Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsschranziewanzie in de gevangenis van italie...

schranziewanzie in de gevangenis van italie...

113 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Echt slim van schranz om 60 pillen van iemand anders in zijn tas te doen is het ook niet.
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja dat is mooi kut,ik ben bang dat ie wel ff blijft zitten bij de vito's.

Vind het wel knap dat jullie switzerland hebben gepasseerd,iedereen weet toch dat jonge lui in een auto worden gecheckt op drugs,vooral nederlander en belgen :wave:

Switserland en Italie controleren alle wagens van jonge personen op drugs
en vooral als men er al een beetje als gebruiker uit ziet natuurlijk. :wave:

Ik hoop dat ie snel vrij komt,maar denk dat het wel wat maandjes kan gaan duren 60 pillen,10gr speed zien ze echt als invoer voor verkoop in italie en niet als eigen gebruik.
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#3
tuurlijk is het wel lomp van die derde persoon maar!!!! daarom moet je gewoon nooit drugs van andere mensen vervoeren, je weet dat je dan hierop kan rekenen! en zeker niet in zulke hoeveelheden.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hij vervoert het voor die persoon de grens over, dus het lijkt me eigenlijk sterk dat het enkel & alleen van die derde persoon was... Anders ben je wel vrij dom bezig zo'n grote hoeveelheid te vervoeren voor iemand.

Verder heeft het ook niet zoveel zin als die maat gaat roepen dat het van hem was, dan wordt hij gewoon OOK gepakt, maar misschien niet eens, schranz vervoerde die shit en was daarvan op de hoogte.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Baukereg zei:
Echt slim van schranz om 60 pillen van iemand anders in zijn tas te doen is het ook niet.
Klik om te vergroten...

Ja, dat is natuurlijk waar. Feitelijk ist ook z'n eigen schuld natuurlijk, maar die maat had best z'n verantwoording kunnen nemen, en dat ie later zegt dat 't van hun alledrie is helemaal dom, ga dan gewoon niét.
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Maar weet je,hij dacht wrs dat er een kleine kans was dat hij gepakt ging worden.
En met die kleine kans heeft hij pech gehad.

Ik zou denken --wrm niet ineens genoeg dope meenemen, het moet toch toeval zijn als ze juist mij der uit zoue kiezen.Zo gaan er veel denken.


En als je dan toevalig die 1ne persoon bent dat er uit word gekozen...pech.
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#7
^WAT een geluk :mrgreen: :rock: SchRaNZiEeIEe
l
lizaLid
01-01-2024, 00:00
#8
-> GROOOOOOOOOOOOOOT NIEUWS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <-
zijn mama heeft me juist gebeld, ze hebben schranz plots opeens vrijgelaten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hij is onderweg nu naar het vliegveld om eindelijk richting Belgie te komen....

Tot strakjes schranzzzzzzzzzzzzzzzzzz
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#9
Aiii klote voor schranzie!!
Teveel risico genomen... Ik hoop het beste voor hem!
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mr.jiho zei:
en frisko?
Klik om te vergroten...

die was niet mee denk lees de begin post maar..

daarin staat dat hij binnenkort naar schranzie toegaat
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#11
lot zei:
Mr.jiho zei:
en frisko?
Klik om te vergroten...

die was niet mee denk lees de begin post maar..

daarin staat dat hij binnenkort naar schranzie toegaat
Klik om te vergroten...

naar de ouders toch?
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#12
JewCookie zei:
lot zei:
Mr.jiho zei:
en frisko?
Klik om te vergroten...

die was niet mee denk lees de begin post maar..

daarin staat dat hij binnenkort naar schranzie toegaat
Klik om te vergroten...

naar de ouders toch?
Klik om te vergroten...

dat bedoel ik zorry :wave:
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Tsje, dat is best een aardige hoeveelheid. Ik dacht dat het zou gaan om een hoeveelheid wiet of hasj, of een paar pillen, maar met zo'n pakket aan drugs naar italie rijden vind ik echt dom. Zo'n risico zou ik nooit nemen.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Baukereg zei:
Tsje, dat is best een aardige hoeveelheid. Ik dacht dat het zou gaan om een hoeveelheid wiet of hasj, of een paar pillen, maar met zo'n pakket aan drugs naar italie rijden vind ik echt dom. Zo'n risico zou ik nooit nemen.
Klik om te vergroten...

was voor een festival he..
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik zag Schranz net in de online-list staan
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#16
....echt? Misschien stunt of heeft ie internet in zn cel!
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#17
lot zei:
Mr.jiho zei:
en frisko?
Klik om te vergroten...

die was niet mee denk lees de begin post maar..

daarin staat dat hij binnenkort naar schranzie toegaat
Klik om te vergroten...
ik bedoelde:
en frisko, nog nieuws?
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#18
JewCookie zei:
Baukereg zei:
Tsje, dat is best een aardige hoeveelheid. Ik dacht dat het zou gaan om een hoeveelheid wiet of hasj, of een paar pillen, maar met zo'n pakket aan drugs naar italie rijden vind ik echt dom. Zo'n risico zou ik nooit nemen.
Klik om te vergroten...

was voor een festival he..
Klik om te vergroten...

Precies, en aangezien er op ieder goa-fest vanalles te krijgen is, is het ook niet nodig om zoveel shizzle mee te nemen.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hij was nog wel zo optimistisch toen ie 't vertelde hiero... ik hoop dat ie d'r een beetje goed vanaf komt daar, damn :|
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Baukereg zei:
JewCookie zei:
Baukereg zei:
Tsje, dat is best een aardige hoeveelheid. Ik dacht dat het zou gaan om een hoeveelheid wiet of hasj, of een paar pillen, maar met zo'n pakket aan drugs naar italie rijden vind ik echt dom. Zo'n risico zou ik nooit nemen.
Klik om te vergroten...

was voor een festival he..
Klik om te vergroten...

Precies, en aangezien er op ieder goa-fest vanalles te krijgen is, is het ook niet nodig om zoveel shizzle mee te nemen.
Klik om te vergroten...
je weet zeker niet hoeveel je betaald voor drugs op een buitenlands goa-festival?
(klein voorbeeldje: tussen de 60-80€voor een gram mdma, in duitsland)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."