Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey, Ik heb nu al een paar keer een klein beetje wiet gerookt en nu ben ik van plan om het na mn examen een keer goed te proberen Aangezien ik niet verslaafd aan tabak wil worden en ik voornamelijk de high effect van wiet wil ervaren en niet het stoned gevoel. Ik weet dat ik het ook kan eten maar ik zou het ook graag willen proberen met een pijpje { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Zoals hier op staat. Maar hoe werkt dat ( is heel simpel vast maar niemand in mn omgeving gebruikt wiet )"
"beter voor die gast al ken ik hem niet eens"
"na 7 glazen bier merk ik het en daarna word het maar beter"
"ik checkte laatst discovery he daarbij stond dat je zonder alcohol 40 paracetamols moest nemen voor een overdosis ( of was dit nou anti biotica )"
"erg leuk lijkt mij ook wel gaaf zowiezo maar eens met een stel kameraden paddo's proberen"
"[img=http://img85.imageshack.us/img85/6414/mottenballenbb0.th.gif] Je mening ervaringen enzovoorts IK zelf had er nog niet eerder van gehoord en ben benieuwd hoe hun het gebruikten. Na het lezen ben ik het zelf niet van plan te gebruiken ( wacht liever tot ik mn wiet kan oogsten )"
"klopt ik zou ook die manier van praten eerder bij rtl boulevard verwachten maarja was toch bij nederland 1"
"zommes zei: En waarom krijgen we een fake teletext pagina te zien? Klik om te vergroten... hij is niet fake het stond gisteren op nederland 1 op teletekst Dus heb ik de teletekst pagina online opgezochct opgeslagen en gehost via image shack maarja je hoeft me niet te geloven"
"heb het wel eens gehad maar heb vaker dat alles draait waar ik ook kijk ( achtbaan gevoel ) duurt dan ook niet vaak lang of ik kotst het dan uit en ben dan vaak voor 1 maand weer van de alcohol af"
"grolsch represents"