Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik aan m'n 12jaar. Bewust wat gekocht en dan eentje gerold met een kort vloeitje Toen met weinig erin en wat placebo effect denk ik Maar na een eindje begin je echt te genieten van de wiet"
"Escoban zei: Boner zei: Ik rookte rond de 4 joint per dag en heb het meerdere malen getest, in 3 weken is het er uit. In theorie zeggen ze 6 weken, maar ik ben er zeker van, omdat ik de praktijk al uitgetest heb 3 weken. Van bloedonderzoeken weet ik wel niets, maar daar blijft het langer in dacht ik. Klik om te vergroten... Dat het bij jouw na drie weken niet meer aantoonbaar is zegt niks over andere mensen. Overigens is het volgens mij juist maar heel kort in je bloed aan te tonen. Maar dat weet ik niet zeker. Klik om te vergroten... Zoals ik zeg, van bloedonderzoeken weet ik niets. Heb getest op 3 verschillende mensen, allemaal verschillende vetpercentages: -ik 13 percent vet -2 21 percent vet -3 15 percent vet allemaal in de pis na 3 weken er uit en ze blowen allemaal rond de 2 a 4 joint per dag."
"Uit ondervinding als weinig rookt ( 2 x per maand) is het er achtr 2 weken uit (je pis), en als je iedere dag smoort (4x per dag) is het 3 weken achter dat je gestopt hebt er uit, en dit kan ik je met zekerheid zeggen( in je pis) Grtz"
"Baldoringo zei: Ben gisteren naar die controle dan geweest. En inderdaad over de hele lijn negatief. Klik om te vergroten... zoals ik het zei, 3 weken zelfs en het is er uit je pis! Van coke en speed enz is dit nog korter 2 dagen, maar aan die dingen moet je niet beginnen Cannabis for the people"
"Ik ben ook een chille smoker. Als je me zou zien zou je niet zeggen dat ik smoke, maar de mensen die mij goed kennen weten beter"
"buster zei: thc, kan tot 4 maanden worden aangetoond in de urine, bij dagelijks gebruik. maar zelfs na jaren van niet gebruiken kan de thc zelfs nog gevonden worden. de reden waarom is dat thc zich opslaat in je lichaamsvetten. de meeste kennen het wel, als je gaat trainen dat iemand tegen je zegt dat je naar wiet stinkt terwijl je weet dat het niet mogelijk is, maar dan scheidt je thc uit via je porien. daarbij komt ook nog eens dat thc een lichaamseigen stof is. ga noou geen zooi drinken om de waardes omlaag te brengen. je wordt er alleen maar ziek van. de eingste mannier om een sneltester te v ervaklsen is, de urine verdunnen. als je pis naar het lab wordt opgestuurd ben je de sjaak als je het verdund hebt. je wordt gepakt op het gehalte creatine (bezinksel) in je urine. wel fabeltjes gehoord over chloor over je vinger te doen en daaroverheen te pissen maar ik heb mijn bedenkingen. ik ben van de overtuiging dat je het bete gewoon eerlijk kan zijn, kom je veel verder mee. ook al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaalt hem wel. Klik om te vergroten... onzin, zeker niet bij urine! Het maximum is 6 weken in de urine maar uit ondervinding is het na 3 weken helemaal uit je plas!"
"Maken dat je juist niet aan de wiet heb gekomen voor controle, want die THC-deeltjes plakken aan je vingers en honden ruiken dat!"
"Als je de enigste bent die wiet rookt van een hele groep, iedereen actief en jij stoned zoals een aap. Of dat je tegen je ma moet praten"
"Nice vloeitjes"
"Nrml zal ik er ook zijn"