Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsheroïneverslaving

heroïneverslaving

153 antwoorden
67 weergaven
18-5-2026
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#1
met mij gaat het ook niet te goed. :(
ik heb me ook weer laten opnemen. 't ging weer helemaal de verkeerde kant uit. ik verkocht smack & coke en gebruikte het zelf elke dag heel de dag door, van als ik opstond tot ik ging slapen. 'k was gestopt met m'n methadonkuur. nu heb ik me weer herpakt. (voor de zoveelste keer) ik ben dit weekend bij m'n ouders. zondagavond moet ik terug binnen. 'k heb het echt heel moeilijk. :cry:
'k heb gebroken met heel het milieu. veranderd van gsm nr en tottaal geen contact meer met gebruikers. deze keer ben ik echt gemotiveerd om clean te blijven en iets te maken van m'n leven maar het blijft vechten tegen de verleiding. ik heb soms momenten dat ik het wil opgeven en bruinen wil gaan kopen maar ik hoop dat ik het volhou deze keer want het is al jaren aan een stuk dat ik sukkel met m'n verslaving. vallen, opstaan en doorgaan...
s
speesgurlLid
01-01-2024, 00:00
#2
hoi

ik heb ook vrienden gehad met een heroine verslaving sommige zijn dood andere proberen nog steeds af te kicken.en een paar is het gelukt.3 jaar terug heb ik me beste vriendin helpen afkicken.zij is onder narcose gegaan en na die behandeling is ze 4 weken bij mij geweest.het is ontzettend zwaar ik werd uitgescholden en deed alles verkeerd.maar het heeft wel blijvend resultaat ze is al 3 jaar clean.ben heel trost op haar.op het begin is het drugs gebruik maar na een jaar ben je ziek(bij iedereen verschillend heb het zelf 2 jaartjes gedaan.maar omdat ik het zoooo vies vind en omdat ik altijd moest kotsen ben ik ermee gestopt).Ik hoop needlefreak dat het je zal lukken.stel een doel,zoek goede vrienden die je helpen,ga het wereldje uit de weg en wat nog het meeste werkt WAAR EEN WIL IS IS EEN WEG.sta niet te lang stil als het niet gelukt is maar sla gewoon weer een nieuwe weg in.het maakt namelijk niet uit hoe vaak dat je het doet als je je doel maar in ogen houd.dan weet ik zeker dat er een dag komt dat het je lukt.heel veel sterkte ik weet dat het moeilijk is maar laat je door niks of niemand van stuk brengen want ook jij bent het waard.blijven proberen een keer zal het lukken!!!!
n
nataliaLid
01-01-2024, 00:00
#3
hey there peepz,

ff nen update!!ondertussn paar keer nog gebruikt,niet veel meer zoals vroeger mor sinds verleden week niks meer van bruinen gebruikt!!mijn vriend zit nog altijd binnen in een centra!en stelt het wel!!!hiervoor ben ik echt super content :) !mor k mag hem een maand niet zien,de eerste week niet horen,omdat ik ook nen gebruiker ben in hun ogen!en da is wel zwaar :cry: :cry: !
k laat me nu ook begeleiden in de kiem,en t doet deugd!heb echt een fijne psychologe!!en wil echt uit dienen b wereld weg!!
we zitten op de goede weg,mor we moeten hem blijven volgen!
ben gemotiveerd,mor toch blijf ik er constant aan denken!!!mor ja ik besef ook dat dit redelijk normaal is...
Gelukkig kan ik er hier in de buurt niet om,en de dealers die ik ken wonen allemaal ver genoeg van mij!!!
en ik heb t chinezen nooit niet zelf gedaan,bewust!!omdat de stap dan voor mij rapper gezet was hé!!
mijn vriend en ik deden dit altijd samen!!!

