Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsschranziewanzie in de gevangenis van italie...

schranziewanzie in de gevangenis van italie...

113 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Shit man ...das balen!!!
Ik kende iemand die 3 jaar in zuid afrika heeft gezeten....echt een hel!!
Italie valt dan nog mee maar nog steeds echt Kut!
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#2
prrrrttt
ik melde u met diepe droefheid dat onze vriend gert(schranz) in de gevangenis zit in italie..zoals jullie wel wisten zijn ze op vakantie gegaan 2 weken geleden...(met een aanzienlijke hoeveelheid drugs)!!
deze hebben de douane of politie dus gevonden bij hun vertrek...
ik weet er zelf het fijne (nog) niet van dus ik kan er ook nog niet meer over vertellen...
zo snel ik iets weet post ik het hier wel :( :( :( :( :(
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat is best kut. Sterkte Schranz!

(Maar het is ook wel zijn eigen schuld)

Edit: Wanneer is dit gebeurd dan, en hoe precies?
X
XerXoXLid
01-01-2024, 00:00
#4
Manne italie , is thailand of china niet dan zag het er pas slecht uit ...(doodstraf omgezet in levenslang )
Een boete en max 3maand cel voor die hoeveelheid dat em mee heeft ..

Aangezien hij buitenlander is zal hij ze direct uit moeten zitten ..
Maat van mij is in spanje in de heenweg onderschept met 200Gr hasj hij is er met een boete en 15 dagen cel vanaf gekomen .
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#5
^maar toch 3 maanden in de bak in een vreemd land is toch geen pretje :rolleyes: en dan ook nog je vakantie naar de klote, al je drugs weg, mooi genaaid ben je dan ook nog een forse boeten :(
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lana zei:
ik vertrek donderdag morgen op vakantie naar italië.
eerst op vakantie en daarna door na een festival.
we hebben voor ons samen 60 pillen, 8 gram speed, 200ml vloei, en 12 2C-i caps bij(6 van 23mg en 6 van 12 mg)
maar het zit dus wel echt perfect verstopt waar ze het onmogelijk kunnen vinden. (tenzij er honden zijn)
Klik om te vergroten...

Dit is een van zijn laatste berichtjes voor hij weg ging.
Klik om te vergroten...

Vraag me af waar ze het dan zo 'perfect' verstopt hebben.
Jezus zeg, wat een nachtmerrie :openmouth:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#7
dat verstoppen is toch niks van gekomen dan... frisko zei dat schanz het gewoon in ze rugzak had zitten....
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#8
need^weed zei:
dat verstoppen is toch niks van gekomen dan... frisko zei dat schanz het gewoon in ze rugzak had zitten....
Klik om te vergroten...

Zo'n enorme hoeveelheid gewoon in je rugzak?
Ben je ook goed gek.
Mja, het blijft onredelijk ..
T
ThunderBunnyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Damm Wat een groot vreselijk drama zeg!
Maar goed met zulke hoeveel heden maak je mij niet wijs dat hij dat allemaal alleen of met een paar vrienden ging opsnoeppen.
Ik vermoed dat die van plan was op dat festival een hoop te verkopen.
Ik heb al een paar keer gezegt geen drugs mee nemen op vakans.
en das dus niet voor niets,
Nu zien we wat voor ellende je kan krijgen er mee.
ik ben er vrijwel zeker van dat we hem een hele lange tijd niet meer gaan zien als die nu 10 pillen had een paar ml ghb enz zou je nog kunnen zeggen is voor mij zelf maar met zulke hoeveelheden en ook nog verschillende drugs zien ze je ook in italie als een dealer/smokkelaar aan en dan kom je er niet met een boete van af. en dan het gewoon in je rugzak stoppen tja dat is helmaal vragen om problemen.
Ik vindt het heel erg naar voor hem maar hij wist wat die ging doen en heeft een groot risico genomen wat dus fout gegaan is.
Ik leef met hem mee en wens hem heel veel sterkte toe in de komende tijd. :cry:
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#10
balen....altijd kut als je zit dat iemand voor drugs wordt gepakt.
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dan lijkt hij er nog redelijk relaxed onder te blijven.
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Daar hedde gij ok gelijk in.
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#13
minn zei:
need^weed zei:
dat verstoppen is toch niks van gekomen dan... frisko zei dat schanz het gewoon in ze rugzak had zitten....
Klik om te vergroten...

Zo'n enorme hoeveelheid gewoon in je rugzak?
Ben je ook goed gek.
Mja, het blijft onredelijk ..
Klik om te vergroten...

Alsof je zo'n grote hoeveelheid goed kan verstoppen. Met zoveel op zak vinden ze altijd wel iets, en dan keren ze ook je hele auto binnenstebuiten en vinden ze alsnog alles.

Wel kut en freaky om te horen dat iemand van hier gewoon is gepakt, ik moet er niet aan denken om vast te zitten voor zoiets... en dan ook nog buiten Nederland :(
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#14
minn zei:
need^weed zei:
dat verstoppen is toch niks van gekomen dan... frisko zei dat schanz het gewoon in ze rugzak had zitten....
Klik om te vergroten...

