Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsschranziewanzie in de gevangenis van italie...

schranziewanzie in de gevangenis van italie...

113 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lana zei:
Dan kan ´t misschien nog meevallen voor ´m.
Klik om te vergroten...

Ik denk niet dat de italianen 60-70 pillen en een kwart liter ghb gebruikershoeveelheden vinden.
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Haze zei:
Lana zei:
Dan kan ´t misschien nog meevallen voor ´m.
Klik om te vergroten...

Ik denk niet dat de italianen 60-70 pillen en een kwart liter ghb gebruikershoeveelheden vinden.
Klik om te vergroten...

Daar heb je gelijk in Haze. Dat dacht ik achteraf eigenlijk ook na m´n post.
Tenzij ze het aantal drugs door het aantal personen delen. Maar dan nog is het wel veel.
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lana zei:
Haze zei:
Lana zei:
Dan kan ´t misschien nog meevallen voor ´m.
Klik om te vergroten...

Ik denk niet dat de italianen 60-70 pillen en een kwart liter ghb gebruikershoeveelheden vinden.
Klik om te vergroten...

Daar heb je gelijk in Haze. Dat dacht ik achteraf eigenlijk ook na m´n post.
Tenzij ze het aantal drugs door het aantal personen delen. Maar dan nog is het wel veel.
Klik om te vergroten...

Als ze met 4 man zijn is dat nog 15 pillen per man, dat is nog te veel
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zwaar kut voor hem...

Hij had het hier toch aangekondigd? Zou me niets verbazen als dat opgepikt is door de medewerkers van de politie... Je moet toch een beetje voorzichtig zijn met postings denk ik.
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#5
ja maar die kunnen toch niet weten wanneer hij langs de grens rijdt
lijkt me nogal straf dat de politie hier een bericht leest en doen aan de grens controle gaat dan om dat ene bericht...
ze weten toch ook niet welke auto ofzo...
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#6
jezus.. mja kans is groter dat ze door honden gepakt zijn, hij zit in italië.. denk je dat de italiaanse politie op een nederlandse drugs-site gaat kijken? :confused:
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik vertrek donderdag morgen op vakantie naar italië.
eerst op vakantie en daarna door na een festival.
we hebben voor ons samen 60 pillen, 8 gram speed, 200ml vloei, en 12 2C-i caps bij(6 van 23mg en 6 van 12 mg)
maar het zit dus wel echt perfect verstopt waar ze het onmogelijk kunnen vinden. (tenzij er honden zijn)
Klik om te vergroten...

Dit is een van zijn laatste berichtjes voor hij weg ging.
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#8
Psychedelic_Fairytale zei:
ja maar die kunnen toch niet weten wanneer hij langs de grens rijdt
lijkt me nogal straf dat de politie hier een bericht leest en doen aan de grens controle gaat dan om dat ene bericht...
ze weten toch ook niet welke auto ofzo...
Klik om te vergroten...

en zijn wel foto's gepost.. maar het lijkt mij ook sterk idd
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#9
ja denk ik dus ook, denk dat ze wel wat beters te doen hebben dan wachten tot die ene auto mss langskomt...
was gewoon dikke pech als je het mij vraagt...
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#10
en frisko?
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mr.jiho zei:
en frisko?
Klik om te vergroten...

die was niet mee denk lees de begin post maar..

daarin staat dat hij binnenkort naar schranzie toegaat
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#12
lot zei:
Mr.jiho zei:
en frisko?
Klik om te vergroten...

die was niet mee denk lees de begin post maar..

daarin staat dat hij binnenkort naar schranzie toegaat
Klik om te vergroten...

naar de ouders toch?
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#13
JewCookie zei:
lot zei:
Mr.jiho zei:
en frisko?
Klik om te vergroten...

die was niet mee denk lees de begin post maar..

daarin staat dat hij binnenkort naar schranzie toegaat
Klik om te vergroten...

naar de ouders toch?
Klik om te vergroten...

dat bedoel ik zorry :wave:
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Tsje, dat is best een aardige hoeveelheid. Ik dacht dat het zou gaan om een hoeveelheid wiet of hasj, of een paar pillen, maar met zo'n pakket aan drugs naar italie rijden vind ik echt dom. Zo'n risico zou ik nooit nemen.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Baukereg zei:
Tsje, dat is best een aardige hoeveelheid. Ik dacht dat het zou gaan om een hoeveelheid wiet of hasj, of een paar pillen, maar met zo'n pakket aan drugs naar italie rijden vind ik echt dom. Zo'n risico zou ik nooit nemen.
Klik om te vergroten...

was voor een festival he..
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik zag Schranz net in de online-list staan
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#17
....echt? Misschien stunt of heeft ie internet in zn cel!
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#18
lot zei:
Mr.jiho zei:
en frisko?
Klik om te vergroten...

die was niet mee denk lees de begin post maar..

daarin staat dat hij binnenkort naar schranzie toegaat
Klik om te vergroten...
ik bedoelde:
en frisko, nog nieuws?
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#19
JewCookie zei:
Baukereg zei:
Tsje, dat is best een aardige hoeveelheid. Ik dacht dat het zou gaan om een hoeveelheid wiet of hasj, of een paar pillen, maar met zo'n pakket aan drugs naar italie rijden vind ik echt dom. Zo'n risico zou ik nooit nemen.
Klik om te vergroten...

was voor een festival he..
Klik om te vergroten...

Precies, en aangezien er op ieder goa-fest vanalles te krijgen is, is het ook niet nodig om zoveel shizzle mee te nemen.
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#20
Aiii klote voor schranzie!!
Teveel risico genomen... Ik hoop het beste voor hem!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."