#1
ging niet perse over eti
maar etizolam is in meerdere landen gewoon een benzo uit de apotheek?
maar etizolam is in meerdere landen gewoon een benzo uit de apotheek?
Omdat de benzos zo'n beetje de allergevaarlijkste drugs zijn die er zijn. Juist goed dat ze van alle goede RC's die groep wat verminderen. Al hadden ze beter clonazolam enzo kunnen verbieden.Dit is erg jammer. Ik snap niet waarom tenminste de benzos? tis wel kut nieuws die ik krijg
Deze bedoelde ik.
Snap er nu echt helemaal niks meer van.De rc-vendors trekken een motie ingediend door twee Kamerleden uit het verband zodat ze hun verkopen even kunnen opkrikken. Ik zou er niet intrappen.
Maar die aankondiging van de internationale ban dan?De rc-vendors trekken een motie ingediend door twee Kamerleden uit het verband zodat ze hun verkopen even kunnen opkrikken. Ik zou er niet intrappen.
Dat gaat alleen over een paar specifieke stoffen: CUMYL-PEGACLONE , MDMB-4en-PINACA , 3-Methoxyphencyclidine (3-Meo-PCP), Diphenidine, Clonazolam , Diclazepam, Flubromazolam.Maar die aankondiging van de internationale ban dan?
Er verandert voorlopig nog niks aan de Nederlandse wetgeving. Verkopers van legale drugs proberen je bang te maken dat hun producten snel verboden zullen worden, zodat je nog even flink een voorraadje in gaat slaan en zij dus meer drugs verkopen.Snap er nu echt helemaal niks meer van.![]()
Kan nog steeds uit buitenland bestellen, heel goedkoop ook nog.Ik kan er toch wel van uit gaan dat ze minimaal 5 jaar goed blijven? (etizolam pellets) Jammer, ik vind het erg fijn spul maar begrijp het ook eigenlijk wel.
Gebruik het zelf zeer sporadisch maar denk dat ik toch nog wel ff een extra zakje aan ga schaffen.
Yup. Ook zijn 3mmc en andere spullen niet goedkoper - wat dan wel gebeurt als ze alles snel kwijt moeten.Er verandert voorlopig nog niks aan de Nederlandse wetgeving. Verkopers van legale drugs proberen je bang te maken dat hun producten snel verboden zullen worden, zodat je nog even flink een voorraadje in gaat slaan en zij dus meer drugs verkopen.
Dat is alles.
Trap nou gewoon niet in die marketingIk zit ook te denken nog wat in te slaan..
Voor zover ik weet niet veel bijzonders.zijn flualprazolam en 4-cmc leuk om te proben nu het nog kan?
Ik ben toch wel een beetje huiverig voor wat er met alle verslaafden gaat gebeuren.
Als ik hoor wat er aan 3mmc misbruikt word voorzie ik een golf van hulpzoekende die in 1klap weer terug op de aarde staan.
Het is in ieder geval niet fysiek verslavend. Maar ik vrees dat men gaat overstappen naar een nog vager en minder ideaal middel. Hopelijk niet op pyro's.Ik ben toch wel een beetje huiverig voor wat er met alle verslaafden gaat gebeuren.
Als ik hoor wat er aan 3mmc misbruikt word voorzie ik een golf van hulpzoekende die in 1klap weer terug op de aarde staan.
Het is in ieder geval niet fysiek verslavend. Maar ik vrees dat men gaat overstappen naar een nog vager en minder ideaal middel. Hopelijk niet op pyro's.
Het verbod komt er vast wel. Dan zal de prijs stijgen vlak van te voren. Komt dat verbod er niet dan?Trap nou gewoon niet in die marketing
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."