#1
tegen de muur die gast
Drientje zei:Ik las dit dus in de krant vrijdag.
Ja man ik weet, kranten stinken maar ik heb een collega die het me zei en toen wilde ik het zelf ook wel even lezen.DrippTone zei:Drientje zei:Ik las dit dus in de krant vrijdag.
Jij volgde het nieuws toch niet meer?
En tering wft bezielde die gast. Soms word ik echt verdrietig als ik hoor dat er zulke mensen bestaan.
pompidom_23 zei:Wtf wie verkracht er nu een Baby??
Immo zei:pompidom_23 zei:Wtf wie verkracht er nu een Baby??
En jongen van 17 jaar oud in Mexico.
Helemaal nu ik zelf ook een baby meisje in mijn buik draag, maken dit soort berichten mij nog zieker dan ooit te voren! 
Let's not jump to conclusions.Angramar Temenos zei:
J0S zei:Ik vind 't droevig voor de baby en jammer voor de jongen. Maar wat jullie zeggen "castreer hem" "hak z'n lul eraf" helpt ook niks. Zo'n persoon heeft overduidelijk iets in zijn hoofd dat anders werkt dan bij de "normale" mens. Je slacht alle depressieve en psychotische mensen toch ook niet af? Zo verhelp je het probleem misschien tijdelijk maar mensen planten zich voort en er zullen dus steeds nieuwe bijkomen.
Geef die knul een psychiater of zoiets dergelijks en verhelp het probleem.
P.S. Natuurlijk moet die jongen wel gestraft worden en de consequenties ondergaan van zijn daad.
Dreuge zei:Ik word verdrietiger van de reacties hier dan van wat die jongen heeft gedaan.
sarcasm zei:Nee, dat werkt niet. Pedofielie is geen psychische afwijking, het is een sexuele voorkeur. Dit is niet te behandelen, een homo stuur je toch ook niet naar de psychiater? Ik ben het eens met het gros. Alles wat uitsteekt afhakken, tot op zijn neus toe en opsluiten in een kein hokkie.
Er zijn heel veel mensen die zich sexueel aangetrokken tot kinderen, maar er zit een enorm verschil tussen iets voelen en er iets mee doen. Als ze de verleiding niet kunnen weerstaan dan is de hoop en hun bestaansrecht in mijn ogen vervlogen.
Hier in Nederland zou die gast overigens alleen een voorwaardelijke straf krijgen met een taakstraf.. (ik ken een pedo die voor de tweede keer berecht werd en 240 uur taakstraf en twee jaar voorwaardelijk kreeg, ons gerechtssysteem is echt ziek wat dat betreft, dus als ooit iemand aan je kinderen komt, maak hem een kopje kleiner, grote kans dat je er met een tik op je vingers mee weg komt)
CANCUN - De politie in Mexico heeft een jongen van zeventien aangehouden op verdenking van verkrachting van een meisje van een maand. De baby is als gevolg van de verkrachting overleden.
Dit heeft de politie in het Latijns-Amerikaanse land vrijdag laten weten. De moeder had de jongen op haar baby laten passen toen zij even buitenshuis iets moest doen. Toen de moeder terugkwam, stelde zij vast dat haar dochtertje ademhalingsproblemen had.
De baby overleed op weg naar het ziekenhuis. Daar werd het stoffelijk overschot onderzocht. Artsen stelden vast dat de baby kennelijk een hartstilstand had gekregen tijdens een verkrachting.
Volgens de eerste resultaten van het onderzoek was de verdachte onder invloed van drugs.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."