Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsschranziewanzie in de gevangenis van italie...

schranziewanzie in de gevangenis van italie...

113 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Baukereg zei:
Echt slim van schranz om 60 pillen van iemand anders in zijn tas te doen is het ook niet.
Klik om te vergroten...

Ja, dat is natuurlijk waar. Feitelijk ist ook z'n eigen schuld natuurlijk, maar die maat had best z'n verantwoording kunnen nemen, en dat ie later zegt dat 't van hun alledrie is helemaal dom, ga dan gewoon niét.
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Maar weet je,hij dacht wrs dat er een kleine kans was dat hij gepakt ging worden.
En met die kleine kans heeft hij pech gehad.

Ik zou denken --wrm niet ineens genoeg dope meenemen, het moet toch toeval zijn als ze juist mij der uit zoue kiezen.Zo gaan er veel denken.


En als je dan toevalig die 1ne persoon bent dat er uit word gekozen...pech.
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#3
^WAT een geluk :mrgreen: :rock: SchRaNZiEeIEe
l
lizaLid
01-01-2024, 00:00
#4
-> GROOOOOOOOOOOOOOT NIEUWS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <-
zijn mama heeft me juist gebeld, ze hebben schranz plots opeens vrijgelaten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hij is onderweg nu naar het vliegveld om eindelijk richting Belgie te komen....

Tot strakjes schranzzzzzzzzzzzzzzzzzz
G
GozurLid
01-01-2024, 00:00
#5
beter voor die gast :grin: al ken ik hem niet eens :smoke:
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#6
WOEHOEEE!!!
als ik nog zou blowen zou ik daar een jointje op roken!!
Supêr :grin:

we zullen hem binnenkort wel zien :wave:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#7
hahaha hij heeft geluk, ben benieuwd wat ie me allemaal gaat vertellen :grin:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
mazzelaar, kben erg blij voor hem (jullie)
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik hoop het ook niet, maar denk het wel.. voor zo veel drugs moet je toch ergens voor komen..
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik hoop voor hem dat hij niet in Belgie moet voorkomen.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#11
idd zal zeker hier moeten voorkomen,geen twijfel mogelijk :rolleyes:
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Frisko zei:
idd zal zeker hier moeten voorkomen,geen twijfel mogelijk :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Beter hier voorkomen dan in Italia.
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#13
liza zei:
-> GROOOOOOOOOOOOOOT NIEUWS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <-
zijn mama heeft me juist gebeld, ze hebben schranz plots opeens vrijgelaten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hij is onderweg nu naar het vliegveld om eindelijk richting Belgie te komen....

Tot strakjes schranzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Klik om te vergroten...

Gelukkig maar voor schranzie,komt denk ik doordat ie blanco strafblad heeft,laat dit maar een les zijn...want menig ander met die hoeveelheden gaat gewoon een paar maanden zitten.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Mooi dat hij er uit is :) Welcome back Schranzie

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."