Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsnieuwe rc ban

nieuwe rc ban

251 antwoorden
50 weergaven
18-5-2026
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#1
ricorieks zei:
die heb ik uiteraard ook in groteren verpakking.
:grimacing:
gebruik zelf nooit 3-mmc poeder
Klik om te vergroten...
Vorige week poeder gezien voor het eerst....Nooit zou ik zoiets kopen.
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zie o-dsmt niet staan op de lijst van de middelen die verboden worden maar het staat ook niet bij degenen die nog legaal blijven. Neem aan dat die ook verboden wordt maar weet iemand dit zeker?
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#3
Snuffelaar zei:
Ik kan niet slapen zonder flual..
Klik om te vergroten...
@Perséfone kom hem even halen, ik krijg hem niet van me af!
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Of de ban nou doorgaat of niet.. Etizolam en Flualprazolam zijn momenteel wel voor dumpprijzen te koop lol.
Stonologie zei:
Omdat de benzos zo'n beetje de allergevaarlijkste drugs zijn die er zijn. Juist goed dat ze van alle goede RC's die groep wat verminderen. Al hadden ze beter clonazolam enzo kunnen verbieden.

Beste is alles legaliseren,

Maar beter benzo's weg dan de psychedelics!
Klik om te vergroten...
Gevaarlijkste zou ik niet zeggen. Als je ergens wel niet dood aan kan gaan is het accuut over doseren van benzos. Al helemaal met deze uit de lucht gegrepen middelen. Ban dan inderdaad substanties die nogal problematisch zijn, zoals een Clonazolam. Flualprazolam kan ik me wel in vinden.

Laten we een hoop rommel rc's bannen maar micgrogram potente opiods waar je zonder tolerantie vrijwel direct dood aan gaat lekker op de markt houden. /s
nausea zei:
Ik zie o-dsmt niet staan op de lijst van de middelen die verboden worden maar het staat ook niet bij degenen die nog legaal blijven. Neem aan dat die ook verboden wordt maar weet iemand dit zeker?
Klik om te vergroten...
Blijft gewoon legaal.
KlaasVaak zei:
DOC 😭 Is al nergens meer in poedervorm te krijgen en nu dit nog.
Klik om te vergroten...
Vond er sowieso niet zoveel aan. Heb helaas nooit poeder kunnen bemachtigen anders had ik het nog wel eens nasaal wille doen omwille snellere come-up en minder lange duratie. Oraal was iets teveel van het goede voor mij..
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#5
Buu zei:
Laten we een hoop rommel rc's bannen maar micgrogram potente opiods waar je zonder tolerantie vrijwel direct dood aan gaat lekker op de markt houden.
Klik om te vergroten...
Logica is hoe dan ook ver te zoeken, maar dat zulke opiaten geen prioriteit hebben lijkt me niet heel merkwaardig. Ze mogen dan in potentie wel levensgevaarlijk zijn, het veroorzaakt (naar mijn weten!) niet zo veel problemen. Er is lang niet zo veel animo voor vergeleken met een etizolam of 3-mmc.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
Flualhamdulillam zei:
Logica is hoe dan ook ver te zoeken, maar dat zulke opiaten geen prioriteit hebben lijkt me niet heel merkwaardig. Ze mogen dan in potentie wel levensgevaarlijk zijn, het veroorzaakt (naar mijn weten!) niet zo veel problemen. Er is lang niet zo veel animo voor vergeleken met een etizolam of 3-mmc.
Klik om te vergroten...

