#1
Is het waar dan er een ban komt op: etizolam , flu alprazolam?
Dit is erg jammer. Ik snap niet waarom tenminste de benzos? tis wel kut nieuws die ik krijgKreeg net ook mailtje ja (van de verkoper), kutzooi. Kan alleen op Google niks vinden maar ik zoek vast verkeerd.
Omdat heel lullig en heel onpopulair gezegd: of men kan zich niet beheersen, of men is te gevoelig voor deze middelen waardoor men massaal zich meldde bij instanties als afkickkliniek/verslavingszorg etc.Dit is erg jammer. Ik snap niet waarom tenminste de benzos? tis wel kut nieuws die ik krijg
Dit is al enkele maanden bekend hoor dat dit eraan ging komen. Etizolam 3mmc en nog wat dingenDeze week is bekend gemaakt dat op korte termijn samen met 3 mmc ook de volgende RC’s verboden zullen worden:
4-cmc
a-php
etizolam
flualprazolam
Speculaties gaan rond dat deze ban vanaf 1 oktober geldig is.
Zorg dus dat je op tijd een voorraad legt.
zo stond het in de mail......
waarschijnlijk reclame ....kan er zelf niks over vinden...
waarom alleen deze en niet de hele groep.
alleen het meest gekochte..
behalve 4-cmc maar daar willen ze waarschijnlijk van af..
1 oktober zou wel ineens de ban kunnen ingaan ,maar dit mailtje is niet echt dat je denkt hmmm snel inslaan.
aanzetten tot meer drug gebruik ,hahaAls het doorgaat, inslaan dan maar.
Dit is al enkele maanden bekend hoor dat dit eraan ging komen. Etizolam 3mmc en nog wat dingen
3-mmc wist ik ,maar waarom een aantal en niet de hele groepDit is al enkele maanden bekend hoor dat dit eraan ging komen. Etizolam 3mmc en nog wat dingen
Kan me echt herinneren dat ik paar maanden terug al las dat behalve etizolam ook 3mmc en andere cathinonen verboden zouden gaan worden.bij mij was het ook alleen van 3-mmc bekend.. ..kan ook geen nieuws vinden over de rest ¯\\_(ツ)_/¯
Dit idd. Ik kan alleen over 3-mmc berichten vinden.bij mij was het ook alleen van 3-mmc bekend.. ..kan ook geen nieuws vinden over de rest ¯\\_(ツ)_/¯
Kan me echt herinneren dat ik paar maanden terug al las dat behalve etizolam ook 3mmc en andere cathinonen verboden zouden gaan worden.
Op reddit ook veel over gelezen.
zoek.officielebekendmakingen.nl
Jep.. Zat er aan te komen vanaf het eerste moment de overheid te horen kreeg dat deze benzo’s voor grote problemen zorgde..Is het waar dan er een ban komt op: etizolam , flu alprazolam?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."