Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsnieuwe rc ban

nieuwe rc ban

251 antwoorden
45 weergaven
18-5-2026
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#1
N3K0 zei:
Drugs hebben de oorlog al lang gewonnen 🤣
Klik om te vergroten...

Exact,

Zelf in de gevangenis is zat te scoren, en daar zit je achter muren en tralies. er loopt zelfs om de zoveel minuten een betaald mannetje langs om alles te controleren.

Als daar zelfs nog drugs te vinden is dan kan je met zekerheid zeggen dat de War on drugs hopeloos is, maar wel miljarden kost per jaar.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Die War on Drugs is idd gaande, maar hij is nog zeer zeker niet afgelopen, en ook niet gewonnen. Door geen van beide partijen.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#3
De "drugs" doen het anders aardig goed. En ja zoals jullie vast ookwel weten.

Iedere oorlog is gewoon een verdienmodel.

Wat is drugs. Naar zeggen is drugs een stof wat een
Psychoactive werking heeft (correct me if I am wrong)

Caffeine is overal voor iedereen verkrijgbaar. En zit ook in veel andere producten.

Alcohol is ook overal verkrijgbaar.

En dan is er nog een apotheek of een drogist waar je vanalles kunt kopen.

En inde natuur is ook vanalles te vinden.

Drugs doet het dus aardig goed als je het mij vraagt. 🤣🤣
n
n8wachTLid
01-01-2024, 00:00
#4
N3K0 zei:
Drugs doet het dus aardig goed als je het mij vraagt. 🤣
Klik om te vergroten...
Ik wil suiker graag toevoegen aan dit rijtje.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ban everything pls
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik vind een ban opzich wel op zijn plaatst het is immers in onze buur landen meer verboden dan hier

en sommige jongeren denk echt wel van "het is niet verboden dus dan is het veilig " x)
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Zandman zei:
Welnee. Daar gaat nog wel een jaar overheen.
Klik om te vergroten...
Genotuleerd door de direktiesekretaresse...
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#8
gekkemanlol zei:
ik vind een ban opzich wel op zijn plaatst het is immers in onze buur landen meer verboden dan hier

en sommige jongeren denk echt wel van "het is niet verboden dus dan is het veilig " x)
Klik om te vergroten...
Ga je wiet ook verbieden dan?


Of enkel de middelen waarvan jij denkt dat een ban het beste is?
Daarnaast, wat brengt een ban op?
Middelen als Xtc, Cocaïne en Speed zullen hoogdagen kennen.

En jongeren nemen geen RC's omdat deze niet verboden zijn. Niet elke jongere is zo naïef om te denken dat RC's veilig zijn omdat ze legaal zijn.


* Dit komt van een Belg. Waar RC's minder toegankelijk zijn dan in NL.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#9
gekkemanlol zei:
ik vind een ban opzich wel op zijn plaatst het is immers in onze buur landen meer verboden dan hier

en sommige jongeren denk echt wel van "het is niet verboden dus dan is het veilig " x)
Klik om te vergroten...
Nee. Net of alle EU landen hetzelfde doen met al die andere dingen!

Die jongeren... daar kunnen we niks voor doen... alleen voorlichting.
CuriousExplorer zei:
Ga je wiet ook verbieden dan?
Klik om te vergroten...
Is al illegaal in Nederland!
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#10
CuriousExplorer zei:
Ga je wiet ook verbieden dan?


Of enkel de middelen waarvan jij denkt dat een ban het beste is?
Daarnaast, wat brengt een ban op?
Middelen als Xtc, Cocaïne en Speed zullen hoogdagen kennen.

En jongeren nemen geen RC's omdat deze niet verboden zijn. Niet elke jongere is zo naïef om te denken dat RC's veilig zijn omdat ze legaal zijn.


* Dit komt van een Belg. Waar RC's minder toegankelijk zijn dan in NL.
Klik om te vergroten...
ik zeg toch ook sommige jongeren
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
gekkemanlol zei:
ik vind een ban opzich wel op zijn plaatst het is immers in onze buur landen meer verboden dan hier

en sommige jongeren denk echt wel van "het is niet verboden dus dan is het veilig " x)
Klik om te vergroten...
Dus omdat de minderheid het misbruikt of onverantwoord mee omgaat, moet iedereen maar gestraft worden?

Ze dachten er ook goed aan te doen om 3-MMC te verbieden, en het is nu meer in omloop op straat dan voorheen met online bestellen. Het resulteert direct in meer
criminaliteit en dreigingen.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#12
Blyatman zei:
Dus omdat de minderheid het misbruikt of onverantwoord mee omgaat, moet iedereen maar gestraft worden?

Ze dachten er ook goed aan te doen om 3-MMC te verbieden, en het is nu meer in omloop op straat dan voorheen met online bestellen. Het resulteert direct in meer
criminaliteit en dreigingen.
Klik om te vergroten...
naja de gene die er echt wel aan willen komen dat toch wel maar ik denk dat sommige mensen echt wel er mee zijn gestopt sinds het niet meer makkelijker online te bestellen is

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...910111213
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."