Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJongen van 17 verkracht baby

Jongen van 17 verkracht baby

140 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
DrippTone zei:
Drientje zei:
Ik las dit dus in de krant vrijdag.
Klik om te vergroten...

Jij volgde het nieuws toch niet meer?

En tering wft bezielde die gast. Soms word ik echt verdrietig als ik hoor dat er zulke mensen bestaan.
Klik om te vergroten...
Ja man ik weet, kranten stinken maar ik heb een collega die het me zei en toen wilde ik het zelf ook wel even lezen.
p
pompidom_23Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Wtf wie verkracht er nu een Baby??
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#3
pompidom_23 zei:
Wtf wie verkracht er nu een Baby??
Klik om te vergroten...

En jongen van 17 jaar oud in Mexico.
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Immo zei:
pompidom_23 zei:
Wtf wie verkracht er nu een Baby??
Klik om te vergroten...

En jongen van 17 jaar oud in Mexico.
Klik om te vergroten...


droog :sunglasses:

Maarja te ziek voor dat een mens hier instaat is
pretty fucked up in the head i think.

pik aputeeren vlees etende bactirie erin en laaten sterfven in een cel van 1 bij 1 in een plas met water zodat hij niet kan liggen
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#5
:kots: Helemaal nu ik zelf ook een baby meisje in mijn buik draag, maken dit soort berichten mij nog zieker dan ooit te voren! :kots:
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vind 't droevig voor de baby en jammer voor de jongen. Maar wat jullie zeggen "castreer hem" "hak z'n lul eraf" helpt ook niks. Zo'n persoon heeft overduidelijk iets in zijn hoofd dat anders werkt dan bij de "normale" mens. Je slacht alle depressieve en psychotische mensen toch ook niet af? Zo verhelp je het probleem misschien tijdelijk maar mensen planten zich voort en er zullen dus steeds nieuwe bijkomen.

Geef die knul een psychiater of zoiets dergelijks en verhelp het probleem.

P.S. Natuurlijk moet die jongen wel gestraft worden en de consequenties ondergaan van zijn daad.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#7
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Angramar Temenos zei:
Klik om te vergroten...
Let's not jump to conclusions.

Overigens is dit wel een van de ziekste dingen die ik de afgelopen tijd gelezen heb.

Olle
N
NocturnalJohnnyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dit soort misselijkmakende dingen gebeurt wel is meer in sommige Afrikaanse landen , waar bepaalde plaatselijke "geneesheren" het vrijen met een maagd voorschrijven als een genezing van aids , sommige mannen gaan zo ver op zoek naar iets dat zo maagdelijk mogelijk is dat bepaalde baby's er ook moeten aan geloven....
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#10
zulke mensen mogen ze van mij langzaam en pijnlijk laten sterven
s
sarcasmLid
01-01-2024, 00:00
#11
J0S zei:
Ik vind 't droevig voor de baby en jammer voor de jongen. Maar wat jullie zeggen "castreer hem" "hak z'n lul eraf" helpt ook niks. Zo'n persoon heeft overduidelijk iets in zijn hoofd dat anders werkt dan bij de "normale" mens. Je slacht alle depressieve en psychotische mensen toch ook niet af? Zo verhelp je het probleem misschien tijdelijk maar mensen planten zich voort en er zullen dus steeds nieuwe bijkomen.

Geef die knul een psychiater of zoiets dergelijks en verhelp het probleem.

P.S. Natuurlijk moet die jongen wel gestraft worden en de consequenties ondergaan van zijn daad.
Klik om te vergroten...

Nee, dat werkt niet. Pedofielie is geen psychische afwijking, het is een sexuele voorkeur. Dit is niet te behandelen, een homo stuur je toch ook niet naar de psychiater? Ik ben het eens met het gros. Alles wat uitsteekt afhakken, tot op zijn neus toe en opsluiten in een kein hokkie.
Er zijn heel veel mensen die zich sexueel aangetrokken tot kinderen, maar er zit een enorm verschil tussen iets voelen en er iets mee doen. Als ze de verleiding niet kunnen weerstaan dan is de hoop en hun bestaansrecht in mijn ogen vervlogen.

