Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsheroïneverslaving

heroïneverslaving

153 antwoorden
67 weergaven
18-5-2026
n
nataliaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Drazzic zei:
needle, ik heb het gelukkig nooit gebruikt, en zal het ook nooit doen. Lijkt me niks, en ik zie de gebruikers ook echt als junks. Maar goed ik vroeg me af of je gewoon in contact ben gekomen met heroine gebruikers of dat het zeg maar gewoon je vrienden waren van vroeger en beetje met zun alle het slechte pad op gegaan zijn?
Klik om te vergroten...

ah je ziet de gebruikers ook als echte junks?!!kijk moest je mij op straat zien lopen zou je t nog ni durven peisen dat ik dope gebruik (alé heroine hé) kijk omdit te bewijzen ga ik hier nen pic van mij zetten ,k ga hem ni te lang on line smijten (om probs te vermijden)
k wil gewoon aantonen dat sommige gebruikers er ook DOODNORMAAL uitzien,correct me if i'm wrong?!
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#2
idd natalia. er zijn genoeg heroïnegebruikers die er doodnormaal uitzien. jij ziet er trouwens nog heel goed uit. :) ik zie er ook niet meer uit als een uitgemergelde, afgeleefde zombie maar met al m'n tattoos zie ik er ook niet doodnormaal uit. :grin:
n
nataliaLid
01-01-2024, 00:00
#3
hey thnx needle,ben t gewoon kots beu dat iedereen alsmaar over vuile junks hier ,vuile dieven daar...bléééééééééh...
Mor ja can't blame them,ik dacht er vroeger ook zo over! :flushed: :flushed: !
tot ikzelf... :openmouth:
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#4
natalia zei:
hey thnx needle,ben t gewoon kots beu dat iedereen alsmaar over vuile junks hier ,vuile dieven daar...bléééééééééh...
Mor ja can't blame them,ik dacht er vroeger ook zo over! :flushed: :flushed: !
tot ikzelf... :openmouth:
Klik om te vergroten...

toch kun je niet ontkennen dat er veel zulke personen zijn in het smackmilieu en ergens begrijp ik het maar ik keur het totaal niet goed.

heb jij eigenlijk ooit al eens last gehad van zware afkickverschijnselen?
of valt het nog mee? beetje koude rillingen enzo?
n
nataliaLid
01-01-2024, 00:00
#5
neen needle nog nooit zware afkick gehad (maar goed ook).
vroeger toen ik nog in de week gebruikte had ik methadon om mijnen afkick op te vangen,zodat ik nog kon gaan werken.
nu is t van zondagnacht geleden dat ik nog gebruikt heb,(4 dagen tussn) en ik heb mezelf opgelegd om niks van methadon meer te gebruiken!
in de week heb ik het altijd beetje lastig -) zweten ,koude rillingen,depressief voelen,de slaap niet kunnen aanvangen!!KUT :angry: ,dit is nog t ergste voor mij!pfff... :cry:

voor sommige gebruikers ben ik miss een pussy,mor ik ben content dat ik het tot weekendgebruik( nu zit ik aan hoogstens 0.5 gr) heb kunnen krijgen!!!

hoe zit het nu bij jou?!!Vallen en opstaan?
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#6
natalia zei:
voor sommige gebruikers ben ik miss een pussy,mor ik ben content dat ik het tot weekendgebruik( nu zit ik aan hoogstens 0.5 gr) heb kunnen krijgen!!!

hoe zit het nu bij jou?!!Vallen en opstaan?
Klik om te vergroten...

