Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsschranziewanzie in de gevangenis van italie...

schranziewanzie in de gevangenis van italie...

113 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik lees het nu ook pas.. najah welkom terug in iedergeval :)
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Haha, altijd al gezegd dat honden altijd alles ruiken, verstoppen zorgt alleen voor visuele misleiding. Maar goed, welkom terug schwanz, ben blij dat je snel terug bent!!!
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mac... zei:
Haha, altijd al gezegd dat honden altijd alles ruiken, verstoppen zorgt alleen voor visuele misleiding. Maar goed, welkom terug schwanz, ben blij dat je snel terug bent!!!
Klik om te vergroten...
ik ook :wink: :wink:
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Shit man ...das balen!!!
Ik kende iemand die 3 jaar in zuid afrika heeft gezeten....echt een hel!!
Italie valt dan nog mee maar nog steeds echt Kut!
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#5
prrrrttt
ik melde u met diepe droefheid dat onze vriend gert(schranz) in de gevangenis zit in italie..zoals jullie wel wisten zijn ze op vakantie gegaan 2 weken geleden...(met een aanzienlijke hoeveelheid drugs)!!
deze hebben de douane of politie dus gevonden bij hun vertrek...
ik weet er zelf het fijne (nog) niet van dus ik kan er ook nog niet meer over vertellen...
zo snel ik iets weet post ik het hier wel :( :( :( :( :(
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat is best kut. Sterkte Schranz!

(Maar het is ook wel zijn eigen schuld)

Edit: Wanneer is dit gebeurd dan, en hoe precies?
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Idd, ook hier dubbele gevoelens. Natuurlijk vind ik het onzin dat andere landen streng optreden tegen drugs, maar aan de andere kant wist schranz natuurlijk best dat hij risico nam. Al ga ik naar belgie, dan neem ik nog geen drugs mee.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Vakantie is toch juist een mooie tijd om ff eens een tijdje geen drugs te gebruiken, gun je hoofd ook eens een paar weken vakantie. Als je het idee hebt ook tijdens je vakantie drugs gewoon nodig te hebben om je te vermaken is er waarschijnlijk toch sprake van een probleem. Is het het daadwerkelijk waard om dit risico ervoor te nemen? Verder is het natuurlijk idd behoorlijk klote voor schranz en schandalig dat je hiervoor uberhaupt naar de gevangenis moet, maar we leven nou eenmaal in een achterlijke wereld waar de zatlap maatschappelijk geaccepteerd en ''normaal'' is en de drugsgebruiker een crimineel.Het lijkt mij afgrijselijk en mensonterend om in de gevangenis te belanden door mijn persoonlijke gebruik, het is schandalig en volkomen zinloos dat je voor iets wat je jezelf aandoet nog vervolgd kan worden tegenwoordig. Maar het is nou eenmaal niet anders, niemand weet waarom maar als je geaccepteerd wil worden en niet worden gezien als een crimineel is er eigenlijk maar 1 drug beschikbaar. En dat is natuurlijk alcohol. Sorry, ik draaf weer een beetje door. Let maar niet op mij, sterkte iig.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Erg jammer voor die gast..

Maar hij ging dus een aanzienlijke hoeveelhied dope meenemen in het vliegtuig?
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#10
ze zijn met de auto gegaan...
maar als ik het goed heb gaat het hier om het volgende...
kan een beetje verschillen met de werkelijkheid maar dan nog :

10gr speed
kwart liter GHB
60 of 70 xtc pillen
en een aanzienlijke hoeveelheid 2c-i capsulen...
zoals jullie wss wel weten gingen ze niet alleen op vakantie maar naar een goa festival(sonica) maar ze zijn dus op de heenweg gesnapt...
hoe of wat weet ik nog niet precies maar dat zal ik snel genoeg weten hoop ik,ik ga dadelijk eens samen met een paar maten naar gert(schranz) zijn thuis...

ik houd jullie iig op de hoogte :(
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
is hij nog minderjarig?
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Damn, gaat je vakantie :(

Hoe hadden ze het trouwens verstopt?
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#13
spacekonijn zei:
is hij nog minderjarig?
Klik om te vergroten...
nee hij is meerderjarig
ken schranz niet zo goed, 1x met hem gesproken op een goa festival hier in oost vlaanderen (een vriendin van hem was er toen ook bij, die ook op het forum zit) en vele gesprekken met hem gehad op msn
zwaar kut voor hem! :angry:
hij keek zo uit naar sonica, en om dan zo gepakt te worden :openmouth: :(
frisko, ik dacht dat je ook naar sonica ging?
is die vriendin van hem ook opgepakt?
zwaar kut :confused:
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Frisko zei:
ze zijn met de auto gegaan...
maar als ik het goed heb gaat het hier om het volgende...
kan een beetje verschillen met de werkelijkheid maar dan nog :

10gr speed
kwart liter GHB
60 of 70 xtc pillen
en een aanzienlijke hoeveelheid 2c-i capsulen...
Klik om te vergroten...

Ja, als je met zo' n hoeveelheid harddrugs naar zo'n anti-drugs land toe gaat, Vraag je er ook wel een beetje om.

Wat een klote manier trouwens om gepakt te worden.
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ooh wat kut voor ´m...
Redelijke hoeveelheid ook wat ie mee heeft genomen.
Hopen dat z´n straf meevalt.
Iemand een idee hoe het daar met de gevangenissen staat, streng, meer op een cel enz?
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Italië
Tot 1993 was de Italiaanse drugsgebruiker een misdadiger. Nu wordt drugsgebruik door justitie aangemerkt als een overtreding en bestraft met administratieve sancties, zoals het intrekken van een visum, paspoort of wapenvergunning. De regering besteedt veel aandacht aan het beperken van de gezondheidsschade die verslaafden ondervinden. De Italiaanse overheid verstrekt methadon aan verslaafden en biedt de mogelijkheid tot spuitenomruil. Met dit drugsbeleid stelt Italië zich redelijk liberaal op. In de Italiaanse media is veel aandacht voor 'alternatief beleid' in andere landen. Ook in het parlement gaan stemmen op voor een liberaler drugsbeleid.

http://www.nrc.nl/W2/Lab/Profiel/Drugs/beleid.html
http://www.ad.nl/buitenland/article1444 ... vice=print

Wat voor straf staat me te wachten als ik in het buitenland softdrugs gebruik?
Dat varieert van land tot land. In sommige landen is het gebruik van drugs net als in Nederland niet strafbaar, zoals in Duitsland, Italië, Denemarken, Canada en Zwitserland. In andere landen is het gebruik van drugs strafbaar en bestaat de kans op vervolging die uiteen loopt van een administratieve sanctie tot een geldboete of een gevangenisstraf. In veel landen wordt geen onderscheid gemaakt tussen softdrugs en harddrugs.
http://www.justitie.nl/publiek/criminal ... tdrugs.asp
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dan kan ´t misschien nog meevallen voor ´m.
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#18
zwaar klote voor m!

@frisko: mocht je m spreken wens m sterkte!
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja, je weet van tevoren dat je genaaid kan worden.
Maar dat ze dan ook werkelijk net jou pakken is mooi vertyfd.
Veel sterkte en ik hoop dat hij snel weer terug is. Met hoeveel man waren ze? Als je die hoeveelheid door een aantal personen deelt valt het nog wel mee.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Zo hey... met zulke hoeveelheden zal hij waarschijnlijk als dealer veroordeeld worden, en dan is hij nog niet jarig... we zullen schranz ben ik bang een hele tijd niet zien :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."