Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi allemaal, ik was erbij toen schranz werd opgepakt. En ik kan u verzekeren dat het verschrikkelijk is om u kameraad daar te zien zitten, en zien afgevoerd te worden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het strafste van alles is dat hij is opgepakt voor die 60 pillen die we bij hadden, EN DIE PILLEN WAREN NOG NIET EENS VAN HEM MAAR VAN DE DERDE PERSOON (eeeeuuuuh kameraad????!) DIE BIJ ONS WAS! Ze hebben alles gevonden, maar vooral voor die pillen hebben ze hem opgepakt, omda alles in zijn tas zat, zit hij nu in de bak Ik ben de laatste die schranz nog heeft gezien en gesproken, ik heb nog gezien da we moesten zeggen da die tas van de 3e persoon was, maar schranz had schrik da ik dan alleen zou achterblijven in italie. Toen had ik voorgesteld om te zeggen da wij een koppel waren en da de tas van ons 2 was, maar dat zou niets geholpen hebben, zei de tolk tegen ons. Ik ben toen al wenend naar de 3e persoon gegaan en heb gezegd da hij moest gaan zeggen da die tas van hem was!!!!! Het antwoord wa ik van hem kreeg was: die rugzak is nie van mij maar van schranz, maar de inhoud waarmee hij is opgepakt was wel wel van de derde persoon!!!! Hij heeft toen uiteindelijk na veel gezaag van mij de derde dag aan de gevangenis een verklaring gaan afleggen da de 60 pillen van ons alledrie waren, de LAFFAARD!!!!!!!!!!! Ok voor schranz te helpen wou ik dat gerust ook zeggen, als hem dat vroeger vrij zou krijgen, echt met plezier, maar ik vind dat als die drugs van hem waren hij DIRECT en ik herhaal DIRECT had moeten zeggen da die (tas en) pillen van hem waren!! WIE RISICO'S NEEMT MOET ER OOK TEGEN KUNNEN DA ALS HET MISLUKT JE JE VERRANTWOORDELIJKHEID MOET OPNEMEN EN ZELF MOET INSTAAN VOOR DE GEVOLGEN, en niet iemand anders, je kameraad hiervoor laat opdraaien. LAFFAARD!!! LAFFAARD!!! LAFFAAERD!!! Ik heb toen op da flikken bureau iets horen vallen van 2 maanden, de belgische ambasade kan niets doen, en die fokkers van een italianen willen ons nix zeggen!!!! Ik vrees ervoor om ons schranzje de eerste maanden terug te zien hier in ons landje. Ik ben al een paar keer keer in de gevangenis geweest, maar mocht hem niet zien of spreken, ook geen eten en kleren afgeven Zodra als hij bezoek mag ontvangen vlieg ik over naar italie om hem te zien en te spreken, ik wil echt zien of alles ok is met hem!!! Ik krijg de tranen in mijn ogen als ik eraan denk, en als ik eraan denk hoe hij daar misschien behandeld word. Ik hoop dat alles goed gaat met schranzje, en laat ons duimen op een goede afloop of tenminste op een snelle overplaatsing naar belgie. Als er meer nieuws is volgt dat wel"
"Schranz liegt!!!!!!!!!!!! HAHA grapje, is nie waar. Ontregelde boel hé schranzzzzzzzzzzzzz En we zulle nog maar een baguetteke leggen zeker, da hebben we nog nie gedaan vandaag groetjes *Liza*"
"Ziet ge wel, showman Hebt ge uwe vloei al gepakt? IK WIL OOK!!!!!!!!!! K had hem beter voor mij gehouden ***Geile konijnen op oorlogspad, groeten u***"
"Gans opgedronken????????? Nee toch, ego!!!!! En voelde al wa??? Al 7 dagen gene weed meer gerookt, amai proficiat, daarmee da ge zo nerveus waart juist. Toen ik gestopt was met weed ben ik wel andere dingen meer gaan pakke, ahja anders ist ook ma saai."
"-> GROOOOOOOOOOOOOOT NIEUWS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <- zijn mama heeft me juist gebeld, ze hebben schranz plots opeens vrijgelaten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hij is onderweg nu naar het vliegveld om eindelijk richting Belgie te komen.... Tot strakjes schranzzzzzzzzzzzzzzzzzz"
"SchranZZzzz hoelang duurt da ongeveer??? Ik wil ook!!!!!! Fix mij morgen ook wa!!! ***Groete liza ***"
"Frisko ik mag wel!!!! :P"