Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Met kater bedoel ik meer: van coke slaap je nog en van speed niet.Is ook normaal anders neem je geen speed! Hoofdzaak is toch dat je er wakker van blijf en beter kunt denken En je uithoudingsvermogen is optimaal. Ehter coke daar ben je heel alert van je kunt er goed van slapen je denken is sneller en beter dan met speed je voelt je ONGELOOFLIJK goed en SUPER gelukkig.En de dag erna gewoon uitgerust. Maar nogmaals voor iedereen werk drugs anders. Maar voor mij? Geef mij maar coke!In mate!"
"bij mij verdooft het alleen even de neus en de keel, echter dit gevoel word dadelijk weg genomen door de kick die er op volgt.en deze kick is onbeschrijvelijk!!je valt weg en toch weet je alles!en erna wil je alleen maar meer!!je wil dit gevoel houden.het is super!!maar dit is persoonlijk!!en toch denk ik als coke maar zoveel moest kosten als speed of vloeibare,dat er meer mensen voor coke zouden kiezen!dit is maar een persoonlijke mening,he!!"
"psychonaut heeft gelijk!! 1 maal coke geproeft ja dan ben je er voor of tegen!! ben je ervoor dan is het een zeer verradelijke drugs!!ik zelf meen nu coke om de 3a4 weken.en dan is dat voor mij de hemel op aarde. gewoon super!!maar ik weet ook dat het verlangen er altijd zal zijn. terug die kick!!heb ik niet met speed.speed is lekker maar zal mij nooit die kick kunnen geven wat ik heb met coke.heb ik spijt dat ik coke ooit heb genomen? nee!! tot nu toe niet!! maar alleen de toekomst kan dat uitwijzen!!en spijt komt altijd erna! niet dan?"
"Philippe zei: Ik zal maar eens reageren na al die reacties op mijn post. Ik bedoel met ' junk' dat ik niet een of andere complete randdebiel krijg die dakloos is geen baan niet hygienisch etc gewoon een 'normale' gebruiker (als je die al ken vinden ). Liefst omgeving amsterdam. en nee dit is geen gehaaide manier om coke te krijgen. ik koop het netjes zelf. Klik om te vergroten... Ik kon niet anders dan op jou bericht reageren.Het kan zijn dat ik mij vergis maar je laat hier toch doorschijnen dat volgens jou de meeste drug gebruikers randedielen zijn.en tegelijkertijd vraag je ook nog naar een coke gebruker?laat het mij zo zeggen!!we leven niet meer in de flower power tijd en nog maar een geluk. uiteraad heb je er veel randdebiele bij maar die heb je ook bij drankgebruikers en die heb je zowiezo ook in onze maatschapij. en 60 procent van de coke gebruikers vindt je in de hogere kringen. het is niet voor niks dat het nog altijd ;de drugs van de rijken,word genoemd.je mag er nog verslaaf aan zijn maar als je het niet kunt betalen eindig het op straat of in de bak.en dat is het gevaar van coke!! weet waar je aan begint want het is geen speed of een jointje maar kan,moet niet,mensen volledig de grond laten in gaan. het is gelijk roken de 1 krijg er kanker van de ander niet. het is jouw leven! beslis zelf!"
"Philippe zei: Hoi, neen ik denk helemaal niet dat alle mensen hier randdebielen zijn ik weet alleen dat er randdebielen zijn zowel onder drugsgebruikers als in de ' normale' maatschappij dus ik denk dat ik niet veel anders zeg dan jij. Heb je ervaring met coke? En zo ja hoe heb je het kunnen beteugelen (of juist niet). Klik om te vergroten... Ik heb ervaring met coke maar gebruik het ook met mate. dit betekent voor mij ongeveer 1 maal in de maand.Voor mij is coke gewoon de max maar ik probeer er op een bewuste manier mee om te gaan en wil dit ook zo houden.anders kan het wel eens heel vlug mis gaan met coke.Zeker op het gebied van; hoe ga en blijf ik het betalen?"
"Philippe zei: Stel dat geld geen probleem zou zijn zou je het da vaker gebruiken? Klik om te vergroten... NEEN!!! Zeker en vast niet!! want mijn gezondheid komt op de eerste plaats.en zeker niet geld. wat betreft het geld? daar moet ik persoonlijk het niet voor laten. ik vindt men kan meer genieten met mate en het brengt minder problemen!groetjes candy"
"In mijn kennissenkring zijn het meer mannen dan vrouwen die coke gebruiken.Ik denk niet dat daar veel verschil in is."
"PharmaPhreeK zei: Vrouwenhersens verschillen van mannen, uit onderzoek blijkt dat door vrouwenhormonen de affiniteit tot dopaminerge stimulatie bij de vrouw hoger is. In andere woorden: Vrouwen houden meer van drugs. Klik om te vergroten... Je heb volledig gelijk!Maar vrouwen die een verhoogd gehalte dopaminerge hebben houden niet meer van drugs maar wel van sex!! en het is ook een stof in de hersenen van kinderen met ADHD die te weining wordt aangemaak.Waar zit die stof in?Rilatin:wordt ook aan die kinderen gegeven. verder in cafeine, nicotine en coke! wordt dus NIET aan die kinderen gegeven!Het is daarom dat als een vrouw coke neemt,en een man natuurlijk ook, meer zin krijg in sex.Ik dacht toch dat het algemeen bekent was,in de meeste gevallen want drugs is persoonlijk,dat sex met coke ja je moet het zelf maar eens proberen."
"Ik kan je heel goed begrijpen en wens je ook veel sterkte toe!! de beslissing die jij genomen heb is de juiste en was zeker niet de gemakkelijkste. maar ik kan je alleen dit meegeven, laat je haat niet omslaan op iedereen die drugs gebruik,er zijn ook druggebruikers die er op een verstandige manier mee omgaan en zeker en vast niet vrouw en kinderen na hun gebruik plaatsen.en wat betreft je kinderen,ik ben wel van belgie,hier bij ons ga je dus werkelijk voor 1 zaak de bak in en dat is het niet betalen van alimentatie geld voor je kinderen!!de kinderen niet laten zien raad ik je af want dat komt niet goed over op een rechtbank.men denk daar uitsluitend aan het welzijn van de kinderen en niet aan de ouders drugsverlaafd geweest of niet zij vinden dat een kind recht heeft op beiden ouders.pak het dus slimmer aan als hij!! je zegd zelf dat hij nu al meer hulp krijg als jij en de kinderen. doe het wettelijk en dan win jij altijd!!"
"Speed kan je nooit vergelijken met coke! Coke zal voor een ieder wel anders zijn dat is zo met iedere drugs,maar ik blijf erbij als de prijs van coke dezefde was als speed dan zouden heel wat speed gebruikers overgaan naar coke. Waarom? Je heb er geen kater van,van speed wel,met coke weet je alles en het gevoel!! ja dat kun je niet vertellen dat moet je ervaren. Maak coke meer kapot dan speed? Volgens mij alle 2 even schadelijk als je teveel gebruik alleen werk coke meer verslavend als speed."