Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJongen van 17 verkracht baby

Jongen van 17 verkracht baby

140 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
E
EendagsvliegLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben een konijn.

s
sarcasmLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wacky zei:
Mja, dat ik daar iemand voor slet uitmaakte was ook helemaal niet slecht bedoeld, net zoals ik niets slecht bedoel naar jou. Slet is voor mij gewoon een woord dat gebruikt word voor vrouwen die veel mannen verslijten. En of je dat als scheldwoord ziet, dat is aan jezelf en zegt juist iets over hoe je er zelf tegenaan kijkt en welk probleem je ermee hebt. In die post was dat dus al duidelijk doordat ze zelf zei dat ze die reactie niet wilde.

Zelf veroordeel ik mensen daar niet om. Zoals ik in een discussie in een ander topic ook al uitlegde probeer ik altijd te zoeken waarom mensen doen wat ze doen en het goede in die mensen te vinden. Dus ook al confronteer ik mensen met bepaalde dingen, soms op minder subtiele wijze dan ik eigenlijk zou willen, het is niet bedoeld om ze af te zeiken, maar uiteindelijk om ze te helpen. Ik moet nog leren om dat op meer subtiele wijze te brengen zodat het minder snel als aanval gezien word, maar tegelijk toch te kunnen zeggen waar het op staat, want al te subtiel, dan word de boodschap weer niet begrepen.
Klik om te vergroten...

Ik heb gemerkt dat je heel voorzichtig moet zijn met wat je tegen jonge meisjes zegt. Dat je bepaalde dingen voorzichtig moet brengen. Niet met alle jonge meisjes, maar het is moeilijk in te schatten over de pc welke wel of welke niet. Jonge meisjes zijn in staat tot hele domme dingen. Onverbloemde eerlijkheid is niks mis mee, maar je moet wel weten wanneer wel en wanneer niet. Ik persoonlijk voel me niet aangevallen als je me een slet noemt (weer wel bij andere dingen), maar ik kan me goed voorstellen dat er mensen zijn die slet alleen als scheldwoord zien en zich daar wel door aangevallen voelen. Geloof me, ik kan ook erg bot uit de hoek komen (heb je misschien al gemerkt) en ook ik kan ongezouten en ongepeperd mijn waarheid vertellen, maar ik heb ondertussen wel geleerd dat ik daar af en toe een beetje voorzichtiger mee moet zijn en iets tactvoller te werk moet gaan.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#3
mwa het ligt vooral aan de context denk ik. Ik had de indruk dat het wel duidelijk was in mijn verhaal dat het niet bedoeld was om iemand uit te schelden.
l
lipsticknmascaraLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vraag me af of een ontopic opmerking nog handig is na alle offtopicers, maar ik heb laatst een documentaire gezien over een pedofieleninrichting in Amerika. Ze moeten dan eerst naar de gevangenis om hun straf uit te zitten en vervolgens naar die inrichting om geholpen te worden. De meesten komen er niet uit, maar ze zitten dan wel bij elkaar, buiten de samenleving. Daar kunnen ze gewoon hun leven leiden, maar is het geen gevaar voor ons/onze kinderen. Dat vond ik wel een goede oplossing, want na hun gevangenisstraf weer vrijkomen is ook onhandig, aangezien er gewoon iets in hun hoofd anders is. De een is hetero, de ander bi, de ander homo en de ander pedo. Maar aangezien kinderen van1 maand niet op jongens van 17 kunnen vallen wordt dat een probleem. Dus zulke inrichtingen (na gevangenisstraf) vind ik wel een mooie oplossing eigenlijk.. :)
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat vind ik niet, eigenlijk. Dan heb je dus eigenlijk per definitie levenslang (in de meeste gevallen), terwijl je misschien ooit één relatief licht vergrijp hebt begaan en je je leven wil beteren. Dit is één van de meest gebrekkige onderdelen van het Amerikaanse rechtssysteem in mijn insziens: dat mensen geen tweede kans krijgen. Er zijn zat pedofielen die zich wel seksueel aangetrokken voelen tot minderjarigen maar hier niks mee doen, en zo zullen er ook pedofielen zijn die ooit de fout gemaakt hebben om een minderjarige aan te randen en hier heel veel spijt van hebben. Ik vind niet dat een groep als geheel als paria's behandeld moeten worden, zo plaats je mensen alleen maar meer buiten de maatschappij en isoleer je ze.
l
lipsticknmascaraLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je zou de documentaire eigenlijk eens moeten zien, er komen namelijk wel eens mensen uit, als je ervoor vecht dan lukt dat. Alleen de meesten die daar terecht zijn gekomen hebben wel echt iets ergs gedaan, meerdere verkrachtingen over het algemeen, niet 1x de mist in. Ik kom nu alleen even niet op de naam.. Daar kom ik nog op terug :)
A
AzazelLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vind het vreselijk voor de baby, echt verschrikkelijk. De moeder komt dit ook nooit teboven, sowieso. Maar ik vind het even vreselijk voor de dader. Minstens. En mijn mening doet er niet toe, maar ik ga ze toch even neerpennen =p
eerst en vooral hoop ik niemand te kwetsen, te shoqueren of ongemakkelijk te doen voelen!

