Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJongen van 17 verkracht baby

Jongen van 17 verkracht baby

140 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#1
die kerel moge ze van mij droog anaal verkrachten me een cactus!!!
hoe f*ckd up ben je niet .... heb er geen woorden voor
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
CANCUN - De politie in Mexico heeft een jongen van zeventien aangehouden op verdenking van verkrachting van een meisje van een maand. De baby is als gevolg van de verkrachting overleden.

Dit heeft de politie in het Latijns-Amerikaanse land vrijdag laten weten. De moeder had de jongen op haar baby laten passen toen zij even buitenshuis iets moest doen. Toen de moeder terugkwam, stelde zij vast dat haar dochtertje ademhalingsproblemen had.

De baby overleed op weg naar het ziekenhuis. Daar werd het stoffelijk overschot onderzocht. Artsen stelden vast dat de baby kennelijk een hartstilstand had gekregen tijdens een verkrachting.

Volgens de eerste resultaten van het onderzoek was de verdachte onder invloed van drugs.
Klik om te vergroten...

Ik las dit dus in de krant vrijdag.
Zulke mensen mogen ze van mij echt afmaken.
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dit is echt ziek... Gewoon afschieten zonder te berechten.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#4
Moet ie wel een hele kleine hebben gehad
dat past toch nooit:confused:
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#5
Pffff zo sick man! Eerst die gast die een bejaarde verkracht en nu weer een die een baby verkracht. De straf die ze verkrachters op zouden moeten leggen is ballen en lul eraf. Dat zal ze leren..
bleegh
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Winehouse zei:
Moet ie wel een hele kleine hebben gehad
dat past toch nooit:confused:
Klik om te vergroten...
Waarom denk je dat de baby is overleden, trutta? Ben je nou werkelijk zo dom?
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Drientje zei:
Winehouse zei:
Moet ie wel een hele kleine hebben gehad
dat past toch nooit:confused:
Klik om te vergroten...
Waarom denk je dat de baby is overleden, trutta? Ben je nou werkelijk zo dom?
Klik om te vergroten...
In één woord ; Ja. Zie haar "slimmen" topic maar eens.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#8
Drientje zei:
Winehouse zei:
Moet ie wel een hele kleine hebben gehad
dat past toch nooit:confused:
Klik om te vergroten...
Waarom denk je dat de baby is overleden, trutta? Ben je nou werkelijk zo dom?
Klik om te vergroten...

Omdat die geak bovenop dat kind is gaan liggen

Maar die lul van m past toch nooit in dat kleine sneetje?
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#9
Chagerijn... heb je slechte sex gehad dat je zow doe?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Winehouse zei:
Chagerijn... heb je slechte sex gehad dat je zow doe?
Klik om te vergroten...
Nee, was dat maar waar dat ik seks gehad heb.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Drientje zei:
Winehouse zei:
Chagerijn... heb je slechte sex gehad dat je zow doe?
Klik om te vergroten...
Nee, was dat maar waar dat ik seks gehad heb.
Klik om te vergroten...

+1 op die eigenlijk :openmouth:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#12
Winehouse zei:
Chagerijn... heb je slechte sex gehad dat je zow doe?
Klik om te vergroten...

Niemand is chagrijnig, iedereen vindt jou gewoon te dom voor woorden.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het is voorlopig al een mooi DF-rel jaar. :hearteyes:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#14
Winehouse zei:
Moet ie wel een hele kleine hebben gehad
dat past toch nooit:confused:
Klik om te vergroten...
Wat niet rekt, dat scheurt wel zeggen ze..
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kunnen we nu stoppen met heel de discussie?


Heel erg wat er gebeurd is, ik kan het me niet voorstellen dat dit aan mijn (toekomstige) kind(eren) gebeurt.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Rabbithole zei:
maar je kunt een moordenaar wél kwalijk nemen dat hij voor moord kiest en niet voor zelfbeheersing.
Klik om te vergroten...

Ben ik het niet mee eens, maar je moet inderdaad handelen naar de situatie.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hangt natuurlijk weer van de omstandigheden af, daarover kun je geen algemeen geldende uitspraken doen. Ik kan ook nog wel andere gevallen noemen waarbij de moordenaar zelf voor zijn eigen daden kiest. Bijvoorbeeld een bankovervaller die bij een roof een paar gijzelaars doodschiet. Er zijn ook moordenaars die gewoon een agressieve aanleg hebben, die uit wraak iemand met voorbedachte rade vermoorden.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#18
Chris Pontius zei:
Rabbithole zei:
maar je kunt een moordenaar wél kwalijk nemen dat hij voor moord kiest en niet voor zelfbeheersing.
Klik om te vergroten...

Ben ik het niet mee eens, maar je moet inderdaad handelen naar de situatie.
Klik om te vergroten...

Ik zei toch dat er uitzonderingen mogelijk zijn. Maar er zijn toch ook criminelen die moorden plegen omdat ze bijvoorbeeld in het maffia circuit zitten en niet omdat ze geestesziek zijn of wat dan ook. Dat soort mensen moeten echt wel verantwoordelijk worden gehouden voor hun daden.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#19
Rabbithole zei:
Maar er zijn toch ook criminelen die moorden plegen omdat ze bijvoorbeeld in het maffia circuit zitten en niet omdat ze geestesziek zijn of wat dan ook. Dat soort mensen moeten echt wel verantwoordelijk worden gehouden voor hun daden.
Klik om te vergroten...
Is het in zulke gevallen vaak niet kill or be killed? Dan zou je alsnog kunnen zeggen dat ze niet echt een keus hebben en dus niet verantwoordelijk gehouden kunnen worden.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Rabbithole zei:
Maar er zijn toch ook criminelen die moorden plegen omdat ze bijvoorbeeld in het maffia circuit zitten en niet omdat ze geestesziek zijn of wat dan ook.
Klik om te vergroten...

Maar hoe zijn ze in het maffia circuit gekomen?
Er gaat véél meer aan vooraf waar wij geen invloed op hebben.


Rabbithole zei:
Dat soort mensen moeten echt wel verantwoordelijk worden gehouden voor hun daden.
Klik om te vergroten...
Ik zeg toch ook dat je moet handelen naar de situatie, we kunnen immers niet zonder strafrechtsysteem. Ik kan het die mensen alleen eigenlijk niet verwijten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."