Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNieuw drankje.

Nieuw drankje.

47 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zegt Koning Golden Power.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nee inderdaad niet en ook absoluut niet relaxed
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sweet_Shadow zei:
Zoveel cafeïne lijkt me niet bepaald gezond.
Klik om te vergroten...

lijkt me ook niet.
Als redbull al gelijk staat aan 3 koppen koffie, dan sla je dus nu in 1 keer 10.5 kop koffie achter over. Das echt niet gezond.
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lijkt mij ook niet echt gezond, maar ik zou het best eens willen proberen. Zal niet zo'n succes worden als COCA Cola maar je weet het nooit. Wel grappig dat er vroeger in coca cola wel cocaïne zat;

Coca-Cola is uitgevonden door de apotheker John Pemberton, die het drankje als een medicijn ontwikkelde tegen onder andere hoofdpijn en vermoeidheid. Het idee om het drankje Coca-Cola te noemen komt van zijn zakenpartner Frank Robinson in 1885. De naam komt van de twee "medische" ingrediënten: een extract van cocabladeren en kolanoten.

Hoeveel cocaïne er in cola zat is moeilijk te bepalen, maar dat het er inzat staat vast. Het was zelfs zo dat Frederick Allen vond dat het erin moest blijven, ondanks de hevige kritieken, om de naam Coca-Cola te beschermen.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Saivy zei:
Wow Minn jij hebt je roeping volledig gemist :wink: :P
Klik om te vergroten...

gemist?
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#6
In dat wel ja..
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als uitvinder van namen voor nieuwe energiedrankjes.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#8
Saivy zei:
Als uitvinder van namen voor nieuwe energiedrankjes.
Klik om te vergroten...

Goed ben ik eh :sunglasses:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#9
Saivy zei:
In dat wel ja..
Klik om te vergroten...

Waar niet in dan? :beer:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Geintje toch :beer:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#11
Saivy zei:
Geintje toch :beer:
Klik om te vergroten...

TRUT

:wink:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Asswife :wave:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Powered by the power of suggestion.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#14
JewCookie zei:
een coke achtig gevoel door cafaïne.. knap.. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

lijkt me niet het werkt ook op je dopamine net zoals cocaine. maar aan de andere kant ook weer wel raar want speed werkt ook op je dopamine maar voelt heel anders.
P
PsiloLid
01-01-2024, 00:00
#15
Play_bunny zei:
Sweet_Shadow zei:
Zoveel cafeïne lijkt me niet bepaald gezond.
Klik om te vergroten...

lijkt me ook niet.
Als redbull al gelijk staat aan 3 koppen koffie, dan sla je dus nu in 1 keer 10.5 kop koffie achter over. Das echt niet gezond.
Klik om te vergroten...


In redbull zit amper de hoeveelheid caffeine als in een goede kop koffie.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Psilo zei:
Play_bunny zei:
Sweet_Shadow zei:
Zoveel cafeïne lijkt me niet bepaald gezond.
Klik om te vergroten...

lijkt me ook niet.
Als redbull al gelijk staat aan 3 koppen koffie, dan sla je dus nu in 1 keer 10.5 kop koffie achter over. Das echt niet gezond.
Klik om te vergroten...


In redbull zit amper de hoeveelheid caffeine als in een goede kop koffie.
Klik om te vergroten...

Hoe straf is jouw koffie dan wel? :confused:
f
frapannnLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik voel toch meer van Red bull dan van koffie hoor??
Ja idd hoe straf is je kop???
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#18
frapannn zei:
Ik voel toch meer van Red bull dan van koffie hoor??
Ja idd hoe straf is je kop???
Klik om te vergroten...

Ik voel een meer van koffie dan van red bull.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#19
sprak gister op een feest een kerel die stond er aardig wazig bij :grin: , hij zei dat ie een of andere vaag nieuw energie drankje ophad en helemaal aan t bibberen was :grin:
P
PsiloLid
01-01-2024, 00:00
#20
frapannn zei:
Ik voel toch meer van Red bull dan van koffie hoor??
Ja idd hoe straf is je kop???
Klik om te vergroten...

lol :openmouth:

Mijn koffie zal wel iets sterker zijn dan de gemiddelde kop.
Maar op de eigen site van redbull zeggen ze dat er 80 mg caffeine in zit; "Dit is ongeveer het equivalent van een kopje filterkoffie"

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."