Het gaat wel voor problemen zorgen als dat overblijft in het beperkte aanbod. Dan gaan velen een bunk 0,001 weegschaal bestellen op ali en expirementeren met gevaarlijke doseringen.
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#7
PsyTekz zei:
Het gaat wel voor problemen zorgen als dat overblijft in het beperkte aanbod. Dan gaan velen een bunk 0,001 weegschaal bestellen op ali en expirementeren met gevaarlijke doseringen.
Klik om te vergroten...
En wat moet er dan verboden worden nadat dit groepje opiaten illegaal is? Ze hebben hier gewoon een grens getrokken: hoeveel effect heeft het op de samenleving? Dat etizolam (volgensmij de populairste RC), 3-MMC en zogenoemde “flu-xanax” (🤷🏻‍♂️) dan vooraan komen te staan, vóór bijvoorbeeld een nauwelijks gebruike opiaat, vind ik niet zo vreemd.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
meisje-elfje.jpg

Dit is een magisch elfje en hij kan toveren. Hij zei: "1-P-LSD in de ban? Niks ervan!"

Gelukkig hebben ze dit ook inderdaad niet gedaan. Dit maakt mijn 3-MMC kater weer een stukje dragelijker. Ik ga 'm eigenlijk niet eens missen, vond het wel een passend afscheid.
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Benzo.s blijven zeker een jaar goed,en mischien nog langer
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Buu zei:
Gevaarlijkste zou ik niet zeggen. Als je ergens wel niet dood aan kan gaan is het accuut over doseren van benzos. Al helemaal met deze uit de lucht gegrepen middelen. Ban dan inderdaad substanties die nogal problematisch zijn, zoals een Clonazolam. Flualprazolam kan ik me wel in vinden
Klik om te vergroten...
Niet in elk opzicht nee klopt. Flual vind ik ook vrij overdreven sterk en niet echt nodig maar iedereen zijn mening.
Buu zei:
Laten we een hoop rommel rc's bannen maar micgrogram potente opiods waar je zonder tolerantie vrijwel direct dood aan gaat lekker op de markt houden. /s
Klik om te vergroten...
Zijn die er nog? Ik dacht alleen O-DSMT (en die is niet zo sterk). Of is die 2map nogsteeds niet gebanned?

Verder zouden ze mij part ook die troep van een synthetic cannabinoids mogen bannen. Wat een onzin en gevaarlijk spul is dat.

Of dingen als SL-164 schijnen subjectief gevaarlijk ogende problemen op te leveren. Hele enge dingen over gelezen.
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Snuffelaar zei:
Ik kan niet slapen zonder flual..
Klik om te vergroten...
Dan neem je toch clona
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#12
Stonologie zei:
Verder zouden ze mij part ook die troep van een synthetic cannabinoids mogen bannen. Wat een onzin en gevaarlijk spul is dat.
Klik om te vergroten...
Met het stofgroepen verbod komt er ook een verbod op synthetische cannabinoiden. Dit verbod is echter weer iets anders dan waarover in dit topic gesproken wordt, en komt naar verluid pas érgens volgend jaar.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#13
joetsie zei:
Dan neem je toch clona
Klik om te vergroten...
1mg clona voel ik al niet meer.
Ik zit echt al op 2-3mg clona per dag +2-4mg flual
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#14
Eve's drop zei:
Ik ben toch wel een beetje huiverig voor wat er met alle verslaafden gaat gebeuren.

Als ik hoor wat er aan 3mmc misbruikt word voorzie ik een golf van hulpzoekende die in 1klap weer terug op de aarde staan.
Klik om te vergroten...
Ik denk dat 3mmc door zijn grote populairiteit niet van de markt verdwijnt. De prijs per gram zou hierdoor waarschijnlijk wel omhoog gaan. Maar als ik het zo hoor en zie van vrienden groepen zitten voortaan nog alleen maar aan de 3mmc. Dus ik denk dat de vraag tegroot is en het in het iligale circuit verder gaat net als alle andere hard drugs.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hardcore_frk zei:
Dan kunnen ze net zo goed 4-MMC weer nieuw leven inblazen. Daar is uiteindelijk veel meer vraag naar, denk ik.
Klik om te vergroten...
't circuleert hier anders beiden rond hoor. En dan wordt 4mmc de echte miauw genoemd en 3mmc de designer miauw. Of het echt 3- en 4mmc zijn weet ik niet, heb ze nooit laten testen. 4mmc is wel iets lastiger te vinden though.

