Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsnieuwe rc ban

nieuwe rc ban

251 antwoorden
47 weergaven
18-5-2026
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#1
vader zei:
Meow , omdat 4-mmc een CAThinone is.
Klik om te vergroten...
Dat wist iedereen,vandaar dat ik dat eruit liet. Maar volledig is het inderdaad MeowMeowCAThinone.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#2
H
Buu zei:
Zijn meerdere theorien over. Andere theorie is dat het miauw genoemd wordt omdat het naar kattenpis stinkt. Wat echte mephedrone doet.
Klik om te vergroten...
Het stinkt niet naar kattenpis. Jij begint te stinken naar kattenpis. 😅
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Buu zei:
Dat de meerderheid van het forum hier polyverlsaafd is an allerlei pyro's betekent dat niet dat anderen wel weten hoe ze normaal moeten gebruiken. :wink:
Klik om te vergroten...
Zeker waar! Maar pyro's recreatief gebruiken. Ik betwijfel heel erg of dat voor een groot deel van de mensen is weggelegd. De zucht kan echt verassend heftig zijn. Anders dan bij andere middelen naar mijn idee. Ik snap dat je niets weg doet, maar een gewaarschuwd mens telt voor twee! :blush:
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Vind dit zelf nogal ridicuul, voor 3mmc kan ik het enigzins begrijpen, omdat deze op korte tijd heeft aangetoond dat ze daar bij onze Noorderburen, dit als snoepjes naar binnen spelen, daarbovenop nog paar reportages. Heb het hier zelf ook nog liggen in capsules, maar na 1x gebruikt te bb, indd je neemt bij, omdat het voor mij nogal povere rush oplevert. Sindsdien al maanden onaangeroerd. Ik ben ook zo iemand die vb coke maar niks vind, prijs-duratie-effect in acht genomen. Dat zijn vr mij te kort werkende stofjes. Zulke stofjes die je mensen doorheen de dag, met grammen nr binnen ziet stofzuigen, net als pep. Geef mij mr capsules/pillen. Ter vergelijking, 1 capsule/pil 4-FA (150-200mg), was ik 12u zoet mee + na-effecten. Nu ook met 4-FMA en 6APB, mits voldoende tussenpozen, ben je er uuuuuren mee zoet. Dus zodra er totale rc-ban aankomt, weet ik dat deze stofjes hier ferm ingeslagen worden.
Dan nog over de nakende ban voor Etizolam en Flualprazolam, dat zijn nu juist mijn favoriete benzo rc's, puur omdat ze geen totale lamleggers zijn, komt braafjes n lekker binnen zo tegen het uur merkbaar, slaperigheid met aanwezigheid van lichte euforie treed op en bedje in kruipen gaat ook lekker smooth, licht in bed met vrij zorgeloos gevoel, weg gepieker en na 6u ben ik heerlijk uitgeslapen wakker, puur door groter percentage diepere slaap. In tegenstelling tot Clonazolam en Flunitrazolam, bij die eerste was het allemaal nogal met een KO gevoel, waarbij ik na 10u slapen, een wat brak gevoel had. En dan die Flunitrazolam, werkt heel snel in, binnen halfuur, echt nr bed strompelen, maar de werkingsduur was steeds te kort fzo, ik werd echt onuitgerust wakker en rest vd dag een vrij apathisch grieperig gevoel. Dus deze 2 stofjes zijn eerder not done vr mij, wordt camion etizolam inslaan dus 🤔
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
6snot zei:
Is het waar dan er een ban komt op: etizolam , flu alprazolam?
Klik om te vergroten...
Jep.. Zat er aan te komen vanaf het eerste moment de overheid te horen kreeg dat deze benzo’s voor grote problemen zorgde..
6
6snotLid
01-01-2024, 00:00
#6
Is het waar dan er een ban komt op: etizolam , flu alprazolam?
6
6snotLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sheaira zei:
Kreeg net ook mailtje ja (van de verkoper), kutzooi. Kan alleen op Google niks vinden maar ik zoek vast verkeerd.
Klik om te vergroten...
Dit is erg jammer. Ik snap niet waarom tenminste de benzos? tis wel kut nieuws die ik krijg
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kan nog steeds niks vinden op Google.
K
Krypt0niteLid
01-01-2024, 00:00
#9
Is al een tijdje bekend dat deze ban eraan kwam.
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Stom
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
6snot zei:
Dit is erg jammer. Ik snap niet waarom tenminste de benzos? tis wel kut nieuws die ik krijg
Klik om te vergroten...
Omdat heel lullig en heel onpopulair gezegd: of men kan zich niet beheersen, of men is te gevoelig voor deze middelen waardoor men massaal zich meldde bij instanties als afkickkliniek/verslavingszorg etc.

