#1
Vorige week poeder gezien voor het eerst....Nooit zou ik zoiets kopen.die heb ik uiteraard ook in groteren verpakking.
gebruik zelf nooit 3-mmc poeder
Vorige week poeder gezien voor het eerst....Nooit zou ik zoiets kopen.die heb ik uiteraard ook in groteren verpakking.
gebruik zelf nooit 3-mmc poeder
@Perséfone kom hem even halen, ik krijg hem niet van me af!Ik kan niet slapen zonder flual..
Gevaarlijkste zou ik niet zeggen. Als je ergens wel niet dood aan kan gaan is het accuut over doseren van benzos. Al helemaal met deze uit de lucht gegrepen middelen. Ban dan inderdaad substanties die nogal problematisch zijn, zoals een Clonazolam. Flualprazolam kan ik me wel in vinden.Omdat de benzos zo'n beetje de allergevaarlijkste drugs zijn die er zijn. Juist goed dat ze van alle goede RC's die groep wat verminderen. Al hadden ze beter clonazolam enzo kunnen verbieden.
Beste is alles legaliseren,
Maar beter benzo's weg dan de psychedelics!
Blijft gewoon legaal.Ik zie o-dsmt niet staan op de lijst van de middelen die verboden worden maar het staat ook niet bij degenen die nog legaal blijven. Neem aan dat die ook verboden wordt maar weet iemand dit zeker?
Vond er sowieso niet zoveel aan. Heb helaas nooit poeder kunnen bemachtigen anders had ik het nog wel eens nasaal wille doen omwille snellere come-up en minder lange duratie. Oraal was iets teveel van het goede voor mij..DOC 😭 Is al nergens meer in poedervorm te krijgen en nu dit nog.
Logica is hoe dan ook ver te zoeken, maar dat zulke opiaten geen prioriteit hebben lijkt me niet heel merkwaardig. Ze mogen dan in potentie wel levensgevaarlijk zijn, het veroorzaakt (naar mijn weten!) niet zo veel problemen. Er is lang niet zo veel animo voor vergeleken met een etizolam of 3-mmc.Laten we een hoop rommel rc's bannen maar micgrogram potente opiods waar je zonder tolerantie vrijwel direct dood aan gaat lekker op de markt houden.
Logica is hoe dan ook ver te zoeken, maar dat zulke opiaten geen prioriteit hebben lijkt me niet heel merkwaardig. Ze mogen dan in potentie wel levensgevaarlijk zijn, het veroorzaakt (naar mijn weten!) niet zo veel problemen. Er is lang niet zo veel animo voor vergeleken met een etizolam of 3-mmc.
En wat moet er dan verboden worden nadat dit groepje opiaten illegaal is? Ze hebben hier gewoon een grens getrokken: hoeveel effect heeft het op de samenleving? Dat etizolam (volgensmij de populairste RC), 3-MMC en zogenoemde “flu-xanax” (🤷🏻♂️) dan vooraan komen te staan, vóór bijvoorbeeld een nauwelijks gebruike opiaat, vind ik niet zo vreemd.Het gaat wel voor problemen zorgen als dat overblijft in het beperkte aanbod. Dan gaan velen een bunk 0,001 weegschaal bestellen op ali en expirementeren met gevaarlijke doseringen.
Niet in elk opzicht nee klopt. Flual vind ik ook vrij overdreven sterk en niet echt nodig maar iedereen zijn mening.Gevaarlijkste zou ik niet zeggen. Als je ergens wel niet dood aan kan gaan is het accuut over doseren van benzos. Al helemaal met deze uit de lucht gegrepen middelen. Ban dan inderdaad substanties die nogal problematisch zijn, zoals een Clonazolam. Flualprazolam kan ik me wel in vinden
Zijn die er nog? Ik dacht alleen O-DSMT (en die is niet zo sterk). Of is die 2map nogsteeds niet gebanned?Laten we een hoop rommel rc's bannen maar micgrogram potente opiods waar je zonder tolerantie vrijwel direct dood aan gaat lekker op de markt houden. /s
Dan neem je toch clonaIk kan niet slapen zonder flual..
Met het stofgroepen verbod komt er ook een verbod op synthetische cannabinoiden. Dit verbod is echter weer iets anders dan waarover in dit topic gesproken wordt, en komt naar verluid pas érgens volgend jaar.Verder zouden ze mij part ook die troep van een synthetic cannabinoids mogen bannen. Wat een onzin en gevaarlijk spul is dat.
1mg clona voel ik al niet meer.Dan neem je toch clona
Ik denk dat 3mmc door zijn grote populairiteit niet van de markt verdwijnt. De prijs per gram zou hierdoor waarschijnlijk wel omhoog gaan. Maar als ik het zo hoor en zie van vrienden groepen zitten voortaan nog alleen maar aan de 3mmc. Dus ik denk dat de vraag tegroot is en het in het iligale circuit verder gaat net als alle andere hard drugs.Ik ben toch wel een beetje huiverig voor wat er met alle verslaafden gaat gebeuren.
Als ik hoor wat er aan 3mmc misbruikt word voorzie ik een golf van hulpzoekende die in 1klap weer terug op de aarde staan.
't circuleert hier anders beiden rond hoor. En dan wordt 4mmc de echte miauw genoemd en 3mmc de designer miauw. Of het echt 3- en 4mmc zijn weet ik niet, heb ze nooit laten testen. 4mmc is wel iets lastiger te vinden though.Dan kunnen ze net zo goed 4-MMC weer nieuw leven inblazen. Daar is uiteindelijk veel meer vraag naar, denk ik.
Wat verwachtte je dan?'t circuleert hier anders beiden rond hoor. En dan wordt 4mmc de echte miauw genoemd en 3mmc de designer miauw. Of het echt 3- en 4mmc zijn weet ik niet, heb ze nooit laten testen. 4mmc is wel iets lastiger te vinden though.
Werkzaam was het wel. Al had ik van 4mmc meer verwacht haha Ik heb de gloriedagen wat dat betreft gemist.
Van het weekend hadde ze ook miauw op de spiegel liggen maar ze wisten niet of het 3m of 4m was. Kan je wel zeggen die smaak ervan is wel ranzig beetje beton achtig alsof ik beton me neus in heb gejaagt. Dat gevoel/geur bleef ook wel een tijdje hangen.Wat verwachtte je dan?
Installeren dus!Er gaan verschillende plannen heen en weer in Den Haag, volgensmij. ‘De grote RC ban’, die niet de stoffen zelf op de lijst plaatst, maar alle stoffen die vallen onder een bepaald kopje. Ik herinner me dat het hold voor afgeleiden stoffen uit 2-phenetylamine (bye amfetamines), synthetische cannabinoiden en stoffen afgeleid uit als in het goed onthouden heb: 4-aminopiperidine. Ik kwam er maar moeilijk achter welke research chemicals hier dan uit afgeleid worden, misschien de fentanyl-analogen waar het hierboven eerder over ging? @Buu of A-90, misschien weet jij het?
Dat de meerderheid van het forum hier polyverlsaafd is an allerlei pyro's betekent dat niet dat anderen wel weten hoe ze normaal moeten gebruiken.Als ik je een tip mag geven. Doe die sampletjes lekker weg. Ik denk dat ik namens meerdere leden hier kan zeggen dat je die beter niet aan kan raken. zowel de hexen als de a-php, maar toch zeker die laatste.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."