het is goed dat je het enkel tot weekendgebruik kunt houden. 0.5 gr is weinig, zeker als je het chineest. heb je dan geen last van tolerantie? op den duur heb je toch niet veel effect meer. ik vind jou helemaal geen pussy of wat dan ook maar ik zou het niet kunnen. als ik smack gebruik wil ik het goed voelen. keihard zweten en zo stuiken dat je 1 oog moet dicht houden om niet alles dubbel te zien. :mrgreen: daarom ben ik vroeger ook begonnen met spuiten. ik doe het nog steeds. het shotten zelf is ook verslavend vind ik. het is zo fascinerend. je naald in een ader krijgen (is soms zoeken en stressen nu :angry: ), dat bloed die je in je spuit ziet komen enzo. je blijft dat ook leuk vinden al die handelingen. je zult vast ook wel kicken op dat zilverpapier en die druppel smack daar op. ik chinees ook graag. maar bij shotten is dat ook zo. ik gebruik dus nog steeds. met ups en downs. sowieso gebruik ik elke dag methadon en medicatie (verschilt: rohypnol, valium, lexotan, tranxene,...) die ik doorspoel met aldi bier en versterk met een jointje. :mrgreen: af en toe heb ik smack en/of coke maar ik moet mezelf dikwijls verplichten aan de noodrem te trekken (als je begrijpt wat ik bedoel). andere dope (xtc, speed, ghb,...) gebruik ik soms ook nog als ik eens naar een vet technofeestje ofzo ga (weinig laatste tijd). ik ben wel elke dag in een roes. mja, al heel m'n leven val ik op mijn bek maar ik blijf doorgaan. :wave:
S
SuuZjuHLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik persoonlijk ben een soort van bang voor hardrugs...
Sowieso omdat ik niet weet hoe het uit gaat pakken...
Ik neem aan dat iedereen weet dat er veel heroine verslaafde zijn...
Waarom zou je aan zoiets gaan beginnen?
Er is toch niks erger als heroine :confused:

Groetjes SuuS BlonT
D
DrazzicLid
01-01-2024, 00:00
#8
natalia zei:
hey thnx needle,ben t gewoon kots beu dat iedereen alsmaar over vuile junks hier ,vuile dieven daar...bléééééééééh...
Mor ja can't blame them,ik dacht er vroeger ook zo over! :flushed: :flushed: !
tot ikzelf... :openmouth:
Klik om te vergroten...

Ik snap wat je bedoeld, maar ik bedoel junk ook niet gelijk negatief. Je hebt junks en je hebt junks zeg maar. Er zijn die echt leven voor de drugs geen normaal leven meer hebben stelen en alles doen om maar geld te krijgen voor de drugs, en je hebt de "normale" mensen die zich nog goed in de maatschappij kunnen vinden en die gewoon anders mee omgaat. Zoals ik jou reacties lees behoor je vast en zeker bij de laatste. Maar ik krijg bij heroine gebruikers toch snel de eerste groep als beeld van die mensen, begrijpelijk of niet? Ik ken verder niemand die heroine gebruikt , ik ken alleen die junks bij het station enzo. Dus daarom ik zie alleen de eerste groep zeg maar.
n
nataliaLid
01-01-2024, 00:00
#9
@ needle: tolerantie?!! ja niet echt,maar geloof me ik verlang naar t weekend!!k voel me in de werkweek nooit op mijn gemak tot opt moment dat ik kan gebruiken!t is miss crazy mor ik voel me tan eindelijk op mijn gemak!!!
ja de handelingen doe ik altijd samen met mijn vriend of een goeie vriend van ons!!!k weet ni hoe ik het moet zeggen mor t is soms een soort van gezellige sfeer die over ons hangt als we gebruiken! voor de tv,j'ken :stoned: dervoor of derna en tan b trekken!!!

@ drazzic ja ik snap wat je bedoelt,k probeer me zoveel mogelijk uit t dope milieu te houden,omdat ik er gewoon niks meer mee te maken wil hebben.(met om dope rijden hé,doet mijn vriend altijd)
K heb ook een héél normaal leven,in de week ga ik gaan werken(soms int weekend ook) ik doe mijn werk heel graag,mijn vriend die werkt ook,dus we willen wel vooruit int leven! k weet dat we er allebei wel vanaf geraken maar ja wanneer? :confused: :confused:
Nu heb ik nog niks van verantwoordelijkheden,woon nog thuis etc. mor opt moment dat ik alleen ga wonen en allerlei rekeningen ga moeten betalen zal ik wel mijn verantwoordelijkheid opnemen!!
t is bij mij héél lang geleden dat ook nog andere dope(buiten b) gebruikt heb,vroeger soms es xtc als ik uitging nor een technofeesje mor ja nu blijven we liever thuis opt gemaksken!!!! :wink:
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#10
tolerantie?!! ja niet echt,maar geloof me ik verlang naar t weekend!!
Klik om te vergroten...
dat was bij mij ook zo toen ik begon te experimenteren met heroïne. als je eens gaat toegeven aan de drang tijdens de week dan ben je alweer een stap verder (richting verslaving) en het is moeilijk om een stap terug te nemen. moest je meer gaan gebruiken zul je wel merken dat de tolerantie toeneemt. je hebt meer nodig voor hetzelfde effect en je krijgt steeds meer last van afkickverschijnselen. ik hoop echt voor jou dat je er niet verder in gaat. ook al ben je dat nu niet van plan (je weet nooit), je wilt echt niet weten hoe ziek je kunt zijn van die rotzooi.
ja de handelingen doe ik altijd samen met mijn vriend of een goeie vriend van ons!!!k weet ni hoe ik het moet zeggen mor t is soms een soort van gezellige sfeer die over ons hangt als we gebruiken! voor de tv,j'ken dervoor of derna en tan b trekken!!!
Klik om te vergroten...
héél herkenbaar. :mrgreen: het is gewoon erg gezellig hé. :)
Nu heb ik nog niks van verantwoordelijkheden,woon nog thuis etc. mor opt moment dat ik alleen ga wonen en allerlei rekeningen ga moeten betalen zal ik wel mijn verantwoordelijkheid opnemen!!
Klik om te vergroten...
ik ken jou helemaal niet en ik wil je best geloven. maar je zult sterk in je schoenen moeten staan als je alleen woont en smack gebruikt. als ik rond mij kijk zie ik het vroeg of laat altijd slecht aflopen...
n
nataliaLid
01-01-2024, 00:00
#11
pffffffffffff VUILEN DOPE!!!
neen ben niet ah afkicken hoor ofzo mensen,voel me alleen wat eenzaam!