k voel me weer gevoelig worden,want hero vervlakte mijn gevoelens!!zelf zo gevoelig dat ik gewoon bij een super schoon liedje al aant bleiten ben!
mor toch ik ga volhouden!
i'll keep ya in touch peepz

baai baai :wave: :wave:
a
aluminioLid
01-01-2024, 00:00
#4
Yo,
Zal eerst ff kort m'n historiek vertellen.
Ik heb sedert ik 15 was beginnen weed roken en 1 jaar later is er daar nog xtc,speed,lsd,paddo's bijgekomen in de weekends, toen ik 19 was heb ik omdat ik dan bij mijn lief ging wonen gestopt met alles behalve joints. Dan heb ik tot m'n 26ste iedere dag gerookt(3à4/dag) toen ik via een vriend(waarvan ik wist dat hij smack gebruikte maar nog nooit gezien had) aangeboden kreeg om eens mee te chinezen.Ik was toen nogal depri want m'n vriendin en ik waren uit elkaar en hadden intussen al een zoon van 5 jaar die ik al een maand of vier niet meer gezien had.Dat was nu bekeken de grootste fout van mijn leven want ik was van de tweede of derde keer verkocht aan het effect. Ik ben toen beginnen meegaan met die vriend naar grote dealers in antwerpen(want die vriend dealde) en kreeg zo altijd gratis spul en wist ik meteen ook waar ik moest zijn toen die vriend verhuisde naar spanje. Na zo'n 6 maanden chineesde ik er al zo'n gram of 4 per dag door, ik zocht altijd wel een plekje, wc's langs de snelweg,wc van m'n ouders op familiefeesten,enz... . Ik deed voor mijn vrienden de deur niet meer open omdat de tafel vol lag met zilverpapier en ik vol zwarte strepen was in m'n gezicht maar te lam was om me te wassen. Toen ik 27 werd had iemand me kunnen overtuigen om mee te gaan op café voor m'n verjaardag waar ik m'n huidig lief heb ontmoet die juist afgestudeerd was als kleuterleidster. Ze had van haar leven nog nooit in contact gekomen met drugs en ik wilde haar niet kwetsen dus verbergde ik m'n gebruik zo goed mogelijk.Na 4 maanden kwam ze bij mij wonen.Werk gaan zoeken werd al snel een uitvlucht om naar antwerpen te rijden. Terwijl ze les gaf in de plaatselijke kleuterschool zat ik thuis te gebruiken, ik voelde me rot omdat ik iemand die ik zo graag zie zo aan het bedriegen was maar het was boven m'n wil. Iedereen, m'n familie,m'n lief begon te zeggen dat m'n gedrag aan het veranderen was en ze zaten ermee in dat ik depressief was of zo, ze wisten niet wat er aan de hand was. Verleden jaar in Augustus barstte de bom voor mij, ik was het beu om te liegen en te bedriegen. Ik heb toen alles opghebiecht en verwachtte dat ze mij zou verlaten en dat iedereen me in de steek zou laten, maar wonderbaarlijk gebeurde het tegenovergestelde, iedereen wou mij steunen en samen met mij vechten om me eruit te krijgen. Ik heb toen geprobeert om de smack af te bouwen waarbij m'n lief het spul bijhield en me iedere dag een pakketje gaf met steeds een tiende van een gram minder in, maar dat mocht niet baten, ik had al gevonden waar ze het verstopte of zaagde de oren van haar kop.Toen heeft me een dokter Methadon voorgeschreven (55mg) en ik was al blij dat de afkickverschijnselen grotendeels wegbleven.Ik heb het wel nog vele keren moeilijk gehad en ben zelfs een tijdje aan het freebasen geslagen(2 maanden), maar intussen ben ik toch al 1 jaar clean en ik bedoel 1 jaar NIETS van smack gebruikt.Ik heb serieus op m'n tanden moeten bijten sommige dagen maar ik weet waarvoor ik het doe(m'n gezin,we zijn dit jaar getrouwd).Ik denk dat onze relatie nu wel alles aankan na zo'n hectische periode.Eind deze zomer had ik de Methadon afgebouwd tot 10mg/dag en ben