🙁 misschien is het wel onmogelijk.
Daar ben ik van overtuigd van niet. We zijn een collectief. Het is niet alleen een mooi gezegde, we zijn echt verbonden met elkaar. Er hoeft maar een relatief kleine groep mensen wereldwijd op een hoger bewustzijn te zitten en dat zal de rest van de mensheid forceren ook die kant op te gaan. De wil van de hoogste energie zal geforceerd worden, of mensen dat willen of niet. Het collectieve bewustzijn is aan het stijgen. Een bijeffect daarvan is dat mensen daardoor ook geforceerd worden hun eigen schaduw (onderbewuste) onder ogen te komen, omdat men er simpelweg bewust van wordt. Dat zien we nu. Daarom is de halve wereld aan de benzo's, opiaten en andere drugs en afleidingen, omdat dat onderbewuste (nog) niet vanuit het juiste perspectief bekeken wordt en daardoor als ondraaglijk beschouwd wordt. Daar herkennen velen zich vast wel in.
De mensheid van tegenwoordig is een gigantische sloper van de natuur.
Er blijft niets van over!
De politiek? Die zorgt met name goed voor zichzelf.
Wij hebben de kans gehad om het beleid van rutte, met de man zelf incluis, de laan uit te sturen.
Je had eens moeten lezen op fb wat men ervan dacht...maar. wat gebeurt er de facto?
De zwijgende meerderheid is panisch voor verandering.
Dat is wel gebleken.
Jazeker!
Mensen zitten zo over de natuur/wereld in, omdat ze de wereld als een afzonderlijke entiteit zien. "We moeten de wereld redden, we moeten klimaatverandering tegengaan, etc." Natuurlijk, het is ook tragisch wat er allemaal met de wereld gebeurt en op een relatief niveau moet je jouw aandeel doen, maar uiteindelijk is de fysieke wereld maar een reflectie van onze interne wereld. Politici en dergelijke gaan nooit een paradijs op aarde bewerkstelligen, nooit. Het paradijs zal tot stand komen door eerst als mensen (als wezens eerder) terug die kracht in onszelf te herontdekken die werelden creëert en dan onze realiteit te her-dromen. (
"The revolution will not be televized") Áls we daarvoor niet onszelf en de wereld verwoest hebben. We moeten eerst onszelf redden en dat is puur een inwaarts iets, niet een uitwaarts iets. De uitwaartse wereld weerspiegelt slechts het inwaartse bewustzijn. Als je puur probeert de uitwaartse wereld te veranderen, geef je je werkelijke kracht uit handen.
Tot zover mijn zweefmening
![:wink:]()
(not really though, dit is echt)
Maar voor mij een moslima als partner, nee dank u beleefd.
Hoeft toch ook niet?
![:)]()
Niemand is daartoe gedwongen. Ik zie een moslima ook niet als compatible met mezelf, maar een streng christelijke vrouw net zo goed niet. Maar heb verder ook niets tegen ze.