Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNieuw drankje.

Nieuw drankje.

47 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
P
PsiloLid
01-01-2024, 00:00
#1
Van vitamine A weet ik het niet zeker maar daar kun je wat algemene klachten van krijgen zoals hoofdpijn of vermoeidheid.

Vitamine D zorgt voor de calciumhuishouding in het lichaam en wordt normaal in het lichaam gemaakt onder invloed van zonlicht en in de nieren.
Een overschot kan voor hoge calciumwaarden in het bloed zorgen met daarbij ontkalking van de botten.
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Je kan niks met cocaine vergelijken en al helemaal geen drankje die het zelfde zou moeten aanvoelen.

Snuiven is een gevoel...een bezigheid...dat drink je niet zomaar ff...
c
candyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Psychonaut1976 zei:
Je kan niks met cocaine vergelijken en al helemaal geen drankje die het zelfde zou moeten aanvoelen.

Snuiven is een gevoel...een bezigheid...dat drink je niet zomaar ff...
Klik om te vergroten...
Volledig mee eens.Het echte gevoel van coke kan door niks vervangen worden.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bah. Ik vind caffeine zo'n rotspul. Sinds ik gestopt ben met caffeine drinken maak ik me nooit meer zorgen terwijl ik hiervoor haast een angststoornis had door alle zorgen (en ik dronk ONTZETTEND veel caffeine).
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#5
5 uur extra energie? Wat een troep zal daar dan wel nie inzitten ^_^
r
reggae-weedjunkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Qocaïne zei:
5 uur extra energie? Wat een troep zal daar dan wel nie inzitten ^_^
Klik om te vergroten...
caffeine
c
cordeliaLid
01-01-2024, 00:00
#7
spacekonijn zei:
sprak gister op een feest een kerel die stond er aardig wazig bij :grin: , hij zei dat ie een of andere vaag nieuw energie drankje ophad en helemaal aan t bibberen was :grin:
Klik om te vergroten...

niet apk????dat is nu de nieuwe vervanger voor explosion :wink:
s
shihuandgiLid
01-01-2024, 00:00
#8
waarschijnlijk is dit die "smash' waar die kerel ons mee irriteert :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."