Ik neem het ook niemand kwalijk want eerst wou de overheid de analoge benzodiazepines verbieden, nu doordat de RC varianten potenter zijn en meer risico mee brengen is dat voor hen een druppel teveel.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#12
Deze week is bekend gemaakt dat op korte termijn samen met 3 mmc ook de volgende RC’s verboden zullen worden:

4-cmc
a-php
etizolam
flualprazolam

Speculaties gaan rond dat deze ban vanaf 1 oktober geldig is.
Zorg dus dat je op tijd een voorraad legt.

zo stond het in de mail......

waarschijnlijk reclame ....kan er zelf niks over vinden...
waarom alleen deze en niet de hele groep.
alleen het meest gekochte..
behalve 4-cmc maar daar willen ze waarschijnlijk van af..
1 oktober zou wel ineens de ban kunnen ingaan ,maar dit mailtje is niet echt dat je denkt hmmm snel inslaan.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kak. Balen. Love etizolam. :( Als het doorgaat, inslaan dan maar.
K
Krypt0niteLid
01-01-2024, 00:00
#14
ricorieks zei:
Deze week is bekend gemaakt dat op korte termijn samen met 3 mmc ook de volgende RC’s verboden zullen worden:

4-cmc
a-php
etizolam
flualprazolam

Speculaties gaan rond dat deze ban vanaf 1 oktober geldig is.
Zorg dus dat je op tijd een voorraad legt.

zo stond het in de mail......

waarschijnlijk reclame ....kan er zelf niks over vinden...
waarom alleen deze en niet de hele groep.
alleen het meest gekochte..
behalve 4-cmc maar daar willen ze waarschijnlijk van af..
1 oktober zou wel ineens de ban kunnen ingaan ,maar dit mailtje is niet echt dat je denkt hmmm snel inslaan.
Klik om te vergroten...
Dit is al enkele maanden bekend hoor dat dit eraan ging komen. Etizolam 3mmc en nog wat dingen
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#15
Roze Olifant zei:
Als het doorgaat, inslaan dan maar.
Klik om te vergroten...
aanzetten tot meer drug gebruik ,haha
regel 1 overtreden ,permanente ban

:grimacing:grapje...

zal me niet zo druk erover maken ,maar tog wel even kijken in de schoenen doos wat er aan gevuld moet worden..
en gewaarschuwd mens telt voor 2...
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Krypt0nite zei:
Dit is al enkele maanden bekend hoor dat dit eraan ging komen. Etizolam 3mmc en nog wat dingen
Klik om te vergroten...

bij mij was het ook alleen van 3-mmc bekend.. ..kan ook geen nieuws vinden over de rest ¯\\_(ツ)_/¯
f
fffffffffffffffLid
01-01-2024, 00:00
#17
noooo niet etizolam 😭😭😭
is flualprazolam en 4-cmc leuk om te proben nu het nog kan?
a-php is iets te hardcore voor mij :tearsofjoy:
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#18
Krypt0nite zei:
Dit is al enkele maanden bekend hoor dat dit eraan ging komen. Etizolam 3mmc en nog wat dingen
Klik om te vergroten...
3-mmc wist ik ,maar waarom een aantal en niet de hele groep
zeg maar flual en eti
dus moet een ieder maar aan de clona ....
is tog ook apart dan?
K
Krypt0niteLid
01-01-2024, 00:00
#19
Gympie zei:
bij mij was het ook alleen van 3-mmc bekend.. ..kan ook geen nieuws vinden over de rest ¯\\_(ツ)_/¯
Klik om te vergroten...
Kan me echt herinneren dat ik paar maanden terug al las dat behalve etizolam ook 3mmc en andere cathinonen verboden zouden gaan worden.
Op reddit ook veel over gelezen.
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Gympie zei:
bij mij was het ook alleen van 3-mmc bekend.. ..kan ook geen nieuws vinden over de rest ¯\\_(ツ)_/¯
Klik om te vergroten...
Dit idd. Ik kan alleen over 3-mmc berichten vinden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011...13
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."