...

Jij gaat door voor het 2de biertje.
Klik om te vergroten...

Jihoeeee :beer:
laatst nog met m'n vaders verjaardag een Palm gedronken :grin:
B
BrandonLid
01-01-2024, 00:00
#13
hoor ik dan niemand zeggen :

WARSTEINER !!! Zeker de lekkerste uit de tap (doorgaans dan wat er hier in de buurt in de kroegen wordt getapt
Hertog jan is uit fles het lekkerste
Uit blik vind ik eigenlijk bijna niets lekker houd er niet zo van uit blik en dan al helemaal niet die goedkope halve liters
Verder:
Westmalle Trippel, echte genieter
Leffe uit de tap is ook lekker (dubbel :) )
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Paulaner is ook erg lekker.... ( is Duits bier) :beer:
D
Dirkjan!Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Hertog Jan/Dommelsch/Carslberg

speciaal bier:
La Choufe
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gewoon bier: Jupiler
Zwaarder bier: Westmalle tripel (trapist)
:beer:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#17
needlefreak zei:
Gewoon bier: Jupiler
Zwaarder bier: Westmalle tripel (trapist)
:beer:
Klik om te vergroten...

Een echte Belg si. :beer: :mrgreen:
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#18
Saivy zei:
needlefreak zei:
Gewoon bier: Jupiler
Zwaarder bier: Westmalle tripel (trapist)
:beer:
Klik om te vergroten...

Een echte Belg si. :beer: :mrgreen:
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#19
flashkop zei:
Gordon is ook wel lekker af en toe...
Klik om te vergroten...



O.o

Lekker?
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hij maakt me helemaal wild.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2324252627...35
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."