#1
Heey natalia,
Lang geleden ook![:tongueout:]()
Goed dat je clean bent.
Denk je nog dagelijks aan de dope? Droom je ervan?
Als ik een paar weken clean ben krijg ik na zo'n twee maanden dromen, niet echt nachtmerries maar wel spooky, dat ik aan het rondwandelen ben in de scene, op zoek naar dealers, en als ik dan eindelijk bruin heb, kan ik geen folie vinden, en alle winkels zijn dicht, enz. Zulke rare dromen heb ik nog maanden gehad.
Ik gebruik nu 2x per week heroïne, chinezen. Gaat goed zo, hoe gevaarlijk het ook klinkt. Maar heb genoeg steun overal: relatie, vrienden. Ik ben helaas mijn werk kwijtgeraakt maar ik ben hard op zoek naar nieuwe, ik hoop iets in de horeca te vinden, en volgend jaar met een studie in de zorg te kunnen beginnen.
Dit alles is mede mogelijk gemaakt door 100 mg sertraline per dag, Zoloft in NL, Serlain in België zijn de merknamen... Een SSRI antidepressivum... Maakt alles zo veel makkelijker, gezien dat ik best een neurotische persoonlijkheid heb.
fnea.
Lang geleden ook
Goed dat je clean bent.
Denk je nog dagelijks aan de dope? Droom je ervan?
Als ik een paar weken clean ben krijg ik na zo'n twee maanden dromen, niet echt nachtmerries maar wel spooky, dat ik aan het rondwandelen ben in de scene, op zoek naar dealers, en als ik dan eindelijk bruin heb, kan ik geen folie vinden, en alle winkels zijn dicht, enz. Zulke rare dromen heb ik nog maanden gehad.
Ik gebruik nu 2x per week heroïne, chinezen. Gaat goed zo, hoe gevaarlijk het ook klinkt. Maar heb genoeg steun overal: relatie, vrienden. Ik ben helaas mijn werk kwijtgeraakt maar ik ben hard op zoek naar nieuwe, ik hoop iets in de horeca te vinden, en volgend jaar met een studie in de zorg te kunnen beginnen.
Dit alles is mede mogelijk gemaakt door 100 mg sertraline per dag, Zoloft in NL, Serlain in België zijn de merknamen... Een SSRI antidepressivum... Maakt alles zo veel makkelijker, gezien dat ik best een neurotische persoonlijkheid heb.
fnea.
!!Mijn eerste jaar clean ging heel gemakkelijker dan dat ik het nu heb.