Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeste bier

Beste bier

680 antwoorden
231 weergaven
18-5-2026
U
UshaLid
01-01-2024, 00:00
#1
witte van Primus.
Alleen in de brouwerij van Haacht te krijgen. :)

Lambiek.
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#2
brandt, duvel, kanon, palm, allemaal wel lekker, haast elk bier uit flesje is wel lekker, als het maar geen tapvocht is, dat is nauwelijks bier te noemen
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#3
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hertog jan :)
Want dat verkopen we in *modknip: naam horecazaak verwijderd ivm privacy*:grin:
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#5
Laatste tijd drink ik veel goedkoop duits bier van de lidl.
0.38 eurocent voor 1 halve liter bier. Maar jupiler blijft het lekkerst.
Ook westmalle tripel (blond niet bruin), duvels, gordon, etc :hearteyes:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#6
Warsteiner voor gewon bier. Leffe dubbel/Grimbergen dubbel als het wat kouder begint te worden, leffe tripple/blond en hertog Jan voor op het terras :)
P
PePhenkie___//Lid
01-01-2024, 00:00
#7
:beer:

1. heineken (als feestbier en dan bedoel ik wel flesje niet water)
2. leffe tripple
3. abdij bier uit belgie weet toch klooster bier
4. hertog jan/brand
5. warsteiner








99999999. amstel (echt wie drinkt zoiets)


:mrgreen:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#8
PePhenkie___// zei:
:beer:

1. heineken (als feestbier en dan bedoel ik wel flesje niet water)
2. leffe tripple
3. abdij bier uit belgie weet toch klooster bier
4. hertog jan/brand
5. warsteiner

99999999. amstel (echt wie drinkt zoiets)

:mrgreen:
Klik om te vergroten...

Heiniken sponsort iets waar jij voor bent en amstel iets waar jij tegen bent ofzo ?

Zoveel verschil zit er in die 2 helemaal niet. Allebei van die gemiddelde standaard biertjes. Hoopjes mensen zullen ze niet uit elkaar kunnen houden in een blinde test. Misschien jij ook niet :)
P
PePhenkie___//Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Wacky zei:
PePhenkie___// zei:
:beer:

1. heineken (als feestbier en dan bedoel ik wel flesje niet water)
2. leffe tripple
3. abdij bier uit belgie weet toch klooster bier
4. hertog jan/brand
5. warsteiner

99999999. amstel (echt wie drinkt zoiets)

:mrgreen:
Klik om te vergroten...

Heiniken sponsort iets waar jij voor bent en amstel iets waar jij tegen bent ofzo ?

Zoveel verschil zit er in die 2 helemaal niet. Allebei van die gemiddelde standaard biertjes. Hoopjes mensen zullen ze niet uit elkaar kunnen houden in een blinde test. Misschien jij ook niet :)
Klik om te vergroten...


dude ten eerste spel je heinEken verkeerd :openmouth: maar ik kan heineken en amstel wel degelijk uit elkaar houden we hebben hier (yn Fryslân) onderling deze zelfde discussie al eens gehad en toen wist ik het verschil en zoveel verschil zit er ook niet in is ook dikke bs het zijn 2 totaal verschillende recepten

ook is het zo dat amstel eerst goedkoop bier was net als schutters bier maar na overname van heineken is het in een prijs lift geraakt ivm winsten ed je weet toch kapitalisme. :beer:
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hertog-Jan
Jupiler
Kwak
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#11
Eier zei:
Eier zei:
Hertog Jan. Mijn mening is feit.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Serenity zei:
Eier zei:
Eier zei:
Hertog Jan. Mijn mening is feit.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

correct, maar ik wil ook nog even toevoegen: Palm en Guiness

(had ik ook al een keertje eerder gepost geloof ik, maar ik verveel me :) )
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
voor mij bestaat zo iets als het beste bier niet.

ik lust het absoluut niet bah, ik braak het gewoon gelijk terug uit als ik het probeer in te slikken.

wel sterke dranken en aperitiefjes...
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#14
westmalle trappist
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#15
acidboy zei:
Serenity zei:
Eier zei:
Eier zei:
Hertog Jan. Mijn mening is feit.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lees de laatste 4 woorden van mijn post nog eens.
b
boterkoek17Lid
01-01-2024, 00:00
#17
El Retro zei:
La Chouffe het beste zware bier dat ik ken. Drinkt als cola maar komt aan als een vat Duvel. Echt lekker. Verder gewone pilsjes vand e tap zijn altijd lekker, behalve dan Stella Artois.
Klik om te vergroten...

kabouterbier!!!

echt te goed en gevaarlijk tegelijk!
b
boterkoek17Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Boksbal zei:
Ik heb geen echte lieveling , maar alsk echt de knoop moet doorhakken , geef me nu dan maar een bush blonde!

ksnap jullie nederlanders niet, heineken , carlsberg, das miljaarde pis met water bij
drink eens een goede jupiler of stella en je bent verkocht voor het leven!

Verder
...
Piraat
Leffe radieuse
Jupiler
Stella
Hoegaarden
Palm
Klik om te vergroten...

daarom drinkt de hele wereld Heineken en Carlsberg, alleen Belgen hebben zeker maak :confused:
w
whiteroseLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik vind corona echt het lekkerste bier dat er is!
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
azgaza zei:
Weednator zei:
Ik snap alleen niet dat jullie nederlanders Heineken binnenkrijgen :flushed:
Klik om te vergroten...

Ik ben dan wel nederlander, maa ik snap het ook niet, het smaakt naar water met dreft. Bah.
Klik om te vergroten...


dit is wel een van de betere uitspraken. of die van Saivy over hoeren en zuinigheid of zo iets... :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2223242526...35
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."