#1
Heb eigenlijk even niet de reacties verder gelezen maar ik denk dat ik blanco ga stemmen.
Ik wil absoluut niet dat mijn stem naar de grootste partij gaat door niet te stemmen. Dus neem ik wel de moeite mijn blanco stem in te leveren. Dit is eigenlijk (in mijn ogen) de enige manier om "niet" te stemmen. Als ik de moeite niet neem stem ik eigenlijk gewoon op de grootste partij. Verder heb ik een hekel aan discussies die over politiek gaan. Wat terug te zien zal zijn in mijn blanco stem.
Ik zit er ook aan te denken. Gezien ik de vvd nog het minst mag van al die gladjakkersHeb eigenlijk even niet de reacties verder gelezen maar ik denk dat ik blanco ga stemmen.
Ik wil absoluut niet dat mijn stem naar de grootste partij gaat door niet te stemmen. Dus neem ik wel de moeite mijn blanco stem in te leveren. Dit is eigenlijk (in mijn ogen) de enige manier om "niet" te stemmen. Als ik de moeite niet neem stem ik eigenlijk gewoon op de grootste partij. Verder heb ik een hekel aan discussies die over politiek gaan. Wat terug te zien zal zijn in mijn blanco stem.
Dat was al van kilometers ver aan te zien komen dat dat niet goed zou gaan met de briefstemmen. Het wordt allemaal zoo saai en voorspelbaar.Ik heb besloten voor het eerst in mijn leven blanco te stemmen.
Ik kan geen enkele partij vinden die echt bij mij aansluit en ze knoeien nu al met stemmen. De post stemmen die eigenlijk ongeldig blijken worden wel mee geteld. Dus de regels veranderen tijdens de verkiezingen. Ik stem dus protest vandaag!
Eens! Wordt een fiasco met Rutte als winnaar..De Jonge wilde stemmen met paspoort vol gaten: ’Mijn vrouw had hem klaargelegd’
Dombo...
Dat was al van kilometers ver aan te zien komen dat dat niet goed zou gaan met de briefstemmen. Het wordt allemaal zoo saai en voorspelbaar.
Het maakt niet uit op wie je stemt van wie in Fvd tog? Al stem je Thierry of haga dan word Fvd alsnog de grootste tog? Of moet iemand specifiek de meeste stemmen krijgen binnen die partijOok gestemd: Van Haga.
Het maakt niet uit op wie je stemt van wie in Fvd tog? Al stem je Thierry of haga dan word Fvd alsnog de grootste tog? Of moet iemand specifiek de meeste stemmen krijgen binnen die partij
Voorkeurstemmen​
De meeste mensen stemmen op de lijsttrekker, de eerste naam op de lijst van kandidaat-Kamerleden. Ook de tweede op de lijst krijgt veel stemmen. Het is natuurlijk ook mogelijk om te stemmen op een van de kandidaten die lager op de lijst staan. Als genoeg mensen op dezelfde kandidaat stemmen kan hij of zij in de Tweede Kamer gekozen worden; ook als hij of zij heel laag op de lijst staat en eigenlijk weinig kans had om in de Tweede Kamer te komen.

Hence the name...
Snap ook niet waarom hieraan voorbij gegaan wordt. FvD heeft helemaal niets dictatoriaals.
Het gaat denk ik ook meer om speeches waarin hij fascistische uitlatingen doet zoals die beroemde uitspraak over een gezuiverd en boreaal Nederland etc.
Het feit dat de politie niet meer etniciteit mag gebruiken als signalement is al eng opzich.Extreme gelijkheid![]()
Want...???Ik zou niet en nooit in de schoenen willen staan van iemand die met een moslim(a) verder moet als partner!
En dingen als toen hij had gezegd dat Marokkanen enkele vriendinnen in de trein hadden belaagd die geen Marokkanen bleken maar Nederlandse kaartcontroleurs.Het gaat denk ik ook meer om speeches waarin hij fascistische uitlatingen doet zoals die beroemde uitspraak over een gezuiverd en boreaal Nederland etc.
Zo begint het altijd, zelfs bij de partijen dat jij voor bent, gaan ze het zo moeten aanpakken als je binnen het huidige politiek systeem werkt.Ze pleiten enkel voor cannabis
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."