Mijn vriend is aan heroine verslaafd,k ben er al een tijdje vanaf nu!!
oef,k voel me zo veel beter,k heb mn leven weer opgepakt,k kom weer buiten,ga uit met vrienden,en begin weer van t leven te genieten!
k voel me echt weer beter!! :)
mor met mijn vriend gaat t minter..hij is sinds maandag gepasseerd opgepakt in het 2de afkickcentrum,nu is t wel voor een langdurige opname!(minstens 3 mnd)
ben blij dat hij eindelijk de stap gezet heeft,want t was voor mij ook geen leven!
k leefde met een wrak samen,met iemand die juist werkte en leefde voor den dope...k zag mijn vriend elke dag meer en meer aftakelen.
Mijn vriend was altijd vroeger super ijdel enzo,den laatsten tijd zag hij eruit!!!bléééééééééh...echt voos,onverzorgd,vuil....
t is wreed om te zeggen,omdat t mijn lief is hé,mor ge ziet wat dope allemaal met u aanricht hé!!!!!!!!!!!!!!!!

k hoop dat hij t volhoudt!!!but anyway i keep ya in touch
needle ben je nog op aarde jongen?
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#12
met mij gaat het ook niet te goed. :(
ik heb me ook weer laten opnemen. 't ging weer helemaal de verkeerde kant uit. ik verkocht smack & coke en gebruikte het zelf elke dag heel de dag door, van als ik opstond tot ik ging slapen. 'k was gestopt met m'n methadonkuur. nu heb ik me weer herpakt. (voor de zoveelste keer) ik ben dit weekend bij m'n ouders. zondagavond moet ik terug binnen. 'k heb het echt heel moeilijk. :cry:
'k heb gebroken met heel het milieu. veranderd van gsm nr en tottaal geen contact meer met gebruikers. deze keer ben ik echt gemotiveerd om clean te blijven en iets te maken van m'n leven maar het blijft vechten tegen de verleiding. ik heb soms momenten dat ik het wil opgeven en bruinen wil gaan kopen maar ik hoop dat ik het volhou deze keer want het is al jaren aan een stuk dat ik sukkel met m'n verslaving. vallen, opstaan en doorgaan...
s
speesgurlLid
01-01-2024, 00:00
#13
hoi

ik heb ook vrienden gehad met een heroine verslaving sommige zijn dood andere proberen nog steeds af te kicken.en een paar is het gelukt.3 jaar terug heb ik me beste vriendin helpen afkicken.zij is onder narcose gegaan en na die behandeling is ze 4 weken bij mij geweest.het is ontzettend zwaar ik werd uitgescholden en deed alles verkeerd.maar het heeft wel blijvend resultaat ze is al 3 jaar clean.ben heel trost op haar.op het begin is het drugs gebruik maar na een jaar ben je ziek(bij iedereen verschillend heb het zelf 2 jaartjes gedaan.maar omdat ik het zoooo vies vind en omdat ik altijd moest kotsen ben ik ermee gestopt).Ik hoop needlefreak dat het je zal lukken.stel een doel,zoek goede vrienden die je helpen,ga het wereldje uit de weg en wat nog het meeste werkt WAAR EEN WIL IS IS EEN WEG.sta niet te lang stil als het niet gelukt is maar sla gewoon weer een nieuwe weg in.het maakt namelijk niet uit hoe vaak dat je het doet als je je doel maar in ogen houd.dan weet ik zeker dat er een dag komt dat het je lukt.heel veel sterkte ik weet dat het moeilijk is maar laat je door niks of niemand van stuk brengen want ook jij bent het waard.blijven proberen een keer zal het lukken!!!!
n
nataliaLid
01-01-2024, 00:00
#14
hey there peepz,