vandaag al 6 dagen zonder. Ik rook ook weer dagelijks joints(in m'n geval helpt het een beetje).Ik voel me nu al heel de week zo raar en lusteloos maar hoop dat het tegen hier en volgende week over is, het is mss mijn gedachtengang. Ik raad iedereen aan die ermee wil stoppen om mensen op te zoeken die ten eerste niet zelf gebruiken en die je kunt vertrouwen en waarvan je weet dat ze je onvoorwaardelijk liefhebben(lief,ouders,zuster,broer,vriend van vroeger,...) en alle maar dan ook alle contact te verbreken met andere gebruikers en dealers.De rest ligt in jouw handen en als je een beetje karakter&doorzettingsvermogen hebt moet het lukken al is het soms hard, maar de ene dag is de andere niet. En nog een goeie tip, zoek een hobby die je interesseerd en bouw die uit(gitaar spelen of zo), zo ben je bezig met iets anders en leer je mss nieuwe mensen kennen.
Greetz
_________________
Choose life!!!!
a
aquarelLid
01-01-2024, 00:00
#5
volgens mij geven hier leken antwoorden op heroine gebruikers.
heroine is niet zo soft om ervan af te geraken als speed of andere soorten drugs.
dan hoor ik iemand anders zeggen, dat het hun eigen schuld is?
tja...als jij morgen over straat loopt en je wordt overeden door een automobilist, is dat dan jouw fout omdat je niet goed uitkeek?
mijn oudere broer was vroeger ook verslaafd aan het spuiten.
en geloof mij vrij, die deed dat niet voor het effect, hij voelde geen effect meer hij deed dat om de pijn weg te nemen.
de pijn van heroine wordt hier blijkbaar sterk onderschat.
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#6
aquarel zei:
de pijn van heroine wordt hier blijkbaar sterk onderschat.
Klik om te vergroten...
daarom gebruik ik methadon
a
aquarelLid
01-01-2024, 00:00
#7
hij is verplicht moeten afkicken zonder methadon...
why?
omdat hij met een overdosis werd opgenomen in een ziekehuis die werd bevolkt door nonnen, en die gebruiken geen methadon. :mrgreen:
hij heeft afgezien, neem dat aan van mij.
hij lag vastgebonden en hij heeft zijn voeten kapot geslagen op het bed van de opkomdende pijn.
L
L-MackLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik kan begrijpen dat je er aan bent geraakt. Maar ik vind dat je je verantwoordelijkeid moet nemen om er weer af te graken. Ik weet zelf wel niet hoe het is, maar ik kan me best voorstellen dat het hard moet zijn om er af te blijven. Deze verhalen weerhouden mij om het ook eens te proberen. Maar als je er echt niet af kan blijven moet het wel lekker zijn... Toch liever gewoon afblijven.
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik weet wat het is. verschrikkelijk! 'k ben vroeger ook nog eens afgekickt zonder methadon. 'k zat toen ook keihard op m'n eigen benen te slaan van de pijn. nooit meer!
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#10
aluminio zei:
Yo,
Zal eerst ff kort m'n historiek vertellen.
Ik heb sedert ik 15 was beginnen weed roken en 1 jaar later is er daar nog xtc,speed,lsd,paddo's bijgekomen in de weekends, toen ik 19 was heb ik omdat ik dan bij mijn lief ging wonen gestopt met alles behalve joints. Dan heb ik tot m'n 26ste iedere dag gerookt(3à4/dag) toen ik via een vriend(waarvan ik wist dat hij smack gebruikte maar nog nooit gezien had) aangeboden kreeg om eens mee te chinezen.Ik was toen nogal depri want m'n vriendin en ik waren uit elkaar en hadden intussen al een zoon van 5 jaar die ik al een maand of vier niet meer gezien had.Dat was nu bekeken de grootste fout van mijn leven want ik was van