Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"als alcohol meetelt,voor mij eenen keer in de week!!! wat kan er nog meer smaken dan een lekkeren witten martini als apperitiefken hé!!!!!!!! :P"
"coke vind ik nu niks aan ,k heb t 3x al geprobeerd,en k werd er altijd super paranoia van,k begon bij alles super na te denken en begin dan van die gedichten te schrijven. Normaal gezien kan ik da langs geen kanten,toen ik die gedichten nen dag later las,vond ik die super goe en al...weird neen neen voor mij geen coke"
"idd praat erover..hoe ver staat zijn gebruik al?probeer hem duidelijk te maken dat je er vree mee inzit!! maak dialoog mogelijk! ja als hij nog mor net begonnen is met c,zit hij nog ni zo ver,en zal t makkelijker lukken om er vanaf te geraken! take care x"
"ik kan er zo aan geraken no probs,k ken wss gewoon de verkeerde mensen !mor coke interesseert me geen kloot.. k word er gewoon super ambetant van..mor ik kan er wel goede gedichten op schrijven!!hihihihihi... oh ja 1 gr kost bij ons: 45 euro 0.5 gr : 25 euro"
"Ja moon idd voor mij is coke t minste,heb t al op 2 verschillende manieren gebruikt,gesnoven en gebased mor heeft weinig effect op mij.. k voel mijn hart kloppen als nen gek,k word er super paranoia van,en de werking duurt véééééééél te kort voor mij!!! als ge es goe weg wilt zijn,pakt tan een pilleke!!"
"alé da is toch logisch meer pillen,meer effect?!! k gebruik al 6 jaar xtc,mor wel met mate zu!pak hoogstens 2 pillekes,constant halfkes,want vind t degoutant als ik te skeel ben mor vrienden van mij gebruiken wekelijks xtc en die heb ik toch nog ni horen klagen zu dat effect vermindert!! blijf es thuis hé als je geen xtc meer wilt gebruiken,k doe da ook! als ik uitga gebruik ik toch sowieso xtc!!! cheers x"
"Dan zijn je vrienden echt super achterlijk..[/quote] whatever !!k zeg ni dak t goekeur hé hun gebruik,k gaf gewoon een voorbeeld!"
"amai da is gewoon te NEIG!!K kom hier ni meer bij vant lachen!!! k zelf heb al veel x extacy gebruikt mor nooit iet gezien ofzo gelijk bij jou hoor!!mor ja komt wss door de combinatie met wiet!!! k ondervind dit ook als ik wiet in combinatie met xtc gebruik word ik gelijk nog skeler en al!!!! Mor k heb altijd xtc met mate gebruikt en da is voor mij vree belangrijk."
"Bal0n zei: Fijn is dat. Door mensen als jij krijgen drugs een slechte naam. Je bent toch achterlijk bezig als je met 3 pillen en wiet achter de kiezen achter het stuur gaat zit? Echt, doe normaal man.. Klik om te vergroten... schreef hem dat hij ah rijden was?!!!neen denk t niet,hij zat bij zijn maat in den auto. en 10 pintjes op,en dan in uwen auto kruipen,heb je daar iets tegen?!!!"
"ja van wiet ook al behoorlijk ziek geweest,paar keer totaal lam gelegen,vollenbak liggen zweten enzo rrrr best akelig maja!!! dit was mijn eigen dikke schuld,wiet gebruikt in combinatie met coke enzo,t was super heet buiten enzo ook! dus sindsdien genen c meer voor mij!!! moeten overgeven van dope?ja van heroine,k was 3 weken gestopt en k gebruikte weer en ja lap k had t weer steken!!!! vroeger kon ik bijna niet eten toen ik gebruikte mor nu gaat dit echt beter,k kan super goed eten en vooral als ik hmmm k zou blijven kunnen eten!! x"