Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsnieuwe rc ban

nieuwe rc ban

251 antwoorden
46 weergaven
18-5-2026
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#1
ging niet perse over eti
maar etizolam is in meerdere landen gewoon een benzo uit de apotheek?
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#2
6snot zei:
Dit is erg jammer. Ik snap niet waarom tenminste de benzos? tis wel kut nieuws die ik krijg
Klik om te vergroten...
Omdat de benzos zo'n beetje de allergevaarlijkste drugs zijn die er zijn. Juist goed dat ze van alle goede RC's die groep wat verminderen. Al hadden ze beter clonazolam enzo kunnen verbieden.

Beste is alles legaliseren,

Maar beter benzo's weg dan de psychedelics!
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gympie zei:
Internationale bans:

https://www.unodc.org/LSS/Announcement?type=NPS
Klik om te vergroten...
Deze bedoelde ik.
Topper
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Neo-Shulginist zei:
De rc-vendors trekken een motie ingediend door twee Kamerleden uit het verband zodat ze hun verkopen even kunnen opkrikken. Ik zou er niet intrappen.
Klik om te vergroten...
Snap er nu echt helemaal niks meer van. :cry:
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#5
Neo-Shulginist zei:
De rc-vendors trekken een motie ingediend door twee Kamerleden uit het verband zodat ze hun verkopen even kunnen opkrikken. Ik zou er niet intrappen.
Klik om te vergroten...
Maar die aankondiging van de internationale ban dan?

https://www.unodc.org/LSS/Announcement?type=NPS
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
Purplext zei:
Maar die aankondiging van de internationale ban dan?

https://www.unodc.org/LSS/Announcement?type=NPS
Klik om te vergroten...
Dat gaat alleen over een paar specifieke stoffen: CUMYL-PEGACLONE , MDMB-4en-PINACA , 3-Methoxyphencyclidine (3-Meo-PCP), Diphenidine, Clonazolam , Diclazepam, Flubromazolam.

Die wijziging van het Verdrag Inzake Psychotrope Stoffen wordt bovendien pas op 7 december in werking treden. Nederland heeft het internationale verdrag wel getekend, maar dat betekent niet dat de stoffen ook automatisch op de Nederlandse Opiumlijst terechtkomen. De Nederlandse regering is daar in het verleden nogal terughoudend mee geweest, hoewel recentere kabinetten wel wat meer geneigd zijn geweest om dit soort internationale besluiten over te nemen.

Even als voorbeeldje: in dat internationale verdrag is etizolam vorig jaar opgenomen als verboden drug. Maar je merkt dat die stof nog behoorlijk verkrijgbaar is bij vendors in Nederland.

News: May 2020 – UNODC: CND decision on international control of two fentanyl analogues enters into force - remaining decisions will enter into force in November 2020.

Portal of the UNODC ICE Programme
www.unodc.org www.unodc.org
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sheaira zei:
Snap er nu echt helemaal niks meer van. :cry:
Klik om te vergroten...
Er verandert voorlopig nog niks aan de Nederlandse wetgeving. Verkopers van legale drugs proberen je bang te maken dat hun producten snel verboden zullen worden, zodat je nog even flink een voorraadje in gaat slaan en zij dus meer drugs verkopen.

Dat is alles.
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#8
bossenaar567 zei:
Ik kan er toch wel van uit gaan dat ze minimaal 5 jaar goed blijven? (etizolam pellets) Jammer, ik vind het erg fijn spul maar begrijp het ook eigenlijk wel.

Gebruik het zelf zeer sporadisch maar denk dat ik toch nog wel ff een extra zakje aan ga schaffen.
Klik om te vergroten...
Kan nog steeds uit buitenland bestellen, heel goedkoop ook nog.
3mmc wordt een beetje jammer en ik zou wat gaan kopen maar dat maakt ik toch snel op en loop later met een opgezwollen piemeltje. :(
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#9
Neo-Shulginist zei:
Er verandert voorlopig nog niks aan de Nederlandse wetgeving. Verkopers van legale drugs proberen je bang te maken dat hun producten snel verboden zullen worden, zodat je nog even flink een voorraadje in gaat slaan en zij dus meer drugs verkopen.

Dat is alles.
Klik om te vergroten...
Yup. Ook zijn 3mmc en andere spullen niet goedkoper - wat dan wel gebeurt als ze alles snel kwijt moeten.
f
fffffffffffffffLid
01-01-2024, 00:00
#10
zijn flualprazolam en 4-cmc leuk om te proben nu het nog kan?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#11
De Dunne zei:
Ik zit ook te denken nog wat in te slaan..
Klik om te vergroten...
Trap nou gewoon niet in die marketing
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#12
fffffffffffffff zei:
zijn flualprazolam en 4-cmc leuk om te proben nu het nog kan?
Klik om te vergroten...
Voor zover ik weet niet veel bijzonders.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Eve's drop zei:
Ik ben toch wel een beetje huiverig voor wat er met alle verslaafden gaat gebeuren.

Als ik hoor wat er aan 3mmc misbruikt word voorzie ik een golf van hulpzoekende die in 1klap weer terug op de aarde staan.
Klik om te vergroten...

r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#14
1626257954034.png
3-mmc zelfde batch uit zelfde zak afgewogen en verdeeld
1 bewaard in schoenendoos wit en de 3 bruin geworden lagen ergens in een keuken kastje 1 was bijna pap geworden (onderste).
en dit was na 2 maanden
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gympie zei:
Klik om te vergroten...

Altijd heerlijk! Lekker sinistere grappen haha!
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Haha, dat mailtje gisteren ook ontvangen, meteen ladingkje besteld, aangezien het 2 van mijn favo benzo rc's zijn, die ik zo nu en dan gebruik, vooral na paar nachten met weinig slaap of na een stim. Vind ze tov een Clonazolam en Flunitrazolam veel aangenamer. Bromazolam is ook nog fijn, geen KO'er als Clonazolam en Flunitrazolam.

Edit: Met 3mmc heb ik dan weer pak minder affiniteit, heb toen (bij bekendmaking opiumlijst) wel wat extra besteld, maar sindsdien onaangeroerd.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik zit ook te denken nog wat in te slaan..
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#18
Eve's drop zei:
Ik ben toch wel een beetje huiverig voor wat er met alle verslaafden gaat gebeuren.

Als ik hoor wat er aan 3mmc misbruikt word voorzie ik een golf van hulpzoekende die in 1klap weer terug op de aarde staan.
Klik om te vergroten...
Het is in ieder geval niet fysiek verslavend. Maar ik vrees dat men gaat overstappen naar een nog vager en minder ideaal middel. Hopelijk niet op pyro's.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#19
KlaasVaak zei:
Het is in ieder geval niet fysiek verslavend. Maar ik vrees dat men gaat overstappen naar een nog vager en minder ideaal middel. Hopelijk niet op pyro's.
Klik om te vergroten...

Ik ben niet bekend met pyro's, nou ja eigenlijk wel maar dan het vuurwerk aspect. Daar weet ik wel veel van maar dit soort drugs dat trekt mijn aandacht totaal niet.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Neo-Shulginist zei:
Trap nou gewoon niet in die marketing
Klik om te vergroten...
Het verbod komt er vast wel. Dan zal de prijs stijgen vlak van te voren. Komt dat verbod er niet dan?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...8910111213
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."