Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heineken & Jupiler, Alfa is ook goed te doen.. T enige wat ik echt niet drink is Oranjeboom, krijg er bijna meteen koppijnanvallen van"