de tweede of derde keer verkocht aan het effect. Ik ben toen beginnen meegaan met die vriend naar grote dealers in antwerpen(want die vriend dealde) en kreeg zo altijd gratis spul en wist ik meteen ook waar ik moest zijn toen die vriend verhuisde naar spanje. Na zo'n 6 maanden chineesde ik er al zo'n gram of 4 per dag door, ik zocht altijd wel een plekje, wc's langs de snelweg,wc van m'n ouders op familiefeesten,enz... . Ik deed voor mijn vrienden de deur niet meer open omdat de tafel vol lag met zilverpapier en ik vol zwarte strepen was in m'n gezicht maar te lam was om me te wassen. Toen ik 27 werd had iemand me kunnen overtuigen om mee te gaan op café voor m'n verjaardag waar ik m'n huidig lief heb ontmoet die juist afgestudeerd was als kleuterleidster. Ze had van haar leven nog nooit in contact gekomen met drugs en ik wilde haar niet kwetsen dus verbergde ik m'n gebruik zo goed mogelijk.Na 4 maanden kwam ze bij mij wonen.Werk gaan zoeken werd al snel een uitvlucht om naar antwerpen te rijden. Terwijl ze les gaf in de plaatselijke kleuterschool zat ik thuis te gebruiken, ik voelde me rot omdat ik iemand die ik zo graag zie zo aan het bedriegen was maar het was boven m'n wil. Iedereen, m'n familie,m'n lief begon te zeggen dat m'n gedrag aan het veranderen was en ze zaten ermee in dat ik depressief was of zo, ze wisten niet wat er aan de hand was. Verleden jaar in Augustus barstte de bom voor mij, ik was het beu om te liegen en te bedriegen. Ik heb toen alles opghebiecht en verwachtte dat ze mij zou verlaten en dat iedereen me in de steek zou laten, maar wonderbaarlijk gebeurde het tegenovergestelde, iedereen wou mij steunen en samen met mij vechten om me eruit te krijgen. Ik heb toen geprobeert om de smack af te bouwen waarbij m'n lief het spul bijhield en me iedere dag een pakketje gaf met steeds een tiende van een gram minder in, maar dat mocht niet baten, ik had al gevonden waar ze het verstopte of zaagde de oren van haar kop.Toen heeft me een dokter Methadon voorgeschreven (55mg) en ik was al blij dat de afkickverschijnselen grotendeels wegbleven.Ik heb het wel nog vele keren moeilijk gehad en ben zelfs een tijdje aan het freebasen geslagen(2 maanden), maar intussen ben ik toch al 1 jaar clean en ik bedoel 1 jaar NIETS van smack gebruikt.Ik heb serieus op m'n tanden moeten bijten sommige dagen maar ik weet waarvoor ik het doe(m'n gezin,we zijn dit jaar getrouwd).Ik denk dat onze relatie nu wel alles aankan na zo'n hectische periode.Eind deze zomer had ik de Methadon afgebouwd tot 10mg/dag en ben vandaag al 6 dagen zonder. Ik rook ook weer dagelijks joints(in m'n geval helpt het een beetje).Ik voel me nu al heel de week zo raar en lusteloos maar hoop dat het tegen hier en volgende week over is, het is mss mijn gedachtengang. Ik raad iedereen aan die ermee wil stoppen om mensen op te zoeken die ten eerste niet zelf gebruiken en die je kunt vertrouwen en waarvan je weet dat ze je onvoorwaardelijk liefhebben(lief,ouders,zuster,broer,vriend van vroeger,...) en alle maar dan ook alle contact te verbreken met andere gebruikers en dealers.De rest ligt in jouw handen en als je een beetje karakter&doorzettingsvermogen hebt moet het lukken al is het soms hard, maar de ene dag is de andere niet. En nog een goeie tip, zoek een hobby die je interesseerd en bouw die uit(gitaar spelen of zo), zo ben je bezig met iets anders en leer je mss nieuwe mensen kennen.
Greetz
_________________
Choose life!!!!
Klik om te vergroten...

