Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beanhead zei: Lijkt me wel vrij omslachtig omdat je ook gewoon pods kan kopen hoor Klik om te vergroten... Pods vind ik zelf nog viezer en het is ook veel meer werk om daar thee van te maken.En als je zoals the butcher zei het op internet koopt is het ook nog vele malen goedkoper"
"soldiermoney zei: Het gebruiken van maanzaad kwam laatst bij spuiten en slikken. Klik om te vergroten... Ze hebben contact met mij opgenomen maar ik heb het niet gedaan.Jammer eigenlijk want ze deed het niet zoals we overlegd hadden dus ze erkte er weinig van"
"Ziek zon'gast moeten ze casteren en dan op z'n kop ze daad tatoeren en dan de bak insturen.Daar weten ze wel raad mee.OH jka en alssie ooit vrijkomt ze knieen kapotmaken niet doodmaken dan komt ie er veel te makkelijk af"
"Oke ik steek gelijk maar van wal,Ik ben 24 jaar,veel ervaring met drugs,vooral psychedelica maar nu ga ik bijna ten onder aan een vies goedje genaamd GBL.. Ik gebruik nou een jaar 24/7.Als medicijn ,ja nou denk je vast dat zegt elke junk maar ik ben schizofreen en toen ik met GBL begon waren de stemmen weg.Op m'n werk weten ze ervan,m'n vrienden,vriendin,ouders,zelfs m'n psychiater weet ervan en verbaasd zich over het feit dat het als medicijn werkt..Het gebruik is niet vermeerderd,ik zit nog steeds op anderhalf ml per anderhalf uur.Ik ga niet out,ik functioneer alleen maar beter en ik heb geen rare anti-psychotica nodig.En,niet onbelangrijk,ik was ineenkeer van de alcohol af,een liter whiskey per dag is volgens mij ongezonder Dit is de mooie kant van het verhaal... De andere kant van het verhaal is dat ik dus wel om de anderhalf uur een shot moet hebben.Een nacht doorslapen is iets uit een ver verleden en waar ik ook ben,ik moet altijd een flesje gbl en een spuitje bij me hebben.Ik wil ervan af! Nou heb ik een medicijn gevonden wat praktisch hetzelfde doet(hoop ik):Baclofen.Ik heb met m'n psychiater overlegd en hij zei dat het best een kans van slagen heeft.Hoe en waarom GBL en hopelijk ook baclofen tegen de stemmen werken weet ik niet maar dat het werkt weet ik wel. Ik heb ook GHB gebruikt,maar ik merkte geen verschil in effect maar het was wel een stuk smeriger.Voordeel was wel dat ik het onverdund kon innemen. Maar nou moet ik eerst nog van de GBL af in ieder geval in zoverre dat ik weer eens normaal kan slapen en eens een paar dosissen kan skippen. Ik heb voldoende valium,ik heb gelezen dat dat goed helpt tegen afkickverschijnselen.Voor de rest heb ik geen idee hoe ik het aan moet pakken,dus dat is mijn vraag,wie heeft ook te maken gehad met GBL/GHB verslaving en is er zelfstandig vanaf gekomen?Ik heb geen trek in weer een trip naar de kliniek... dus,sorry voor het lange verhaal Alle hulp word zeer gewaardeerd! Peace"
"Okey ik heb me goed ingelezen(hoop ik :P ) Ik ga morgen de laatste halve liter GBL inkopen.Ik zit nu op 1.8ml per uur.als ik per dag .2ml afbouw kan ik er 2 weken mee.Ik Wil eigenlijk bij een online smartshop supplementen e.d. inkopen en ook bij de apotheek langs om hulpmiddelen te kopen alleen ik weet niet wat echt goed helpen kan,HELP PLZ Een fles whiskey lijkt me ook niet onverstandig.. Zouden mensen hier dingen kunnen posten die echt noodzakelijk zijn om redelijk af te kunnen kicken?Dingen om te doen zodat m'n kop even niet aan GBL denkt bijvoorbeeld.Zou ik misschien toch Moeten omzetten naar GHB?Ik heb een goed recept denk ik,ik weet niet of ik die mag posten...Ik wil zodra ik echt begin met afkicken en dat zal vrijdag moeten worden,deze thread gebruiken om van uur tot uur bij te houden hoe het gaat.Ik hoop echt dat ik hier wat bijstand kan ontvangen,ik MOET echt thuis afkicken want als ik naar een kliniek moet dan is het het begin van het einde"
"oke ik ga morgen een afspraak maken bij de huisarts voor pregabalin en evt een SSRI.Nou woon ik in een klein dorpje waar niet zoveel gebeurd op drugsgebied,en ik heb ook nog niet zoveel ervaring met pregabalin en verwante medicijnen.Hoe moet ik dat aankaarten en met welke argumenten? Oh ja en je kunt bij azarius ook GABA dingen kopen,zijn die ook waardevol in een afkickproces?"
