Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mijn domste actie is denk ik wel een zakje met vijf pillen op de grond vinden op defqon, en er een halfje van proberen... Waren dus ook geen goeie pillen.."
"Hiyou zei: Kan ik er vanuit gaan als ik dit lees dat XTC op zich niet zo gevaarlijk is als bv Coke? En dat cannanis zelf schadelijker is dan mdma? Klik om te vergroten... Nee wat ze nemen ook schade op bevolking niveau mee. Als veel meer mensen cannabis gebruiken kan he dus worden gezien als schadelijker dan MDMA, terwijl dit op individueel niveau misschien niet zo is. Als is het sowieso wat appels met peren vergelijken. Je hebt dus wat mij betreft niet fucking veel aan dit lijstje als gebruiker."
"kankersteen zei: Dus volgens acute toxiciteit is lsd schadelijker dan mdma??? Klik om te vergroten... Psychose en zelfmoord I guess, mentale toxiciteit."
"Lol ik ga het misschien rond het nieuwe jaar de lockdown ontsnappen richting Roemenie! Met allemaal mensen die ik niet ken xD. Gaaf joh"
"lise zei: Ik ben bang dat het antwoord nee is, maar ik vraag het toch even voor de zekerheid.. Ik ben veel te jong aan drugs begonnen. Ik nam precies een jaar geleden m'n eerste hard drug. M'n eerste keer wiet was in mei 2019. Ik ben een paar weken geleden 15 geworden.. Ik heb veel drugs een paar keer gebruikt. De drugs die ik het vaakst heb gebruikt/misbruikt zijn mdma, ghb, 2cb, Ritalin, alcohol en wiet. Ik ben ondertussen al 3 weken nuchter, heb m'n dealers verwijderd, etc. Ik ben niet van plan de komende jaren een drug aan te raken. Heb er op dit moment ook totaal geen behoefte aan. Ik heb hoogstwaarschijnlijk permanente schade opgelopen door de drugs. Ik hoop echt dat het mee valt... Helaas kan ik het niet terug draaien. Is er iets dat ik zou kunnen doen om m'n lichaam te helpen, of is het echt te laat? Klik om te vergroten... Hey Lise, Ik wil eerst even zeggen dat ik geen dokter ben. Dat gezegd hebbende, denk ik dat het fysiek helemaal goed met jou gaat komen als je vanaf nu geen drugs meer gebruikt. Als je zo jong bent kan je lichaam veel hebben, en je hersenen zijn erg flexibel. Ik denk (ondanks dat ik dus geen professional ben) dat de grootste schade die je hebt opgelopen is dat je hersens geleerd hebben, en gewend zijn geworden aan het feit dat nare gevoelens kunnen worden weggemaakt met drugs. Dit is wel iets wat je heel lang bij zal blijven denk ik, en iets waar je erg mee zal strugglen als je op je huidige (super goede!) pad wil blijven. Als je weer terugvalt in dit soort patronen kan schade wel permanent worden. Je grote test gaat komen, denk ik, bij de eerstvolgende zware tegenvaller in je leven. Ik heb vertrouwen in je! Fiets"
"lise zei: Ik ben bang dat je gelijk hebt. We zullen het meemaken. Hopelijk ben ik sterk genoeg om van de drugs af te blijven. Nu gaat het nog goed. Ik hoop dat het zo blijft. Klik om te vergroten... Ook wil ik zeggen dat als ik op jouw leeftijd, of nog wel een paar jaar extra, net zoveel zelfreflectie had kunnen tonen als jij, dingen nu waarschijnlijk een stuk beter met me gingen. Vind het knap hoe je dit aanpakt hoor."
"Hey vriendjes en vriendinnetjes van het drugsforum. Ik ga vanavond lekker dansen bij liquicity meteen maat van mij. Hij heeft 2CB. We willen allebei ongeveer 12 mg doen. Nu zit ik op het moment aan de paroxetine, en gebruik ik mirtazipine om te slapen. Mijn dosis paroxetine is 16 mg en die van mirtazipine is 5 miligram. De eerste is relatief laag en die laatste is erg laag. Ik weet dat drugs en psychiatrische issues geen goede combi zijn. Jullie mogen mij hier nogmaals op wijzen als jullie dat fijn vinden. Maar mijn voornaamste vraag is, hoe onverstandig is die combi, puur farmacologisch gezien. En heeft iemand hier weleens 2CB met antidepressiva gecombineerd. Zo ja, hoe was dat? Meer/minder gevoelig, kut ervaring of leuk? Ik weet dat er een groot onderwerp is geschreven over antidepressiva in combi's, maar ik wilde graag vragen naar jullie persoonlijke ervaringen en inzichten. Fiets"
"Hey! Ik wil even terugrapporteren. Mn maat had toch twijfels over de 2CB, aangezien hij mijn voorgeschiedenis goed kent. Daarin kon ik hem alleen maar gelijk geven en dus hebben we het op alcohol gedaan. Super gave avond gehad. Het was wel iets minder liquid dan ik verwachtte, wat ik op zich chil vond want ik hou wel van stevige muziek, maar ik was toch wel blij dat ik er geen 2cb in had zitten. Helaas kakte we zonder drugzzz wel in rond een uur of kwart voor vier. Merk ik toch dat ik ouder word. Vroeger ging ik op alcohol altijd gewoon tot het eind door en dan kon ik nog wel ff. Aan de andere kant was dit de eerste keer dat ik uit ging in zes jaar, en heb ik net een griep gehad. En ik stond wel heel erg hard te dansen. Nu weet ik weer waarom ik zoveel van drum n bass hield! Altijd zo´n vreemde ervaring. Ik ben altijd er gecontroleerd en verlegen en val eigenlijk nooit op, behalve op de dansvloer, dan ga ik altijd het hardst! Dat voelt soms echt goed. Anyways, qua drugs een beetje een anticlimax, maar mooie avond gehad en nu weer veilig thuis in Utrecht. Bedankt voor het advies. Fiets"
"Psilocyloner zei: Damn. Ik zit echt te twijfelen nu. Eind van de maand een vet feestje waar ik toch wel graag lekker 6-APB zou willen nemen. Is dan toch weer 6 weken na de laatste keer. Maar ja, dat is geen 3 maanden... Ik heb nog steeds niet 'mijn' psychedelicum gevonden voor op feestjes. Ik vind LSD op zichzelf weinig aan, heb ik afgelopen weekend opnieuw moeten vaststellen. Ik heb DOC een paar keer gedaan, maar dat is 'm voor mij ook niet. Ben nog wat aan het zoeken met 2C-E, die bevalt me ergens wel. Heb mijn ogen ook gericht op methallylescaline of 2C-B-FLY, als zijnde wat mildere tripmiddelen die naar verluidt echter wel een entactogeen randje hebben zonder meteen je hele serotoninevoorraad leeg te trekken. Klik om te vergroten... En gewoon 2CB?"
"Hoorde wel dat er vervuilde wiet in omloop was met synthetische cannidoiden (vast fout gespeld). Anders kan ik me alleen bedenken dat wiet psychotische klachten kan veroorzaken. Ik weet niet of dat gepaard gaat met geheugenverlies... Heftig man."