Very lucky! man wat heb jij een geluk gehad! Ging dat met alle drugsverslaafden die hun gebruik opbiechten maar zo :( Veel mensen worden niet meer geaccepteerd als ze vertellen dat ze gebruiken. Ik denk dat veel mensen er ook niet af komen omdat ze juist zijn gaan gebruiken door problemen met bijvoorbeeld dierbaren...
F
FuTuReLid
01-01-2024, 00:00
#11
k hoop dat het nu weer beter gaat ( needle )

k vind het heel "raar" om dit zo te lezen
ik heb het allemaal gelezen , eerst zeg je dat je verslaafd bent , en daarna afgekicked ,en daarna veranderd er tog iets blijkbaar dat je tog weer gaat gebruike , en nu ben je eigenlijk weer trug waar je int begin van deze topic was , heel "scary" om te lezen , en ik blow nu alleen en spacecake , en dat wil ik graag zo houden , kep zelf niet het gevoel dat ik verslaafd ben of iets

maar k hoop echt dat het je gaat lukken , ik vind dat je ook niet "af en toe " moet gebruiken want dan kan je zo weer trug vallen in die oude "wereld" ( as far as i know )

grtz
G
GabberFreak17Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Hej needlefreak.. k hoop dat het goed met je komt...
ikzelf begon met roken...Zou nooit blowen... Vervolgens veel gedaan..
vanwege veel problemen.. begonnen met xtc..extreem veel..aardig veel schade aan over gehouden.. Depresief... Vervolgens tot een hele erge ontdekking gekomen...iemand waar ik veel om geef.. beweerde gestopt te zijn na 1 jaar durig xtx gebruik... ben over gegaan op de speed... k schrok me de tering... 5 maanden lang vlekke..zoveel nare dingen..een meisje van 15.. het is een cirkel..drugs gebruikers hebben een andere kijk op het leven gekregen..soms positief soms negatief.. kzelf ben 17.. nog super jong... heb mezelf aardig naar de kk geholpen.. kom nu tot besef.. waar ik mee bezig was.. het kan ook de kick zijn...maar veel mensen word een lolletje een verslaving.. om de 6 weken..dan om de 2 weken..dan om de dag.. enz..
wat ik zelf nu heb.,. ik kan niet naar een dokter..ouders morgen hier niet achter komen..ik heb geen besef hoe ik het meisje kan helpen.. Drugs is goed.. alleen voor mensen die emotioneel aangelegt zijn...zien het gauw om problemen op te lossen... wat ik wil zeggen..mensen let op wat je doet! drugs is niet verkeerd..zolang je er maar zelf de baas over bent!

Mzll Gabberfreak
a
anjaLid
01-01-2024, 00:00
#13
needlefreak zei:
veel mensen denken dat je na een paar keer heroïne gebruiken al verslaafd bent. dat is niet waar. in het begin dat ik het gebruikte kon ik het nog makkelijk stoppen of het gebruiken met tussenpauzes. ik heb het zo eerst lang gebruikt zonder dat ik verslaafd was. ik kreeg dan het gevoel dat ik alles onder controle had. dat ik sterker was dan de smack of bruinen, zoals wij hier heroïne noemen. dat is juist het gevaarlijke. ik ging het soms dagen na elkaar gebruiken en als ik toen stopte merkte ik dat ik er veel zin in had. ik kon toen niet veel verdragen en werd vlug agressief. toch kon ik het nog laten en rookte ik enkele dagen joints om het dan opnieuw te gebruiken. op den duur gebruikte ik het 4 dagen in de week en 3 dagen niet. de dagen dat ik het niet gebruikte had ik erg veel zin in heroïne maar ik kon het laten en ik voelde me er goed bij omdat ik vond dat ik niet verslaafd was. als het echt moet dan stop ik wel dacht ik. maar achteraf bekeken was ik toen wel al goed op weg om zwaar verslaafd te worden. na 4 dagen gebruik moet ik eens een slechte dag gehad hebben en zag ik het niet zitten om 3 dagen te wachten. ik bleef gewoon verder gebruiken. sindsdien gebruikte ik elke dag en was ik wel degelijk verslaafd. toen had ik het elke dag nodig om te functioneren. ik had het altijd gechineesd of gesnoven maar het heeft niet lang geduurd voor ik het ook eens wou spuiten. m'n eerste shot heb ik laten zetten door een ervaren spuiter. het ritueel van een shot klaar maken en het gevoel dat ik kreeg na die shot was zo zalig, dat ik direct naar de apotheker ging om insulinespuiten van 1cc te kopen. toen was er geen weg meer terug. in het begin shotte ik ongeveer een halve gram op een dag. als het begon uit te werken werd ik erg onrustig en prikkelbaar omdat ik een nieuwe dosis nodig had om niet ziek te worden. m'n leven draaide enkel nog rond heroïne. dat kreeg voorrang op alles. ik steelde geld van m'n familie en onbekenden, pleegde diefstallen en dealde zelf drugs om m'n heroïne te betalen. als je verslaafd bent doe je dingen die je anders nooit zou doen. voor ik me heb laten opnemen in een afkickcentrum spoot ik elke dag 2 gram heroïne. ik had nooit gedacht dat die verslaving zo erg kon zijn. sinds vorige zomer ben ik weer in behandeling maar ik krijg het niet uit mijn hoofd. elke dag denk ik eraan en ik ben al zoveel keer hervallen. de laatste keer dat ik een shot heb gezet was een maand geleden. het blijft een gevecht voor de rest van mijn leven. ik hoop dat mensen die met heroïne experimenteren en dit lezen, op tijd beseffen waar ze mee bezig zijn en stoppen. het is het echt niet waard. als ik kon kiezen zou ik er nooit meer mee beginnen maar daar is het nu te laat voor...
Klik om te vergroten...

