Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"je mag zeggen wat je wil; maar ik beweer het tegendeel; XTC is very bad for you!!! coke also bad, but big difference..."
"wat een gezeik hier allemaal.... er vraagt hier gewoon iemand om wat info, that's it... vind het anders ook wel een interresant topic... en ja idd dan smokkel ik ook (so what) ; maar liever kwaliteit meenemen, dan in het buitenland junk te kopen...."
"Vanadesse zei: Beter neem je dan gewoon een weekje niks Klik om te vergroten... ach ja dat is ook een persoonlijke opinie.... ik ben een regelmatige gebruiker en maak redelijk veel uren op mijn werk, en heb redelijk veel stress op het werk... dus als ik dan is op vakantie ga voor een weekje; wil ik ook ff alle remmen losgooien... dus ja ik neem dan wel liever wat C mee op vakantie... ieder zijn kijk daarop uiteraard... maar ik vind het gewoon jammer hoe sommige mensen erop reageren; ik val er niemand met lastig, ik voel me er goed bij, weet heus waar de grens ligt en wanneer te stoppen... en toch krijg je zulke reacties; vind ik echt jammer; voor mij geld het principe; LEVEN EN LATEN LEVEN!!!!"
"Vanadesse zei: Achja, je moet het natuurlijk ook lekker zelf weten. Als je wordt gepakt moet je ook niet piepen. Risico van het vak enzo! Ik vind het gewoon een beetje debiel om voor zoiets risico te lopen. Klik om te vergroten... thx idd als je het toch doet en het risico neemt moet je ook de eventuele gevolgen kunnen dragen zo is dat.... maar volgens mij; "als" je het goed aanpakt zijn de risico's zeer klein... (daarover ging dit topic eigelijk ) @Vanadesse; jij vind het blijkbaar debiel, ok dat is tof... ieder zijn gedacht; maar mag ik hier van opmaken dan je zelf niet zo een fan bent van coke??? meeste mensen uit mijn omgeving die het regelmatig doen vinden het eerder normaal als debiel"
"crystal meth moet je afblijven!!!!!!! http://www.youtube.com/watch?v=L65TR9IwlR8 een vriend van mij heeft het ooit genomen; hij is een redelijk sterk persoon en weet heel goed waar zijn grenzen liggen.... maar hij zei me; dat hij na net 1 lijn genomen te hebben; jezelf abnormaal goed voelt!! niet te vergelijken met andere dingen... maar dat er ook heel snel een abnormale drang komt naar meer!!!! bij coke heb je dit soms, maar crystal meth was er niet mee te vergelijken volgens hem... het is abnormaal verslavend!!!! dus IEDEREEN blijf er aub vanaf!!! is echt junk!!!"
"hahahahaha die dealer beweerd dat hij op een weekend 200 gram verkoopt aan 25 euro per gram en achteraf zegt hij ook dat hij 5000 euro per week verdiend en 20.000 euro per maand die zijn coke komt uit de lucht gevallen dan ofwa??? hij moet die niet aankopen??? mja ik heb toch mijn twijfels een beetje"
"kiekert zei: oldskool zei: hahahahaha die dealer beweerd dat hij op een weekend 200 gram verkoopt aan 25 euro per gram en achteraf zegt hij ook dat hij 5000 euro per week verdiend en 20.000 euro per maand die zijn coke komt uit de lucht gevallen dan ofwa??? hij moet die niet aankopen??? mja ik heb toch mijn twijfels een beetje Klik om te vergroten... Waarom? Niet elke dealer is een straatdealer... Straatdealers hebben ook hun dealers waar ze hun shit halen, of denk je dat die hun coke zelf maken? (moet er wel bijzeggen dat ik de uitzending nog niet gezien heb) Klik om te vergroten... ja ok.... maar de persoon waar ik het over heb is dus wel een straatdealer.... je moet het filmpje echt is bekijken.... zijn uitleg slaagt op niets..."
"ik zit voor mijn werk redelijk veel in het buitenland en vlieg redelijk veel... maar nog nooit echt een serieuse controle gehad eerlijk gezegt; wellicht heb ik mazzel gehad... ik gebruik zelf al wel enkele jaren coke op regelmatige basis... maar ik neem het nooit mee naar het buitenland omdat ik "het" risico niet waard vind... maar ik heb wel altijd mijn portefeuille bij me waar ook mijn kaarten inzitten waar ik wel eens een lijntje mee leg.... ik had wel eens over de risico's nagedacht; maar dacht steeds dat een drugshond zulke abnormaal kleine resten nooit zou ruiken... dus nu na de reply van riddick ga ik me de week wel een andere portefeuille aanschaffen... 1 die enkel zal dienen voor buitenlandse reizen... en de kaarten die ik dan nodig heb zullen wel een serieuse wasbeurt krijgen.... ik was totaal niet op de hoogte van zulke dingen en dat die drugshonden "echt" zo goed waren!!!"
"sannetjuh zei: precies durf ik t nie te zegge..scheelt ook..maar best wel veel denk ik Klik om te vergroten... same here de laatste maand was ook mijn rekord denk ik... maar is ff een periode binnekort ben ik het weer beu, zo was het altijd al..."
"eckies zei: Waar je rekening mee moet houden zijn de normale dingen waar mee je rekening meot houden bij xtc gebruik en bij hoge doseringen mdma kunnen halicinaties optreden. Klik om te vergroten... halucinaties (of flashen) is juist wat het leuk maakt...."