Hier in Nederland zou die gast overigens alleen een voorwaardelijke straf krijgen met een taakstraf.. (ik ken een pedo die voor de tweede keer berecht werd en 240 uur taakstraf en twee jaar voorwaardelijk kreeg, ons gerechtssysteem is echt ziek wat dat betreft, dus als ooit iemand aan je kinderen komt, maak hem een kopje kleiner, grote kans dat je er met een tik op je vingers mee weg komt)
s
sarcasmLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dreuge zei:
Ik word verdrietiger van de reacties hier dan van wat die jongen heeft gedaan.
Klik om te vergroten...

Duidelijk niet jouw baby....
Maarre... heb je zelf ook pedofiele gevoelens of zo?
E
EendagsvliegLid
01-01-2024, 00:00
#13
Seks met een baby...
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
sarcasm zei:
Nee, dat werkt niet. Pedofielie is geen psychische afwijking, het is een sexuele voorkeur. Dit is niet te behandelen, een homo stuur je toch ook niet naar de psychiater? Ik ben het eens met het gros. Alles wat uitsteekt afhakken, tot op zijn neus toe en opsluiten in een kein hokkie.
Er zijn heel veel mensen die zich sexueel aangetrokken tot kinderen, maar er zit een enorm verschil tussen iets voelen en er iets mee doen. Als ze de verleiding niet kunnen weerstaan dan is de hoop en hun bestaansrecht in mijn ogen vervlogen.

Hier in Nederland zou die gast overigens alleen een voorwaardelijke straf krijgen met een taakstraf.. (ik ken een pedo die voor de tweede keer berecht werd en 240 uur taakstraf en twee jaar voorwaardelijk kreeg, ons gerechtssysteem is echt ziek wat dat betreft, dus als ooit iemand aan je kinderen komt, maak hem een kopje kleiner, grote kans dat je er met een tik op je vingers mee weg komt)
Klik om te vergroten...

Dus omdat hij een "fetish"(/voorkeur) heeft waar hij niks tegen kan doen. En het in deze realiteit en gemeenschap toevallig verboden is moeten we hem maar ledematen ontnemen? Hij kan er zelf niks aan doen dat zijn genen zo in elkaar zitten dat hij op jongeren mensen val.
En natuurlijk stuur je een homoseksueel persoon niet naar de psychiater, sterker nog homoseksualiteit bestaat ook bij andere organismes dan de mens.
Maar je kunt zo'n jongen nog wel leren om zelf beheersing te krijgen.
s
sarcasmLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zou jij het risico nemen? Allemaal zogenaamde 'beheerste' pedo's in de buurt van je (toekomstige) kinderen? Van mij mogen ze allemaal op de elektrische stoel maar de dood is een te snelle straf terwijl hun slachtoffertjes levenslang krijgen. Ken je iemand die als kind is misbruikt of ken je mensen die kinderen hebben? Stel dit onderwerp eens voor aan ze, je zal zien dat de reactie's erg lijken op de reactie's die hier gegeven worden.
Het ergste voor een ouder is om zijn/haar kind te verliezen of niet te kunnen beschermen, dat iemand die je vertrouwde je kind zo beschadigd. Om nog niet eens te spreken over de schade die het doet bij het slachtoffertje zelf. Hoe veel van die slachtoffertjes plegen later zelfmoord, heb je daar al eens bij nagedacht of heb je dat wel eens opgezocht? Er zijn dingen erger dan de dood en wat pedofielen veroorzaken bij een kind is erger dan de dood. We horen kinderen te beschermen!
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik word verdrietiger van de reacties hier dan van wat die jongen heeft gedaan.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#17
...
s
sarcasmLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dreuge zei:
...
Klik om te vergroten...

Het gaat niet om wat je voelt, het gaat om wat je er mee doet. Je bent niet fout door het voelen, je kiest niet wat je voelt.
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dreuge zei:
Ik word verdrietiger van de reacties hier dan van wat die jongen heeft gedaan.
Klik om te vergroten...


Ben jij wel helemaal wijs, gast???
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Drientje zei:
Ik las dit dus in de krant vrijdag.
Klik om te vergroten...

Jij volgde het nieuws toch niet meer?

En tering wft bezielde die gast. Soms word ik echt verdrietig als ik hoor dat er zulke mensen bestaan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."