het is inderdaad zo. heb ik hetzelfde meegemaakt alleen gelukkig niet zo ver gekomen. ben ik op tijd gestopt en nog steeds zie ik dit als een wonder. toen ik met spuiten van heroine begon (laatste keer was in 199:sunglasses: was voor mij alsof de hemel ging open. echt het meest cool en relax gevoel die ik ooit kende. flesh en het warmte die door je lichaam en geest verspreide is bijna onmogelijk om om te schrijven. ook ik gebruikte het bijna 5 jaar met controle en het ging goed. heb ik gestudeerd en gelukig heb ik sterk wil. (mijn moto was: nooit zich met een of andere doelgroep in dit geval junkies) te identieficeren. maar toch raakte ik onbewust in shit en besefte ik pas jaren later dat horse mijn geest, emoties en mind flink heeft aangetast. ik had bijna 3 jaar nodig om hem uit mijn hoofd te zetten. nu is bijna 7 jaar sinds ik dope voor het laatst heb gebruikt. het zit niet meer in mijn hoofd, maar ik ben nog steeds bang voor mijn reactie als ik hem tegen zou komen. het is mij toch ergens gelukt om vrij te komen en ben ik super blij dat ik mijzelf weer voel, werk, heb kids en ben ik in staat om te voelen. hopelijk vind je ooit kracht en de weg om er uit te komen. het is bijna onmogelijk (gezien de stereotypen over heroine) maar als je jezelf gelooft en je eigen weg kiest; is niet onmogelijk om of helemaal ermee te stoppen of in ieder geval genoeg kracht in je zelf te vinden om het gebruik van horse onder controle te krijgen. maar vergeet niet; je vecht met dubbele verslaving; heroine en spuiten (rituel)....
sterkte man...
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#14
GabberFreak17 zei:
Hej needlefreak.. k hoop dat het goed met je komt...
ikzelf begon met roken...Zou nooit blowen... Vervolgens veel gedaan..
vanwege veel problemen.. begonnen met xtc..extreem veel..aardig veel schade aan over gehouden.. Depresief... Vervolgens tot een hele erge ontdekking gekomen...iemand waar ik veel om geef.. beweerde gestopt te zijn na 1 jaar durig xtx gebruik... ben over gegaan op de speed... k schrok me de tering... 5 maanden lang vlekke..zoveel nare dingen..een meisje van 15.. het is een cirkel..drugs gebruikers hebben een andere kijk op het leven gekregen..soms positief soms negatief.. kzelf ben 17.. nog super jong... heb mezelf aardig naar de kk geholpen.. kom nu tot besef.. waar ik mee bezig was.. het kan ook de kick zijn...maar veel mensen word een lolletje een verslaving.. om de 6 weken..dan om de 2 weken..dan om de dag.. enz..
wat ik zelf nu heb.,. ik kan niet naar een dokter..ouders morgen hier niet achter komen..ik heb geen besef hoe ik het meisje kan helpen.. Drugs is goed.. alleen voor mensen die emotioneel aangelegt zijn...zien het gauw om problemen op te lossen... wat ik wil zeggen..mensen let op wat je doet! drugs is niet verkeerd..zolang je er maar zelf de baas over bent!

