#1
Ik ben diep geraakt ![:(]()

[off topic]Spanker zei:needlefreak zei:wat gast zegt doet me niks hoor spanker.ja mar het geeft geen recht om je uit te schelden!![]()
iedereen kan van achter zijn pc een grote mond opzetten. ik vind dat ook zielig.![]()
ja klopt maar dat kan me zo kwaad maken! wat eigenlijk geen zin in heeft! maarja.....![]()
![]()
Gast zei:Kankerstumperd, hoe ziek ben je als je voor de lol een spuit in je poot zet, snuiven ala maar jij bent echt kankerzielig
Spanker zei:Gast zei:Kankerstumperd, hoe ziek ben je als je voor de lol een spuit in je poot zet, snuiven ala maar jij bent echt kankerzielig
doe eens normaal! Ik kan zien dat jij geen drugs gebruikt(zeker z'n anti-drugs iemand!!!!!!)![]()
enne volgens mij is needlefreak een vette gast ondanks zijn problemen!
needlefreak zei:Spanker zei:Gast zei:Kankerstumperd, hoe ziek ben je als je voor de lol een spuit in je poot zet, snuiven ala maar jij bent echt kankerzielig
doe eens normaal! Ik kan zien dat jij geen drugs gebruikt(zeker z'n anti-drugs iemand!!!!!!)![]()
enne volgens mij is needlefreak een vette gast ondanks zijn problemen!
ik begrijp de reactie van gast. veel mensen (ook druggebruikers) vinden het zwak en zielig om te spuiten. ik heb dat al van heel veel mensen moeten horen. iedereen zijn mening. ik heb er geen problemen mee. spuiten is voor mij toch verleden tijd. maar wat die mensen niet weten is hoe het zover gekomen is dat iemand begint te spuiten. normaal gezien ga je niet van de ene op de andere dag beginnen spuiten. het is iets dat evolueerd. ik kende al heroïneverslaafden die spoten maar zelf durfde ik het niet doen. ik was er wel nieuwschierig naar maar ik was niet van plan om het zelf te doen. dat ging voor mij te ver. ik zag mezelf nog niet met een naald in mijn aders prikken. maar de meeste mensen waar ik mee omging gebruikten heroïne en langzaam aan begonnen steeds meer vrienden van me ook te spuiten. ik gebruikte toen elke dag heroïne en je hoort dan "spuiten geeft een veel beter effect", "je bent van een kleinere dosis veel higher als je het spuit", "het riueel van een shot klaarmaken en zetten is leuk", "je moet het ook eens proberen", "het geeft een kick",.... je ziet die junks dan met hun ogen toe genieten als ze hun shot hebben gezet en je hoort hele dagen positieve dingen over shotten. dan begin je er toch wel anders over te denken. ik was het al zo gewoon dat die gasten elke dag naast mij zaten te shotten. het was heel normaal geworden voor mij. een mens veranderd en evolueerd. ik vond het niet meer zo eng. op een dag vroeg ik dan of iemand mij een shot wou zetten. ik durfde het zelf nog niet. ik was echt heel zenuwachtig toen ze met die naald in m'n arm prikten. maar toen ze die heroïne in mijn ader spoten was ik meteen verkocht...

wat gast zegt doet me niks hoor spanker.ja mar het geeft geen recht om je uit te schelden!

needlefreak zei:wat gast zegt doet me niks hoor spanker.ja mar het geeft geen recht om je uit te schelden!![]()
iedereen kan van achter zijn pc een grote mond opzetten. ik vind dat ook zielig.![]()


Ik kan me zo weinig voorstellen van een verslaving omdat ik zelf nooit ergens verslaafd aan ben geweest.needlefreak zei:veel mensen denken dat je na een paar keer heroïne gebruiken al verslaafd bent. dat is niet waar. in het begin dat ik het gebruikte kon ik het nog makkelijk stoppen of het gebruiken met tussenpauzes. ik heb het zo eerst lang gebruikt zonder dat ik verslaafd was. ik kreeg dan het gevoel dat ik alles onder controle had. dat ik sterker was dan de smack of bruinen, zoals wij hier heroïne noemen. dat is juist het gevaarlijke. ik ging het soms dagen na elkaar gebruiken en als ik toen stopte merkte ik dat ik er veel zin in had. ik kon toen niet veel verdragen en werd vlug agressief. toch kon ik het nog laten en rookte ik enkele dagen joints om het dan opnieuw te gebruiken. op den duur gebruikte ik het 4 dagen in de week en 3 dagen niet. de dagen dat ik het niet gebruikte had ik erg veel zin in heroïne maar ik kon het laten en ik voelde me er goed bij omdat ik vond dat ik niet verslaafd was. als het echt moet dan stop ik wel dacht ik. maar achteraf bekeken was ik toen wel al goed op weg om zwaar verslaafd te worden. na 4 dagen gebruik moet ik eens een slechte dag gehad hebben en zag ik het niet zitten om 3 dagen te wachten. ik bleef gewoon verder gebruiken. sindsdien gebruikte ik elke dag en was ik wel degelijk verslaafd. toen had ik het elke dag nodig om te functioneren. ik had het altijd gechineesd of gesnoven maar het heeft niet lang geduurd voor ik het ook eens wou spuiten. m'n eerste shot heb ik laten zetten door een ervaren spuiter. het ritueel van een shot klaar maken en het gevoel dat ik kreeg na die shot was zo zalig, dat ik direct naar de apotheker ging om insulinespuiten van 1cc te kopen. toen was er geen weg meer terug. in het begin shotte ik ongeveer een halve gram op een dag. als het begon uit te werken werd ik erg onrustig en prikkelbaar omdat ik een nieuwe dosis nodig had om niet ziek te worden. m'n leven draaide enkel nog rond heroïne. dat kreeg voorrang op alles. ik steelde geld van m'n familie en onbekenden, pleegde diefstallen en dealde zelf drugs om m'n heroïne te betalen. als je verslaafd bent doe je dingen die je anders nooit zou doen. voor ik me heb laten opnemen in een afkickcentrum spoot ik elke dag 2 gram heroïne. ik had nooit gedacht dat die verslaving zo erg kon zijn. sinds vorige zomer ben ik weer in behandeling maar ik krijg het niet uit mijn hoofd. elke dag denk ik eraan en ik ben al zoveel keer hervallen. de laatste keer dat ik een shot heb gezet was een maand geleden. het blijft een gevecht voor de rest van mijn leven. ik hoop dat mensen die met heroïne experimenteren en dit lezen, op tijd beseffen waar ze mee bezig zijn en stoppen. het is het echt niet waard. als ik kon kiezen zou ik er nooit meer mee beginnen maar daar is het nu te laat voor...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."