Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Rivalrie zei: Wat vind je zo goed aan deze partijen als ik vragen mag? Klik om te vergroten... FvD’s immigratiebeleid vind ik wel goed."
"Rivalrie zei: Dus geld betalen om de grens over te gaan zou jij wel doen/willen? Of hoe moet ik dit voor mij zien? Klik om te vergroten... Ja, dat is top."
"Gympie zei: even generaliseren en speculeren? .. Drugsforum : groot deel hardcore luisteraars > speedsnuivers > hollanders > eigen volk eerst ? ¯\\_(ツ)_/¯ aan de ander kant.. ik geloof dat er veel NL jongeren rechts zijn.. verneem wel eens dingen via m'n zoon. Klik om te vergroten... Wat is er mis met eigen volk eerst? Dat is toch normaal, of snap ik je verkeerd."
"Calliweed2.0 zei: Is dat nodig dan Klik om te vergroten... Ze zeggen van wel."
"Thunderdome zei: Ben je natuurlijk vrij in. Vaccin of niet ik ga gewoon naar dat feest. Klik om te vergroten... Moet je eerst je vaccinatiepaspoort gaan laten zien."
"Rivalrie zei: Uit welk land komen jouw voorouders dan? Klik om te vergroten... Nederland."
"Roze Olifant zei: Juist opvallend weinig links, rekening houdend met het onderwerp van dit forum. Klik om te vergroten... ik zou thierry baudet zo even een Appie sturen dat hij drugs moet gaan legaliseren."
"FvD voert al de hele week campagne en je moest is weten hoe ongelofelijk veel mensen er steeds komen. Onbeschrijfelijk gewoon! FvD gaat zo groot worden!! Dit is echt top! Nederland weer vrij!! Terug naar normaal! thierry je bent een held! ❤️ als de vvd dit deed kwam er geen ene drol."
"De Dunne zei: Ik als links persoon is bv al gestopt met reageren op bv Facebook. Als ik een andere mening uit, behoorlijk links en socialist dan wordt ik gelijk uitgemaakt voor weet ik veel allemaal. Schaap, dom, linkse kut, mijn schuld dat de azc’s vol zitten, zorg kapot is, en etc. Ik moest me zelfs een keer ophangen omdat ik vind dat vluchtelingen (dus geen gelukszoekers) hier mogen komen. Als je als rechts reageert ben je een complogek of racist. Snap je mijn punt? Klik om te vergroten... tja als ik zeg dat ik pvv/fvd stem word ik uitgemaakt als racist. Als ik op me werk zeg dat ik voor wilders ben en thierry ben word ik de grond in geschopt als racist. Ik durf het eigenlijk niet eens meer te zeggen, straks krijg ik een kogel door me kop."
"🐺PsyTekz zei: Hoe komen ze er ook op, ff een 24uur tripje in een pil draaien en verkopen als 2cb 🙄. Klik om te vergroten... Everything for money!"