#1
Stella Artois is zeker fijn, Jupiler wel lekker op z'n tijd, maar met een koude Heineken is ook bar weinig mis mee.

Mijn hubby (zelf drink ik t niet meer) vindt schulten brau van de aldi ernstig lekker. Hij vind t alleen jammer dat het in halve liter blikken zit.
acidboy zei:Serenity zei:Eier zei:Eier zei:Hertog Jan. Mijn mening is feit.
El Retro zei:La Chouffe het beste zware bier dat ik ken. Drinkt als cola maar komt aan als een vat Duvel. Echt lekker. Verder gewone pilsjes vand e tap zijn altijd lekker, behalve dan Stella Artois.
Boksbal zei:Ik heb geen echte lieveling , maar alsk echt de knoop moet doorhakken , geef me nu dan maar een bush blonde!
ksnap jullie nederlanders niet, heineken , carlsberg, das miljaarde pis met water bij
drink eens een goede jupiler of stella en je bent verkocht voor het leven!
Verder
...
Piraat
Leffe radieuse
Jupiler
Stella
Hoegaarden
Palm
azgaza zei:Weednator zei:Ik snap alleen niet dat jullie nederlanders Heineken binnenkrijgen![]()
Ik ben dan wel nederlander, maa ik snap het ook niet, het smaakt naar water met dreft. Bah.
slowcheetah zei:Goede smaak, bij mij staat Leffe Blond nr. 1

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."