#1
Drazzic zei:needle, ik heb het gelukkig nooit gebruikt, en zal het ook nooit doen. Lijkt me niks, en ik zie de gebruikers ook echt als junks. Maar goed ik vroeg me af of je gewoon in contact ben gekomen met heroine gebruikers of dat het zeg maar gewoon je vrienden waren van vroeger en beetje met zun alle het slechte pad op gegaan zijn?
ah je ziet de gebruikers ook als echte junks?!!kijk moest je mij op straat zien lopen zou je t nog ni durven peisen dat ik dope gebruik (alé heroine hé) kijk omdit te bewijzen ga ik hier nen pic van mij zetten ,k ga hem ni te lang on line smijten (om probs te vermijden)
k wil gewoon aantonen dat sommige gebruikers er ook DOODNORMAAL uitzien,correct me if i'm wrong?!
daarom ben ik vroeger ook begonnen met spuiten. ik doe het nog steeds. het shotten zelf is ook verslavend vind ik. het is zo fascinerend. je naald in een ader krijgen (is soms zoeken en stressen nu 
dervoor of derna en tan b trekken!!!