#1
Zegt Koning Golden Power.
Sweet_Shadow zei:Zoveel cafeïne lijkt me niet bepaald gezond.
Saivy zei:Wow Minn jij hebt je roeping volledig gemist:P
Saivy zei:Als uitvinder van namen voor nieuwe energiedrankjes.


JewCookie zei:een coke achtig gevoel door cafaïne.. knap..![]()
Play_bunny zei:Sweet_Shadow zei:Zoveel cafeïne lijkt me niet bepaald gezond.
lijkt me ook niet.
Als redbull al gelijk staat aan 3 koppen koffie, dan sla je dus nu in 1 keer 10.5 kop koffie achter over. Das echt niet gezond.
Psilo zei:Play_bunny zei:Sweet_Shadow zei:Zoveel cafeïne lijkt me niet bepaald gezond.
lijkt me ook niet.
Als redbull al gelijk staat aan 3 koppen koffie, dan sla je dus nu in 1 keer 10.5 kop koffie achter over. Das echt niet gezond.
In redbull zit amper de hoeveelheid caffeine als in een goede kop koffie.
frapannn zei:Ik voel toch meer van Red bull dan van koffie hoor??
Ja idd hoe straf is je kop???
frapannn zei:Ik voel toch meer van Red bull dan van koffie hoor??
Ja idd hoe straf is je kop???
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."