Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsnieuwe rc ban

nieuwe rc ban

251 antwoorden
49 weergaven
18-5-2026
А
АЛ-90Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Flualhamdulillam zei:
Er gaan verschillende plannen heen en weer in Den Haag, volgensmij. β€˜De grote RC ban’, die niet de stoffen zelf op de lijst plaatst, maar alle stoffen die vallen onder een bepaald kopje. Ik herinner me dat het hold voor afgeleiden stoffen uit 2-phenetylamine (bye amfetamines), synthetische cannabinoiden en stoffen afgeleid uit als in het goed onthouden heb: 4-aminopiperidine. Ik kwam er maar moeilijk achter welke research chemicals hier dan uit afgeleid worden, misschien de fentanyl-analogen waar het hierboven eerder over ging? @Buu of A-90, misschien weet jij het?
Klik om te vergroten...
Installeren dus!

Maar 4-aminopiperidine zal als doel hebben om fentalogues te blanket bannen ja. Alle fentalogues zijn al jaren van de aardbodem verdwenen though, omdat ze een aantal jaar geleden in China al gebanned zijn. Vrij zinloos dus die ban, maar dat het kabinet maar wat doet was al langer bekend. Één van de weinige stofjes die geraakt zal worden door een eventuele 4-aminopiperidine ban is brorphine, een verkapte fentaloog. Maar dat stofje is zo oninteressant dat de meeste vendors er toch al mee gestopt zijn.

De nieuwste generatie sub-milligram potente opioΓ―den zijn benzimidazool opioΓ―den. Maar daar wordt dus niks mee gedaan, die blijven gewoon legaal. Die stoffen zijn sowieso weinig populair in Nederland/Europa ondanks dat ze al even bestaan. Ze worden meer gebruikt in de US omdat daar meer verslaafden zijn met een onmenselijke tolerantie omdat de meeste heroΓ―ne daar versneden is met fentanyl of andere ultra potente opioΓ―den.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#2
LucidLucy zei:
Als ik je een tip mag geven. Doe die sampletjes lekker weg. Ik denk dat ik namens meerdere leden hier kan zeggen dat je die beter niet aan kan raken. zowel de hexen als de a-php, maar toch zeker die laatste.
Klik om te vergroten...
Dat de meerderheid van het forum hier polyverlsaafd is an allerlei pyro's betekent dat niet dat anderen wel weten hoe ze normaal moeten gebruiken. :wink:
V
VuurwespLid
01-01-2024, 00:00
#3
klopt vanaf 1 okt zijn er een paar verboden
v
vaderLid
01-01-2024, 00:00
#4
CuriousExplorer zei:
Technisch gezien niet.
Mephedrone heette Meow Meow omwille van "MMC" in de naam.
Gezien 4mmc niet meer verkocht wordt, maar 3mmc wel is 3mmc gewoon de nieuwe "meow meow".
Hetzij wel minderwaardig aan 4mmc.
Klik om te vergroten...
Meow , omdat 4-mmc een CAThinone is.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#5
vader zei:
Meow , omdat 4-mmc een CAThinone is.
Klik om te vergroten...
Zijn meerdere theorien over. Andere theorie is dat het miauw genoemd wordt omdat het naar kattenpis stinkt. Wat echte mephedrone doet.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#6
vader zei:
Meow , omdat 4-mmc een CAThinone is.
Klik om te vergroten...
Dat wist iedereen,vandaar dat ik dat eruit liet. Maar volledig is het inderdaad MeowMeowCAThinone.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#7
H
Buu zei:
Zijn meerdere theorien over. Andere theorie is dat het miauw genoemd wordt omdat het naar kattenpis stinkt. Wat echte mephedrone doet.
Klik om te vergroten...
Het stinkt niet naar kattenpis. Jij begint te stinken naar kattenpis. πŸ˜…
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Buu zei:
Dat de meerderheid van het forum hier polyverlsaafd is an allerlei pyro's betekent dat niet dat anderen wel weten hoe ze normaal moeten gebruiken. :wink:
Klik om te vergroten...
Zeker waar! Maar pyro's recreatief gebruiken. Ik betwijfel heel erg of dat voor een groot deel van de mensen is weggelegd. De zucht kan echt verassend heftig zijn. Anders dan bij andere middelen naar mijn idee. Ik snap dat je niets weg doet, maar een gewaarschuwd mens telt voor twee! :blush:
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#9
gekkemanlol zei:
dat is exact wat bij mij is gebeurd ik weiger met dealers om te gaan dus bestelde altijd alles online zo ook toen nog 3mmc ben ik blij dat het verboden is ergens wel maar ook weer niet aangezien ik toen naar nog meer schadelijkere varianten/middelen ben gegaan


naja misschien zorg een ban er dan meer voor dat mensen nog meer opzoek gaan naar middelen waar nog minder eventueel onderzoek is gedaan wat ook niet goed is
Klik om te vergroten...
Blij dat je snapt dat een ban eigenlijk niks zou opleveren.
Maar meningen verschillen daarin, en ik heb respect voor beide kanten.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#10
beter zou zijn als ze sommige dingen meer uitleg of research kunnen geven kijk maar naar mdma wat in sommige gevallen misschien helpt tegen trauma's :)
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#11
They want drugs to be Banished to the shadow realm!!!! 🀑
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
N3K0 zei:
They want drugs to be Banished to the shadow realm!!!! 🀑
Klik om te vergroten...
Verbannen van internet, zo de straat op. Zodat narcotica dan geld verdiend bij het oppakken van kleine drugsrunnertjes πŸ˜†
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#13
gekkemanlol zei:
beter zou zijn als ze sommige dingen meer uitleg of research kunnen geven kijk maar naar mdma wat in sommige gevallen misschien helpt tegen trauma's :)
Klik om te vergroten...

Volgens mij wil je van sommige stoffen die uitleg niet want de schade of neurotoxische effecten bij klassieke drugs is al risicovol laat staan dat ze een cathinone onderzoeken met als belangerijke nevenwerking vaatvernauwing. Denk dat velen hun stim rc's in de wc zouden gooien moesten ze er alles over weten πŸ˜….
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik was van 3mmc naar mdphp pyro gegaan ook niet zo slimme zet geweest
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
gekkemanlol zei:
ik was van 3mmc naar mdphp pyro gegaan ook niet zo slimme zet geweest
Klik om te vergroten...
Opm
Waarom geen niet zo slimme zet geweest?
Wat was daar slecht aan?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#16
omdat pyro veel schadelijker fysiek en mentaal aanvoelt
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dan kan je die beter links laten liggen....
D
DoeMaarDieMaarLid
01-01-2024, 00:00
#18
Die RCs zijn niet patenteerbaar, daarom worden ze illegaal gemaakt. Er valt door de pharma niets aan te verdienen.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Of het word extra duur met Co2 tax enof min social credit punten πŸ˜‡
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#20
gekkemanlol zei:
naja de gene die er echt wel aan willen komen dat toch wel maar ik denk dat sommige mensen echt wel er mee zijn gestopt sinds het niet meer makkelijker online te bestellen is
Klik om te vergroten...
Voor mij heeft die ban wel geholpen. ik vind het nu prettig dat ik er niet aan kan komen. Ken ook geen dealers en wil dat zo houden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...910111213
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."