terzake!
er zijn zó ontzettend veel mensen op de wereld, die allen heel anders zijn. tussen die mensen lopen natuurlijk ontzettend grote ''freaks'', maar ze kunnen er heus niet altijd aan doen. vooral gebruikers moeten doorhebben dat een mind tot héél extreme dingen in staat is. meeste mensen worden erdoor beschermd door een soort van mentale grenzen, me dunkt. maar op meer dan 6 miljard kun je er heus wel vanuitgaan dat net die grenzen een probleempunt zijn. en gebeurd het niet vaker dat iemand in een vlaag van pure waanzin zo'n grens ontzettend hard overschreidt? noem het hippiecrap, maar iedereen heeft nu eenmaal dezelfde rechten. hoe waanzinnig of irritant of extreem die ook is. zulke personen bescherm je tegen zichzelf, maar

hoe kom je er in godsnaam bij om hem, of gelijk wie te willen afmaken voor dit?

hij moet gestraft worden, 100% mee eens, maar het besef dat ie heel z'n leven meedraagt is imo de gepaste straf. huisarrest, enkelband, sure!
maar hem doodwensen gaat voor mij niet één maar minstens vier bruggen te ver!
Hij heeft de baby's familie's leven verpest, en ik kan me voorstellen dat als het jouw baby is je niet rust voor de dader al half verrot in z'n graf ligt, maar sommige van jullie reacties tonen relatief duidelijk dat je ofwél teveel saw/hostel/andere shizzle hebt gekeken, ofwel ongeveer even ziek bent. of geboren met een afwijking, misschien is dat betere benaming.
het is duidelijk dat deze jongen ze niet alle vijf had, maar het had gelijk wie van ons kunnen zijn. moest ieder z'n eigen brein, afwijkingen en gedachtengangen kiezen zou alles een stuk rustiger verlopen, maar de jongen heeft jammergenoeg, net als niemand van ons z'n eigen brein kunnen kiezen. het is niet z'n eigen schuld, niemand die enigszins normaal is zou dit doen anyways. blame his brainz, the drugs he was prolly on, maar niet hijzelf. en stop met dingen posten over lichaamsdelen eraf te halen. jij kan pijn voelen, jij zou dit ook niet willen. het besef van z'n daad + levenslange ontzettend strikte controle of verblijf in een gesloten instelling lijkt me net goed.

dit verhaal is een beetje vergelijkbaar met Kim de Gelder, remember? de jongen die een bejaarde vrouw en kleuters vermoordde. iedereen riep op tot het publiekelijk verhangen van deze (BEWEZEN shizofrene) jongen, maar niemand kiest hier zomaar voor!
soms proberen mensen zo moraal verantwoord te zijn dat ze weer andere grenzen gaan voorbijsteken. sowieso.

dingen zoals dit interesseren me, omdat mensen me interesseren. niet uit een of andere drang om ze te helpen, jammer genoeg, maar wel om zoveel mogelijk m'n eigen geest te kunnen openen. moest iedereen, net als sarcasm, weigeren z'n/d'r hoofd te breken over waarom mensen dit of dat doen, was de wereld een ontzettend associale, harde en individualistische plek. doe je het zelf niet, respecteer dan mensen die het wel doen/kunnen, en leer ervan. beetje menselijkheid van een ander persoon leren kennen of krijgen kan nooit kwaad.

en ja, inderdaad, eerlijk toegegeven, dit is (after)peptalk, maar het is wel altijd al m'n mening geweest. en soms is het wel vermoeiend, en is pissed worden en afreageren een snelle, opluchtende manier, maar deze brengt jou noch eender wie verder. en iedereen wil verder raken, toch?

sharing your opinion really does feel nice! *sigh of relief*
l
lipsticknmascaraLid
01-01-2024, 00:00
#8
lipsticknmascara zei:
Ik kom nu alleen even niet op de naam.. Daar kom ik nog op terug
Klik om te vergroten...

