#1
Van mij moet je niets, maar ik zou het je wel aanraden om op een partij te stemmen die de lockdown en alle andere corona maatregelen per direct wil opheffen...Van mij moet je niets, maar ik zou het je wel aanraden om op een partij te stemmen die de diversiteit van de samenleving erkent en daarin de problemen die POC/vrouwen/lhbt'ers ervaren niet bagatelliseert, zoals Thierry Baudet overduidelijk wel gedaan heeft. Ik ben letterlijk alle 3 die dingen die Thierry als inferieur ziet en mensen stemmen daar gewoon op omdat ze de maatregelen afschaffen "nu even belangrijker vinden" dan misogynie/homofobie/racisme. Dat vind ik heel erg. Ook al ben je het niet eens met deze uitspraken van Thierry, zijn partij maak je er wel groot mee en op die manier draag je bij aan de normalisering van dat soort uitspraken jegens die groepen.
Zie je waar dit heen gaat? Zo kun je oneindig doorgaan. Mensen moeten uiteindelijk toch zelf een afweging maken. Ik keur die uitspraken van Baudet niet goed, ik mag hem niet als persoon, ik weet nog niet eens zeker of ik op FvD ga stemmen... Maar kunnen we alsjeblieft iedereen gewoon voor zichzelf laten beslissen zonder aan te raden wat nou het beste is om te doen?
Wat is POC trouwens? Kan het niet vinden.