Zo'n enorme hoeveelheid gewoon in je rugzak?
Ben je ook goed gek.
Mja, het blijft onredelijk ..
Klik om te vergroten...
nee niet zomaar in zn rugzak...

wax voor in de haren laten smelten,drugs goed ingepakt,in het potje,terug erin en laten hard worden...
was dus over nagedacht maar een hond misleid je gewoonweg niet...

ik en mn vriendin zijn nu een brief aan het schrijven naar gert.
vandaag heeft zn moeder de 1ste brief van hem ontvangen.
daarin stond dat hij het wel redelijk goed maakte,het eten was niet zooo slecht,de gevangen die engels konde kon ie goed mee opschieten en de cipiers ook...
alleen s'avonds verveelde ie zich,dus had ie gevraagd boeken op te sturen ofzo,dat ie zich kon bezighouden...


mjah,als ik verder nieuws heb te melden dan meld ik dat betreft zijn straf en vrijlating enz,want ik hoop dat dat snel is want het is toch maar raar zonder gert zo :( :(
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja, wat wil je anders gaan doen?
Je kan wel heel paniekerig gaan zitten doen, maar je bent toch al genaaid.
je wil je ouders natuurlijk ook niet extra ongerust maken door een brief te sturen waar alles er verschrikkelijk uitziet
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#16
^true!!!!
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Maar in Italie valt het wel mee heb ik gehoord. Ze zijn relatief nog redelijk drugstolerant. Blijft altijd kut natuurlijk...

mijn medeleven...

Dat die honden dus trouwens echt door die wax heen ruiken.......
Ten eerste ruiken ze door het plastic potje heen, ten tweede door een dikke berg wax,en ten derde door een zakje. Godverdomme.
Weet iemand hoe dat kan? Geuren verplaatsen zich toch door de lucht? Of heb ik het nu helemaal verkeerd?
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wat verschrikkelijk naar, ook voor jou. Als een deel van die drugs van de derde man was had hij inderdaad wel eerder mogen zeggen dat een deel ook van hem was.

Heel veel succes ermee in elk geval.
l
lizaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hoi allemaal, ik was erbij toen schranz werd opgepakt. En ik kan u verzekeren dat het verschrikkelijk is om u kameraad daar te zien zitten, en zien afgevoerd te worden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het strafste van alles is dat hij is opgepakt voor die 60 pillen die we bij hadden, EN DIE PILLEN WAREN NOG NIET EENS VAN HEM MAAR VAN DE DERDE PERSOON (eeeeuuuuh kameraad????!) DIE BIJ ONS WAS! Ze hebben alles gevonden, maar vooral voor die pillen hebben ze hem opgepakt, omda alles in zijn tas zat, zit hij nu in de bak :( Ik ben de laatste die schranz nog heeft gezien en gesproken, ik heb nog gezien da we moesten zeggen da die tas van de 3e persoon was, maar schranz had schrik da ik dan alleen zou achterblijven in italie. Toen had ik voorgesteld om te zeggen da wij een koppel waren en da de tas van ons 2 was, maar dat zou niets geholpen hebben, zei de tolk tegen ons. Ik ben toen al wenend naar de 3e persoon gegaan en heb gezegd da hij moest gaan zeggen da die tas van hem was!!!!! Het antwoord wa ik van hem kreeg was: die rugzak is nie van mij maar van schranz, maar de inhoud waarmee hij is opgepakt was wel wel van de derde persoon!!!! Hij heeft toen uiteindelijk na veel gezaag van mij de derde dag aan de gevangenis een verklaring gaan afleggen da de 60 pillen van ons alledrie waren, de LAFFAARD!!!!!!!!!!! Ok voor schranz te helpen wou ik dat gerust ook zeggen, als hem dat vroeger vrij zou krijgen, echt met plezier, maar ik vind dat als die drugs van hem waren hij DIRECT en ik herhaal DIRECT had moeten zeggen da die (tas en) pillen van hem waren!!
WIE RISICO'S NEEMT MOET ER OOK TEGEN KUNNEN DA ALS HET MISLUKT JE JE VERRANTWOORDELIJKHEID MOET OPNEMEN EN ZELF MOET INSTAAN VOOR DE GEVOLGEN, en niet iemand anders, je kameraad hiervoor laat opdraaien.
LAFFAARD!!! LAFFAARD!!! LAFFAAERD!!!
Ik heb toen op da flikken bureau iets horen vallen van 2 maanden, de belgische ambasade kan niets doen, en die fokkers van een italianen willen ons nix zeggen!!!!
Ik vrees ervoor om ons schranzje de eerste maanden terug te zien hier in ons landje. Ik ben al een paar keer keer in de gevangenis geweest, maar mocht hem niet zien of spreken, ook geen eten en kleren afgeven :( Zodra als hij bezoek mag ontvangen vlieg ik over naar italie om hem te zien en te spreken, ik wil echt zien of alles ok is met hem!!!
Ik krijg de tranen in mijn ogen als ik eraan denk, en als ik eraan denk hoe hij daar misschien behandeld word.
Ik hoop dat alles goed gaat met schranzje, en laat ons duimen op een goede afloop of tenminste op een snelle overplaatsing naar belgie.

Als er meer nieuws is volgt dat wel :(
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik wil graag een pizza calamiteiten bestellen.

Maareh dit is echt niet koel, en ik hoop dat we schranz weer snel in ons midden hebben.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."