Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTweede kamer verkiezingen 2021

Tweede kamer verkiezingen 2021

595 antwoorden
78 weergaven
18-5-2026
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik denk dat veel mensen FvD gaan stemmen hier terwijl ze dat anders nooit zouden doen, omdat ze de enige zittende zijn die de lockdown per direct weg willen.
Mindless zei het al, en ik ken nog persoonlijk mensen van de site die me dit al vertelden.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Martinus zei:
Ik stem niet. Als puntje bij paaltje komt zijn het allemaal een stelletje egotrippers die mij gaan lopen vertellen hoe ik mn leven moet lijden.
Klik om te vergroten...
Snap ik op zich.

Cruelti. zei:
Zulke topics als dit doen het nooit goed op forums vind ik.
Sws politiek bespreken is nooit handig.
Klik om te vergroten...
Was gewoon benieuwd naar hoe het forum er in staat.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#3
Waarschijnlijk groen links voor mij maar ik ben me nog aan het verdiepen.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#4
BraboF zei:
Zwevend tussen PVV en FVD.....maar dat het een van die twee wordt is zeker.
Klik om te vergroten...
Wat vind je zo goed aan deze partijen als ik vragen mag?
C
Cruelti.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Rivalrie zei:
Wat vind je zo goed aan deze partijen als ik vragen mag?
Klik om te vergroten...
FvD’s immigratiebeleid vind ik wel goed.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Cruelti. zei:
FvD’s immigratiebeleid vind ik wel goed.
Klik om te vergroten...
Dus geld betalen om de grens over te gaan zou jij wel doen/willen? Of hoe moet ik dit voor mij zien?
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#7
wss SP
geeft rutte en consorten geen vleugels..
gewoon een goede basis voor de maatschappij die steeds minder sociaal wordt.. en steeds meer om geld voor de rijken draait.

ik ga zeker niet op een populistische mafkees stemmen die met korte termijn geneuzel zieltjes probeert te winnen..
komt niets van terecht qua regeren.. kijk maar hoe het met wilders afliep de vorige keer.
C
Cruelti.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Rivalrie zei:
Dus geld betalen om de grens over te gaan zou jij wel doen/willen? Of hoe moet ik dit voor mij zien?
Klik om te vergroten...
Ja, dat is top.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Roze Olifant zei:
Wat ga je zelf eigenlijk precies stemmen Mindless?
Klik om te vergroten...
Zeer waarschijnlijk FvD, maar ben nog steeds aan het rondkijken.

Heb eigenlijk geen enkele partij waar ik echt helemaal achter sta en/of helemaal vertrouw dat ze verschil gaan maken, maar ik vind het nu eerst urgent dat we uit die lockdown gaan.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mindless zei:
Je mag het hier vermelden, hoeft niet.
Klik om te vergroten...

Wat ga je zelf eigenlijk precies stemmen Mindless?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Cruelti. zei:
Ja, dat is top.
Klik om te vergroten...
Begrijp je de implicaties van uit de EU stappen en tevens uit het schengen verdrag? Heb namelijk het idee dat je maar wat roept zonder dat je weet waar fvd voor staat:tongueout:
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#12
De PVV is een eng populistisch en racistisch partijtje. Dat druggebruikers op zoiets stemmen gaat er bij mij niet in.

FvD bepleit dan toch de legalisering van cannabis.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Apotheker zei:
Ik ga blanco stemmen, ben zeer rechts maar geloof niet gelijk dat alle problemen komen door de islam of de Europese unie.

Mis de harde doch rationele rechtse kant enorm.

Dus geen partij voor mij helaas.
Klik om te vergroten...
O ja, ik had blanco stemmen er ook nog even bij moeten zetten...

Kan een mod dit eventueel nog even doen? En misschien dan ook de spelfout bij Partij voor de Dieren eruit halen? :wink:
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mindless zei:
Zeer waarschijnlijk FvD, maar ben nog steeds aan het rondkijken.

