Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsschranziewanzie in de gevangenis van italie...

schranziewanzie in de gevangenis van italie...

113 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#1
Qocaïne zei:
oeiii, ik lees het nú pas :openmouth:

dit is echt mooi klote zeg! =( damn!

*edit* en hij is alweer terug ook! ^_^ mooi zo!
Klik om te vergroten...
jah dat was idd best wel klote jah :)
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik lees het nu ook pas.. najah welkom terug in iedergeval :)
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Haha, altijd al gezegd dat honden altijd alles ruiken, verstoppen zorgt alleen voor visuele misleiding. Maar goed, welkom terug schwanz, ben blij dat je snel terug bent!!!
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mac... zei:
Haha, altijd al gezegd dat honden altijd alles ruiken, verstoppen zorgt alleen voor visuele misleiding. Maar goed, welkom terug schwanz, ben blij dat je snel terug bent!!!
Klik om te vergroten...
ik ook :wink: :wink:
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#5
zwaar klote voor m!

@frisko: mocht je m spreken wens m sterkte!
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja, je weet van tevoren dat je genaaid kan worden.
Maar dat ze dan ook werkelijk net jou pakken is mooi vertyfd.
Veel sterkte en ik hoop dat hij snel weer terug is. Met hoeveel man waren ze? Als je die hoeveelheid door een aantal personen deelt valt het nog wel mee.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Zo hey... met zulke hoeveelheden zal hij waarschijnlijk als dealer veroordeeld worden, en dan is hij nog niet jarig... we zullen schranz ben ik bang een hele tijd niet zien :(
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Onee :openmouth: wat erg zeg :cry:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tering :openmouth: en dan ook nog eens meerderjarig zijn, ik denk dat hij een lange vakantie tegemoet ziet, alleen niet zo positief....Dat is echt zo'n geval van, 'dat kan mij toch niet gebeuren', toch? :confused: nou blijkbaar wel dus, echt flink verkk voor hem, mja 60 a 70 xtc pillen, voor een vakantie tje :openmouth: en dan nog al die andere drugs.... ik had me aan het begin al niet veilig gevoeld in die auto....
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
omg... :| :openmouth:

sterkte schranz...
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lana zei:
Dan kan ´t misschien nog meevallen voor ´m.
Klik om te vergroten...

Ik denk niet dat de italianen 60-70 pillen en een kwart liter ghb gebruikershoeveelheden vinden.
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Haze zei:
Lana zei:
Dan kan ´t misschien nog meevallen voor ´m.
Klik om te vergroten...

Ik denk niet dat de italianen 60-70 pillen en een kwart liter ghb gebruikershoeveelheden vinden.
Klik om te vergroten...

Daar heb je gelijk in Haze. Dat dacht ik achteraf eigenlijk ook na m´n post.
Tenzij ze het aantal drugs door het aantal personen delen. Maar dan nog is het wel veel.
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lana zei:
Haze zei:
Lana zei:
Dan kan ´t misschien nog meevallen voor ´m.
Klik om te vergroten...

Ik denk niet dat de italianen 60-70 pillen en een kwart liter ghb gebruikershoeveelheden vinden.
Klik om te vergroten...

Daar heb je gelijk in Haze. Dat dacht ik achteraf eigenlijk ook na m´n post.
Tenzij ze het aantal drugs door het aantal personen delen. Maar dan nog is het wel veel.
Klik om te vergroten...

Als ze met 4 man zijn is dat nog 15 pillen per man, dat is nog te veel
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zwaar kut voor hem...

Hij had het hier toch aangekondigd? Zou me niets verbazen als dat opgepikt is door de medewerkers van de politie... Je moet toch een beetje voorzichtig zijn met postings denk ik.
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#15
ja maar die kunnen toch niet weten wanneer hij langs de grens rijdt
lijkt me nogal straf dat de politie hier een bericht leest en doen aan de grens controle gaat dan om dat ene bericht...
ze weten toch ook niet welke auto ofzo...
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#16
jezus.. mja kans is groter dat ze door honden gepakt zijn, hij zit in italië.. denk je dat de italiaanse politie op een nederlandse drugs-site gaat kijken? :confused:
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik vertrek donderdag morgen op vakantie naar italië.
eerst op vakantie en daarna door na een festival.
we hebben voor ons samen 60 pillen, 8 gram speed, 200ml vloei, en 12 2C-i caps bij(6 van 23mg en 6 van 12 mg)
maar het zit dus wel echt perfect verstopt waar ze het onmogelijk kunnen vinden. (tenzij er honden zijn)
Klik om te vergroten...

Dit is een van zijn laatste berichtjes voor hij weg ging.
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#18
Psychedelic_Fairytale zei:
ja maar die kunnen toch niet weten wanneer hij langs de grens rijdt
lijkt me nogal straf dat de politie hier een bericht leest en doen aan de grens controle gaat dan om dat ene bericht...
ze weten toch ook niet welke auto ofzo...
Klik om te vergroten...

en zijn wel foto's gepost.. maar het lijkt mij ook sterk idd
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#19
ja denk ik dus ook, denk dat ze wel wat beters te doen hebben dan wachten tot die ene auto mss langskomt...
was gewoon dikke pech als je het mij vraagt...
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#20
en frisko?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."