"Rode wijn heb ik ergens gelezen dat dat inderdaad GBL bevat ik zal zeker een paar flessen in huis halen. Ik heb morgenmiddag een afspraak bij de huisarts .Ik hoop dat ze me pregabalin wil voorschrijven.En anders moet ik toch maar bij azarius GABA 750 mg kopen dat lijkt me wel een goed alternatief maar zeker weten doe ik het niet."
"Oke ik ben bij de huisarts geweest en ze wil me geen pregabalin voorschrijven en om reden dat ze er geen ervaring mee had Nu moet ik een alternatief zoeken maar ik weet bij god niet wat ik nu moet doen.."
"Wel dat afkicken is er nog niet van gekomen.En ik denk ook niet dat dat snel gaat gebeuren.Het is voor mij echt een medicijn Ik heb contact met verschillende psychiaters omdat het op de GABA receptoren werkt en als schizofreen zit daar bij mij een defect in. Bij de GGZ gaat het niet werken maar er zijn genoeg psychiaters die mij wel willen helpen omdat ik het gebruik op dezelfde lijn kan houden,ik hoef dus niet meer dan 1.5cc te nemen.Het heeft ook geen roes meer en dat hoeft van mij ook niet.Als medicijn heeft het enorm veel waarde voor mij.In een ideale wereld zou het bij de dokter te verkrijgen zijn maar onze maatschappij heeft liever dure medicijnen die een mens laten stoppen met denken en hem aan het werk zetten. Maar goed,dit is dus zeker niet voor iedereen zo en ik heb het geluk dat er mensen in de psychiatrie zijn die risico's durven te nemen. Afkicken is bij deze van de baan"
"He mensen, Ik ben 25 jaar,en nu 3 jaar GBL/GHB verslaafd.Het begon bij mij door en klein flesje GBL te bestellen omdat ik ergens had gelezen dat je dat ook kon gebruiken en niet hoefde te bewerken.Ik was in die tijd alcohol verslaafd.Een fles whiskey per dag.Nu had ik ook gelezen dat je die 2 nooit mocht combineren.Ik heb die middag voordat ik aan mijn whiskey begon 1.5ml GBL genomen en het was zoveel beter dan drank!Ik heb de sterke drank daarna niet weer aangeraakt,maar ben wel meteen begonnen met 24/7 gebruiken.Het hielp me om helder en vrolijk te kunnen werken,social te zijn,het leek een wondermiddel. Na een jaar werd dit wel anders.Nog steeds was het lekker,maar het slaaptekort brak me op,en steeds meer kleine dingetjes die de nadelen groter deden afwegen dan de voordelen.Ik hield mezelf voor dat ik nog steeds op dezelfde dosering zat,ik ondervond er in het dagelijks leven geen last van,en nog meer smoesjes. Nu zit ik op een punt dat het erop of eronder is vordat ik naar de kliniek ga.Ik heb contact met het VNN,krijg baclofen,diazepam,lorazepam en ik heb nog leponex om mee te helpen. Maar ik proeer het nu al zon drie maanden,maar ik houd me 2 weken goed aan een schema,en kom dan echt op een dosering van 1ml per 2 uur met behulp van baclofen en savonds diazepam Wat nu de moeilijkheid is is dat er niemand is in mijn omgeving die me door die moeilijke momenten heentrtekt of die samen met mij of met anderen een poging waagt. Ik kreegvanmiddag het ide om op dit forum een topic te openen waarin ik andere GHB verlsaafden zoek die met mij een msncontact op willen bouwen zodat we er niet alleen voorstaan.Mijn vriendin probeert me te helpen,maar het is moeilijk om die afkickverschijnselen met haar te ''delen''. NMisschien dat er mensen zijn die thuis hebben afgekickt en mij en anderen willen helpen als ervaringsdeskundige? Je kan mij ook pmen wat betreft de hulpmiddelen en hoe we die het beste kunnen gebruiken. Ik hoop dat er mensen voor openstaan,of misschien zijn er al dit sort contacten?Alle hulp is welkom"