ff nen update!!ondertussn paar keer nog gebruikt,niet veel meer zoals vroeger mor sinds verleden week niks meer van bruinen gebruikt!!mijn vriend zit nog altijd binnen in een centra!en stelt het wel!!!hiervoor ben ik echt super content :) !mor k mag hem een maand niet zien,de eerste week niet horen,omdat ik ook nen gebruiker ben in hun ogen!en da is wel zwaar :cry: :cry: !
k laat me nu ook begeleiden in de kiem,en t doet deugd!heb echt een fijne psychologe!!en wil echt uit dienen b wereld weg!!
we zitten op de goede weg,mor we moeten hem blijven volgen!
ben gemotiveerd,mor toch blijf ik er constant aan denken!!!mor ja ik besef ook dat dit redelijk normaal is...
Gelukkig kan ik er hier in de buurt niet om,en de dealers die ik ken wonen allemaal ver genoeg van mij!!!
en ik heb t chinezen nooit niet zelf gedaan,bewust!!omdat de stap dan voor mij rapper gezet was hé!!
mijn vriend en ik deden dit altijd samen!!!

k voel me weer gevoelig worden,want hero vervlakte mijn gevoelens!!zelf zo gevoelig dat ik gewoon bij een super schoon liedje al aant bleiten ben!
mor toch ik ga volhouden!
i'll keep ya in touch peepz