Heb eigenlijk geen enkele partij waar ik echt helemaal achter sta en/of helemaal vertrouw dat ze verschil gaan maken, maar ik vind het nu eerst urgent dat we uit die lockdown gaan.
Klik om te vergroten...
Had FvD niet bij jou verwacht eigenlijk. Je komt op mij over als iemand die ook andere culturen en huidskleur accepteert.

Niet dat alle FvD stemmers racisten zijn, maar dat is wel een groot onderdeel van de basis van deze partij.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Rivalrie zei:
Had FvD niet bij jou verwacht eigenlijk. Je komt op mij over als iemand die ook andere culturen en huidskleur accepteert.

Niet dat alle FvD stemmers racisten zijn, maar dat is wel een groot onderdeel van de basis van deze partij.
Klik om te vergroten...
Dat is gewoon niet waar, tegen immigratie zijn en toegeven dat een multiculturele samenleving problemen veroorzaakt is niet racistisch. Je kunt prima op de fvd stemmen en andere culturen en huidskleuren accepteren.

Racisme en intolerantie zijn juist termen die gebruikt worden om de discussie kapot te maken.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gympie zei:
ik ga zeker niet op een populistische mafkees (..) komt niets van terecht qua regeren... kijk maar hoe het met wilders afliep de vorige keer.
Klik om te vergroten...
Ik wil niet vervelend doen maar SP heeft ook wat populistische elementen, zoals strijden voor het volk en tegen de elite (hoewel je dat in het geval van de SP misschien ook Marxistisch kan noemen; maar daar wil de partij dan weer niet echt mee geassocieerd worden). Elementen die missen uit het populisme zijn de nationalistische grondslag (waarbij culturele homogeniteit wordt bepleit en vaderlandsliefde) en het vertrouwen in een sterke leider.

De SP is bovendien echt een oppositiepartij die vanwege wat meer afwijkende standpunten eerder niet aan de regeringstafel heeft gezeten en dat in de nabije toekomst waarschijnlijk ook niet gaat doen.

www.sp.nl

Links populisme: Een strategie tegen het neoliberalisme - SP - Socialistische Partij

De website van de Socialistische Partij (SP) in Nederland: Informatie, nieuws, agenda en publicaties.
www.sp.nl www.sp.nl
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
Rivalrie zei:
Had FvD niet bij jou verwacht eigenlijk. Je komt op mij over als iemand die ook andere culturen en huidskleur accepteert.

Niet dat alle FvD stemmers racisten zijn, maar dat is wel een groot onderdeel van de basis van deze partij.
Klik om te vergroten...
Welnee joh, FvD accepteert alle huidskleuren maar hecht wel waarde aan de authentieke Nederlandse cultuur behouden als de hoofdcultuur hier.

Daarnaast sta ik niet achter álles waar FvD voor staat, net zoals ik dat bij elke andere partij niet doe. Doorslaggevend voor mij is nu dat FvD vrijwel de enige is die tegen al deze lockdown waanzin is. Ik zie de meeste partijen gewoon meegaan in de krankzinnige maatregelen.

Ga nou niet meteen verregaande conclusies trekken over mensen omdat ze op een bepaalde partij gaan stemmen.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#18
Cerberus zei:
Ik denk dat veel mensen FvD gaan stemmen hier terwijl ze dat anders nooit zouden doen, omdat ze de enige zittende zijn die de lockdown per direct weg willen.
Mindless zei het al, en ik ken nog persoonlijk mensen van de site die me dit al vertelden.
Klik om te vergroten...
Jammer, want waarschijnlijk hebben we nog maar een half jaar tot uiterlijk een jaar last van de lockdownmaatregelen. Daarna duurt de regeerperiode nog drie jaar :tonguewink:
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Syl zei:
Bekijk bijlage 17508
Klik om te vergroten...

D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ga blanco stemmen, ben zeer rechts maar geloof niet gelijk dat alle problemen komen door de islam of de Europese unie.

Mis de harde doch rationele rechtse kant enorm.

Dus geen partij voor mij helaas.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...30
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."