Ik weet m weer!

"Louis Theroux: A place for paedophiles", van de BBC

Geweldige vent, die Louis, die kan echt een documentaire maken. Maar daarin wordt dus de Amerikaanse oplossing voor dit soort gruwen getoond. Normaal ben ik het niet zo (of eigenlijk helemaal niet) eens met Amerika, maar hier kon ik me nu wel in vinden.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#9
lipsticknmascara zei:
lipsticknmascara zei:
Ik kom nu alleen even niet op de naam.. Daar kom ik nog op terug
Klik om te vergroten...

Ik weet m weer!

"Louis Theroux: A place for paedophiles", van de BBC

Geweldige vent, die Louis, die kan echt een documentaire maken. Maar daarin wordt dus de Amerikaanse oplossing voor dit soort gruwen getoond. Normaal ben ik het niet zo (of eigenlijk helemaal niet) eens met Amerika, maar hier kon ik me nu wel in vinden.
Klik om te vergroten...

Zal het in m'n oren knopen. :)
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#10
of vlechten.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
CANCUN - De politie in Mexico heeft een jongen van zeventien aangehouden op verdenking van verkrachting van een meisje van een maand. De baby is als gevolg van de verkrachting overleden.

Dit heeft de politie in het Latijns-Amerikaanse land vrijdag laten weten. De moeder had de jongen op haar baby laten passen toen zij even buitenshuis iets moest doen. Toen de moeder terugkwam, stelde zij vast dat haar dochtertje ademhalingsproblemen had.

De baby overleed op weg naar het ziekenhuis. Daar werd het stoffelijk overschot onderzocht. Artsen stelden vast dat de baby kennelijk een hartstilstand had gekregen tijdens een verkrachting.

Volgens de eerste resultaten van het onderzoek was de verdachte onder invloed van drugs.
Klik om te vergroten...

Ik las dit dus in de krant vrijdag.
Zulke mensen mogen ze van mij echt afmaken.
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dit is echt ziek... Gewoon afschieten zonder te berechten.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#13
Moet ie wel een hele kleine hebben gehad
dat past toch nooit:confused:
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#14
Pffff zo sick man! Eerst die gast die een bejaarde verkracht en nu weer een die een baby verkracht. De straf die ze verkrachters op zouden moeten leggen is ballen en lul eraf. Dat zal ze leren..
bleegh
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Winehouse zei:
Moet ie wel een hele kleine hebben gehad
dat past toch nooit:confused:
Klik om te vergroten...
Waarom denk je dat de baby is overleden, trutta? Ben je nou werkelijk zo dom?
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#16
Drientje zei:
Winehouse zei:
Moet ie wel een hele kleine hebben gehad
dat past toch nooit:confused:
Klik om te vergroten...
Waarom denk je dat de baby is overleden, trutta? Ben je nou werkelijk zo dom?
Klik om te vergroten...
In één woord ; Ja. Zie haar "slimmen" topic maar eens.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#17
Drientje zei:
Winehouse zei:
Moet ie wel een hele kleine hebben gehad
dat past toch nooit:confused:
Klik om te vergroten...
Waarom denk je dat de baby is overleden, trutta? Ben je nou werkelijk zo dom?
Klik om te vergroten...

Omdat die geak bovenop dat kind is gaan liggen

Maar die lul van m past toch nooit in dat kleine sneetje?
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#18
Chagerijn... heb je slechte sex gehad dat je zow doe?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Winehouse zei:
Chagerijn... heb je slechte sex gehad dat je zow doe?
Klik om te vergroten...
Nee, was dat maar waar dat ik seks gehad heb.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#20
Drientje zei:
Winehouse zei:
Chagerijn... heb je slechte sex gehad dat je zow doe?
Klik om te vergroten...
Nee, was dat maar waar dat ik seks gehad heb.
Klik om te vergroten...

+1 op die eigenlijk :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."