baai baai :wave: :wave:
a
aluminioLid
01-01-2024, 00:00
#15
Yo,
Zal eerst ff kort m'n historiek vertellen.
Ik heb sedert ik 15 was beginnen weed roken en 1 jaar later is er daar nog xtc,speed,lsd,paddo's bijgekomen in de weekends, toen ik 19 was heb ik omdat ik dan bij mijn lief ging wonen gestopt met alles behalve joints. Dan heb ik tot m'n 26ste iedere dag gerookt(3à4/dag) toen ik via een vriend(waarvan ik wist dat hij smack gebruikte maar nog nooit gezien had) aangeboden kreeg om eens mee te chinezen.Ik was toen nogal depri want m'n vriendin en ik waren uit elkaar en hadden intussen al een zoon van 5 jaar die ik al een maand of vier niet meer gezien had.Dat was nu bekeken de grootste fout van mijn leven want ik was van de tweede of derde keer verkocht aan het effect. Ik ben toen beginnen meegaan met die vriend naar grote dealers in antwerpen(want die vriend dealde) en kreeg zo altijd gratis spul en wist ik meteen ook waar ik moest zijn toen die vriend verhuisde naar spanje. Na zo'n 6 maanden chineesde ik er al zo'n gram of 4 per dag door, ik zocht altijd wel een plekje, wc's langs de snelweg,wc van m'n ouders op familiefeesten,enz... . Ik deed voor mijn vrienden de deur niet meer open omdat de tafel vol lag met zilverpapier en ik vol zwarte strepen was in m'n gezicht maar te lam was om me te wassen. Toen ik 27 werd had iemand me kunnen overtuigen om mee te gaan op café voor m'n verjaardag waar ik m'n huidig lief heb ontmoet die juist afgestudeerd was als kleuterleidster. Ze had van haar leven nog nooit in contact gekomen met drugs en ik wilde haar niet kwetsen dus verbergde ik m'n gebruik zo goed mogelijk.Na 4 maanden kwam ze bij mij wonen.Werk gaan zoeken werd al snel een uitvlucht om naar antwerpen te rijden. Terwijl ze les gaf in de plaatselijke kleuterschool zat ik thuis te gebruiken, ik voelde me rot omdat ik iemand die ik zo graag zie zo aan het bedriegen was maar het was boven m'n wil. Iedereen, m'n familie,m'n lief begon te zeggen dat m'n gedrag aan het veranderen was en ze zaten ermee in dat ik depressief was of zo, ze wisten niet wat er aan de hand was. Verleden jaar in Augustus barstte de bom voor mij, ik was het beu om te liegen en te bedriegen. Ik heb toen alles opghebiecht en verwachtte dat ze mij zou verlaten en dat iedereen me in de steek zou laten, maar wonderbaarlijk gebeurde het tegenovergestelde, iedereen wou mij steunen en samen met mij vechten om me eruit te krijgen. Ik heb toen geprobeert om de smack af te bouwen waarbij m'n lief het spul bijhield en me iedere dag een pakketje gaf met steeds een tiende van een gram minder in, maar dat mocht niet baten, ik had al gevonden waar ze het verstopte of zaagde de oren van haar kop.Toen heeft me een dokter Methadon voorgeschreven (55mg) en ik was al blij dat de afkickverschijnselen grotendeels wegbleven.Ik heb het wel nog vele keren moeilijk gehad en ben zelfs een tijdje aan het freebasen geslagen(2 maanden), maar intussen ben ik toch al 1 jaar clean en ik bedoel 1 jaar NIETS van smack gebruikt.Ik heb serieus op m'n tanden moeten bijten sommige dagen maar ik weet waarvoor ik het doe(m'n gezin,we zijn dit jaar getrouwd).Ik denk dat onze relatie nu wel alles aankan na zo'n hectische periode.Eind deze zomer had ik de Methadon afgebouwd tot 10mg/dag en ben vandaag al 6 dagen zonder. Ik rook ook weer dagelijks joints(in m'n geval helpt het een beetje).Ik voel me nu al heel de week zo raar en lusteloos maar hoop dat het tegen hier en volgende week over is, het is mss mijn gedachtengang. Ik raad iedereen aan die ermee wil stoppen om mensen op te zoeken die ten eerste niet zelf gebruiken en die je kunt vertrouwen en waarvan je weet dat ze je onvoorwaardelijk liefhebben(lief,ouders,zuster,broer,vriend van vroeger,...) en alle maar dan ook alle contact te verbreken met andere gebruikers en dealers.De rest ligt in jouw handen en als je een beetje karakter&doorzettingsvermogen hebt moet het lukken al is het soms hard, maar de ene dag is de andere niet. En nog een goeie tip, zoek een hobby die je interesseerd en bouw die uit(gitaar spelen of zo), zo ben je bezig met iets anders en leer je mss nieuwe mensen kennen.
Greetz
_________________
Choose life!!!!
a
aquarelLid
01-01-2024, 00:00
#16
volgens mij geven hier leken antwoorden op heroine gebruikers.
heroine is niet zo soft om ervan af te geraken als speed of andere soorten drugs.
dan hoor ik iemand anders zeggen, dat het hun eigen schuld is?
tja...als jij morgen over straat loopt en je wordt overeden door een automobilist, is dat dan jouw fout omdat je niet goed uitkeek?
mijn oudere broer was vroeger ook verslaafd aan het spuiten.
en geloof mij vrij, die deed dat niet voor het effect, hij voelde geen effect meer hij deed dat om de pijn weg te nemen.
de pijn van heroine wordt hier blijkbaar sterk onderschat.
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#17
aquarel zei:
de pijn van heroine wordt hier blijkbaar sterk onderschat.
Klik om te vergroten...
daarom gebruik ik methadon
a
aquarelLid
01-01-2024, 00:00
#18
hij is verplicht moeten afkicken zonder methadon...
why?
omdat hij met een overdosis werd opgenomen in een ziekehuis die werd bevolkt door nonnen, en die gebruiken geen methadon. :mrgreen:
hij heeft afgezien, neem dat aan van mij.
hij lag vastgebonden en hij heeft zijn voeten kapot geslagen op het bed van de opkomdende pijn.
L
L-MackLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik kan begrijpen dat je er aan bent geraakt. Maar ik vind dat je je verantwoordelijkeid moet nemen om er weer af te graken. Ik weet zelf wel niet hoe het is, maar ik kan me best voorstellen dat het hard moet zijn om er af te blijven. Deze verhalen weerhouden mij om het ook eens te proberen. Maar als je er echt niet af kan blijven moet het wel lekker zijn... Toch liever gewoon afblijven.
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik weet wat het is. verschrikkelijk! 'k ben vroeger ook nog eens afgekickt zonder methadon. 'k zat toen ook keihard op m'n eigen benen te slaan van de pijn. nooit meer!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."