#1
die kerel moge ze van mij droog anaal verkrachten me een cactus!!!
hoe f*ckd up ben je niet .... heb er geen woorden voor
hoe f*ckd up ben je niet .... heb er geen woorden voor
CANCUN - De politie in Mexico heeft een jongen van zeventien aangehouden op verdenking van verkrachting van een meisje van een maand. De baby is als gevolg van de verkrachting overleden.
Dit heeft de politie in het Latijns-Amerikaanse land vrijdag laten weten. De moeder had de jongen op haar baby laten passen toen zij even buitenshuis iets moest doen. Toen de moeder terugkwam, stelde zij vast dat haar dochtertje ademhalingsproblemen had.
De baby overleed op weg naar het ziekenhuis. Daar werd het stoffelijk overschot onderzocht. Artsen stelden vast dat de baby kennelijk een hartstilstand had gekregen tijdens een verkrachting.
Volgens de eerste resultaten van het onderzoek was de verdachte onder invloed van drugs.
Waarom denk je dat de baby is overleden, trutta? Ben je nou werkelijk zo dom?Winehouse zei:Moet ie wel een hele kleine hebben gehad
dat past toch nooit![]()
In één woord ; Ja. Zie haar "slimmen" topic maar eens.Drientje zei:Waarom denk je dat de baby is overleden, trutta? Ben je nou werkelijk zo dom?Winehouse zei:Moet ie wel een hele kleine hebben gehad
dat past toch nooit![]()
Drientje zei:Waarom denk je dat de baby is overleden, trutta? Ben je nou werkelijk zo dom?Winehouse zei:Moet ie wel een hele kleine hebben gehad
dat past toch nooit![]()
Nee, was dat maar waar dat ik seks gehad heb.Winehouse zei:Chagerijn... heb je slechte sex gehad dat je zow doe?
Drientje zei:Nee, was dat maar waar dat ik seks gehad heb.Winehouse zei:Chagerijn... heb je slechte sex gehad dat je zow doe?
Winehouse zei:Chagerijn... heb je slechte sex gehad dat je zow doe?
Wat niet rekt, dat scheurt wel zeggen ze..Winehouse zei:Moet ie wel een hele kleine hebben gehad
dat past toch nooit![]()
Rabbithole zei:maar je kunt een moordenaar wél kwalijk nemen dat hij voor moord kiest en niet voor zelfbeheersing.
Chris Pontius zei:Rabbithole zei:maar je kunt een moordenaar wél kwalijk nemen dat hij voor moord kiest en niet voor zelfbeheersing.
Ben ik het niet mee eens, maar je moet inderdaad handelen naar de situatie.
Is het in zulke gevallen vaak niet kill or be killed? Dan zou je alsnog kunnen zeggen dat ze niet echt een keus hebben en dus niet verantwoordelijk gehouden kunnen worden.Rabbithole zei:Maar er zijn toch ook criminelen die moorden plegen omdat ze bijvoorbeeld in het maffia circuit zitten en niet omdat ze geestesziek zijn of wat dan ook. Dat soort mensen moeten echt wel verantwoordelijk worden gehouden voor hun daden.
Rabbithole zei:Maar er zijn toch ook criminelen die moorden plegen omdat ze bijvoorbeeld in het maffia circuit zitten en niet omdat ze geestesziek zijn of wat dan ook.
Ik zeg toch ook dat je moet handelen naar de situatie, we kunnen immers niet zonder strafrechtsysteem. Ik kan het die mensen alleen eigenlijk niet verwijten.Rabbithole zei:Dat soort mensen moeten echt wel verantwoordelijk worden gehouden voor hun daden.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."