Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeste bier

Beste bier

680 antwoorden
230 weergaven
18-5-2026
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Stella Artois is zeker fijn, Jupiler wel lekker op z'n tijd, maar met een koude Heineken is ook bar weinig mis mee.
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#2
BARON!!!

Blijft het beste bier! 33cent per 0.5liter en het is prima te drinken! Voor een eurotje of 2 ben je heerlijk aangeschoten en leuk avondje! Geen Hoofdpijn volgende dag ( misschien ietsje meer als de a-merken maar toch nauwelijks aanwezig! ) heeeeerlijk :grin:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dus omdat 't één of andere zeer goedkope budget halve liter is, is het 't beste bier? :P :mrgreen:

Dont get me wrong here, een budget halve liter gaat d'r altijd wel in. :smoke:
v
vlaeminkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bwa dan betaal ik liever meer voor ne Stella, maja ik ben dan ook vn Leuven :wink:

Hoewel, ik in tijden van financiele nood ook wel de carapils gebruik
D
De-SpAcE'o NaUtLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mijn hubby (zelf drink ik t niet meer) vindt schulten brau van de aldi ernstig lekker. Hij vind t alleen jammer dat het in halve liter blikken zit.
Klik om te vergroten...

''DE shit'', goedkoop, lekker en halve literblikken wat is er mis mee?
ik drink bier altijd uit halve literblikken.
Wat ook een goede bier is, is:keizerskroon, kennen jullie die?
En met grolsch en heineken is ook niks mis, als t maar halve liters zijn :P
D
DirtyPLid
01-01-2024, 00:00
#6
Toch wel Belgisch bier als belg zijnde, Maes vin ik het lekkerst.
En hieniken, als ik in nederland ben, hoewel de belgen er vaak over zeggen dat het pisbier is ben ik het daar echter niet mee eens, en moest dat zo het geval zijn, waarom wordt het dan in tegenstelling tot Maes niet in zoveel landen verkocht.

Voor de liefhebbers in Nederland, probeer eens Duvel (duivel in't dialect) , redelijk zwaar biertje, niks voor mij, maar hier zijn er veel liefhebbers, een vriendin van me die in amerika woont lust drinkt het ginder ook samen met stella artois.
stella artios uit een flesje is hoofdpijnbier, en van te veel heiniken kots ik sneller, maar het blijft een goed biertje.
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
voor mij bestaat zo iets als het beste bier niet.

ik lust het absoluut niet bah, ik braak het gewoon gelijk terug uit als ik het probeer in te slikken.

wel sterke dranken en aperitiefjes...
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#8
westmalle trappist
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#9
acidboy zei:
Serenity zei:
Eier zei:
Eier zei:
Hertog Jan. Mijn mening is feit.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lees de laatste 4 woorden van mijn post nog eens.
b
boterkoek17Lid
01-01-2024, 00:00
#11
El Retro zei:
La Chouffe het beste zware bier dat ik ken. Drinkt als cola maar komt aan als een vat Duvel. Echt lekker. Verder gewone pilsjes vand e tap zijn altijd lekker, behalve dan Stella Artois.
Klik om te vergroten...

kabouterbier!!!

echt te goed en gevaarlijk tegelijk!
b
boterkoek17Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Boksbal zei:
Ik heb geen echte lieveling , maar alsk echt de knoop moet doorhakken , geef me nu dan maar een bush blonde!

ksnap jullie nederlanders niet, heineken , carlsberg, das miljaarde pis met water bij
drink eens een goede jupiler of stella en je bent verkocht voor het leven!

Verder
...
Piraat
Leffe radieuse
Jupiler
Stella
Hoegaarden
Palm
Klik om te vergroten...

daarom drinkt de hele wereld Heineken en Carlsberg, alleen Belgen hebben zeker maak :confused:
w
whiteroseLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik vind corona echt het lekkerste bier dat er is!
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
azgaza zei:
Weednator zei:
Ik snap alleen niet dat jullie nederlanders Heineken binnenkrijgen :flushed:
Klik om te vergroten...

Ik ben dan wel nederlander, maa ik snap het ook niet, het smaakt naar water met dreft. Bah.
Klik om te vergroten...


dit is wel een van de betere uitspraken. of die van Saivy over hoeren en zuinigheid of zo iets... :wink:
V
Vince_Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Cristal en blonde Leffe!
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#16
slowcheetah zei:
Goede smaak, bij mij staat Leffe Blond nr. 1
Klik om te vergroten...

ik vind die 9 graden het beste
dan de donkere (zonder smos)
blonde komt bij mij pas op het laatst
H
HypeLid
01-01-2024, 00:00
#17
op 't moment duits bier mn Schneider Weisse, slechts 3,60 voor een halve liter in de kroeg maar gvd wat is dat goed spul.
Verder nog palm grolsch alfa hertog jan veel ierse bieren corona een aantal belgische bieren. Whatever really, alleen heineken vind ik echte bocht.
s
slowcheetahLid
01-01-2024, 00:00
#18
Goede smaak, bij mij staat Leffe Blond nr. 1
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#19
jupiler, duvel en delerium tremens
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#20
wees daar maar zekr van datie hoger komt bij jou dan :smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2425262728...35
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."