Werkzaam was het wel. Al had ik van 4mmc meer verwacht haha Ik heb de gloriedagen wat dat betreft gemist.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#16
LucidLucy zei:
't circuleert hier anders beiden rond hoor. En dan wordt 4mmc de echte miauw genoemd en 3mmc de designer miauw. Of het echt 3- en 4mmc zijn weet ik niet, heb ze nooit laten testen. 4mmc is wel iets lastiger te vinden though.

Werkzaam was het wel. Al had ik van 4mmc meer verwacht haha Ik heb de gloriedagen wat dat betreft gemist.
Klik om te vergroten...
Wat verwachtte je dan?
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Afgaande op de reports die ik heb gelezen 3mmc maar dan meer piekend. Maar dit leek juist een afgevlakte versie van 3mmc. Maargoed, kan aan de kwaliteit liggen. Kan ook zijn dat het geen 4mmc was.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#18
CuriousExplorer zei:
Wat verwachtte je dan?
Klik om te vergroten...
Van het weekend hadde ze ook miauw op de spiegel liggen maar ze wisten niet of het 3m of 4m was. Kan je wel zeggen die smaak ervan is wel ranzig beetje beton achtig alsof ik beton me neus in heb gejaagt. Dat gevoel/geur bleef ook wel een tijdje hangen.
Tijdje geleden hadden mensen 3m en die rook niet zo goor en brande niet zo raar.
А
АЛ-90Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Flualhamdulillam zei:
Er gaan verschillende plannen heen en weer in Den Haag, volgensmij. ‘De grote RC ban’, die niet de stoffen zelf op de lijst plaatst, maar alle stoffen die vallen onder een bepaald kopje. Ik herinner me dat het hold voor afgeleiden stoffen uit 2-phenetylamine (bye amfetamines), synthetische cannabinoiden en stoffen afgeleid uit als in het goed onthouden heb: 4-aminopiperidine. Ik kwam er maar moeilijk achter welke research chemicals hier dan uit afgeleid worden, misschien de fentanyl-analogen waar het hierboven eerder over ging? @Buu of A-90, misschien weet jij het?
Klik om te vergroten...
Installeren dus!

Maar 4-aminopiperidine zal als doel hebben om fentalogues te blanket bannen ja. Alle fentalogues zijn al jaren van de aardbodem verdwenen though, omdat ze een aantal jaar geleden in China al gebanned zijn. Vrij zinloos dus die ban, maar dat het kabinet maar wat doet was al langer bekend. Één van de weinige stofjes die geraakt zal worden door een eventuele 4-aminopiperidine ban is brorphine, een verkapte fentaloog. Maar dat stofje is zo oninteressant dat de meeste vendors er toch al mee gestopt zijn.

De nieuwste generatie sub-milligram potente opioïden zijn benzimidazool opioïden. Maar daar wordt dus niks mee gedaan, die blijven gewoon legaal. Die stoffen zijn sowieso weinig populair in Nederland/Europa ondanks dat ze al even bestaan. Ze worden meer gebruikt in de US omdat daar meer verslaafden zijn met een onmenselijke tolerantie omdat de meeste heroïne daar versneden is met fentanyl of andere ultra potente opioïden.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#20
LucidLucy zei:
Als ik je een tip mag geven. Doe die sampletjes lekker weg. Ik denk dat ik namens meerdere leden hier kan zeggen dat je die beter niet aan kan raken. zowel de hexen als de a-php, maar toch zeker die laatste.
Klik om te vergroten...
Dat de meerderheid van het forum hier polyverlsaafd is an allerlei pyro's betekent dat niet dat anderen wel weten hoe ze normaal moeten gebruiken. :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...910111213
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."