Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wie komt er allemaal naar Rock Werchter? Voor de nederlanders: het is het beste festival van Europa! Dees jaar komen: -Muce -Faithless -La Roux -Green Day -Rammstein -P!nk -Gossip -Pearl Jam -en nog vele meer bekende Artiesten! Ik hoop jullie allemaal te zien op begin Juni in Belgie!"
"Hallo ik ben Ruben en ik heb een aantal maanden geleden een plantje gekocht. Allez, ik weet niet zeker of het een echt plantje is ? Hier zijn eerst enkele foto's: Dus dit is mijn plantje: Hij is ongeveer een halve meter groot maar hij is wel zeer dun! Hij staat tot nu toe nog altijd binnen op de vensterbank wegens het selchte weer, in een potj.. Nu wat ik raar vind, op het internet staan foto's van plantjes die zeer breed zijn en niet erg groot.. En wat mij het meest opvalt: Bij al die blaadjes zitten er 10delen in .. En in mijn blaadjes zitten er maar 3? (kijk foto1) Dus is dit wel een echt wietplantje? Zoja, wat kan ik er aan doen om het beter te laten worden ? Groetjes ruben"
"Hellraiser_[NL] zei: als het er een is komt er niks van af fucket up ligttiming en ga zo maar door heb je uberhaut een lamp erop hps bedoel ik of de nodige tl las ik jou was zou ik wachten tot de zomer en je al wachtend inlezen op wietforum.nl en dan een goede start maken want deze is gwn triest Klik om te vergroten... Maar het is dus een echt plantj ?"
"Ik heb eens een vraagje over de kostprijs van wiet. Hoeveel kost het per gram voor wiet zonder het in een coffeeshop te kopen? En hoeveel kost het in een coffeeshop?? Want kwoon in Belgie En hoeveel kost een pilletje xtc? Op het internet staat 0.50- 2 euro, maar voor mij willen ze het voor 3 euro verkopen?. dus wat zijn de kostprijsen?"
"Haha nice ga ik ook eens proberen"
"Als ik uitga drink ik me gewoon strontzat.. Meestal is dat na 4 pintjes en een fles martini Maar als ik iets te weinig gegeten heb ben ik na 4gewone pintjes ook al zat Ik had 1 keer voor dat ik met mijn pa naar een concert ging.. Ik mocht een aantal vrienden meenemen. Mijn pa had me daar vrij laten loslopen en het enigste wat ik mij nog goed kan herinneren dat ik naast mijn maten in de struikjes lag.... :P Da was een feesje"
"Wtf wie verkracht er nu een Baby??"
"Dit is een filmpje van Youtube hoe het eruit ziet als je LSD hebt genomen! Zeker proberen! Zet het beeld op uitvergroten en kijk naar het midden van het scherm.. Probeer niet met je ogen te knipperen of weg te kijken! Na een minuut en half komt er een tekst waar staat dat je weg moet kijken, en als je wegkijkt zie je alles zoals een LSD-trip De moeite waard echt! [youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/y9uYEM2osYQ&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/y9uYEM2osYQ&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube] Om echt het effect te krijgen moet je wel op youtube zelf gaan en het op full screen zetten: http://www.youtube.com/watch?v=y9uYEM2osYQ Veel genot!"
"Amateurtje zei: Ik kan mjn ogen geen minuut en half open houden zonder te knipperen Wel funny, ik zag mijn muren bewegen en mijn TV draaien. Klik om te vergroten... Leuk hé Zeker doorvertellen"