#1
kokosmakroon900 zei:offtopic; Ik heb wat brouwerijen een email gestuurd dat een glas van hun merk in de vaatwasser is kapot gegaan (wat niet is gebeurt, heb niet eens een vaatwasser). Dus heb ik van bijna alle brouwers een nieuw glas gekregen waardoor ik nu, van zo goed als elk biermerk uit Nederland een glas in mijn kast heb staan
Met name die van Crabbies.
mag er ook wezen.