Mzll Gabberfreak
Klik om te vergroten...

Artsen hebben zwijgplicht hoor. Als jij zegt dat je liever niet heb dat je ouders het niet te weten krijgen, dan mag hij niets zeggen tegen ze.
G
GabberFreak17Lid
01-01-2024, 00:00
#15
nee ze hebben een zwijgplicht..maar ouders willen wel weten waar die rekening vandaan komt...


Ter toevoeging.. de post van needle freak.. las zijn post 7 jaar langdurige speed verslaving...

Denk dat het samenhangt met depresie..die j overhoud er aan..en vervolgens over stapt op de heroine..omdat j denkt dat je verdoemt bent... maar jezelf dan alleen nog maar verder de PIEP in werkt...
heb wel eens over hero ged8... maah k ben bang het weer e en stap verder is de verkeerde richting op...

mja ondanks alles...veel sterkte needle freak...!!!
n
nataliaLid
01-01-2024, 00:00
#16
hey peepz,ben een tijdje weggeweest!

heb veel te vertellen.Begin December 2004 heb ik me laten opnemen in een afkickcentrum!t ging totaal niet goed met mij,op alle vlakken emotioneel,financieel.ik zat echt aan de grond!
k ben er 4 maand gebleven,en volg nu dagcentrum in de sleutel!
Heroine is echt een vuil beestje,t heeft mijn leven nogal op zijn kop gesmeten.Ik ben nu bijna 5 maand clean op alles(zelf alcohol) en ik voel me beter dan ooit :) !k denk er soms nog wel af en toe aan,mor ik heb t niet meer van doen!k kan weer plannen maken voor de toekomst,k heb een nieuwe relatie,met mijn ouders,familie gaat t weer heel goed!
T is een moeilijke periode geweest,mor ik had ze van doen om te beseffen dat ik heel slecht bezig geweest ben!
Met sterke motivatie en volharding lukt het zekers!
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#17
hey natalia was goed dat je gestopt bent, mijn artsen stelden ook een afkickcentrum voor, waar ik dan misschien ook medicijnen (zoloft? naltrexon? temgesic? prozac? geen idee) zou krijgen. ik ben meer dan een maand clean geweest van opiaten, laatste keer was dus ergens in half maart gebruikte ik nog - onregelmatig - methadon. niet op voorschrift natuurlijk. daarna heb ik nog lang benzo's doorgeslikt ook rohypnol, vertiefd geheugen.. :rolleyes: maar nu was ik dus meer dan een maand gestopt met alles - ook alcohol en valium enzo. het ging goed maar ik was EXTREEM druk, en ontzettend wisselend humeur waardoor ik gewoon NIET kon functioneren, en i wil zo graag mn opleiding afmaken :( .. deze week helemaal verneukt, ik heb barbituraten geslikt, valium, ketamine en speed gesnoven, ja en ook 1x heroïne gerookt nog ... :confused: :confused: :confused: :( nu ben ik erg in de war.

wat wel een goed teken was was dat ik de bruin eigenlijk vies vond, het effect, het was natuurlijk wel lekker maar achteraf had ik zoiets van - heb ik daar nou zoveel door kapot laten maken ??? :confused: nu is het probleem; ik zei dus al dat ik zo druk was en chaotisch in mn hoofd enzo, en ik wil gewoon goed kunnen functioneren, met mensen, met mn school en met mn gezin, en met mn vrije tijd wat leuke dingen doen, enzo, weet je wel, gewoon, leven,...zoals het hoort. ik wil gewoon normaal zijn een keer :angry: maar ik ben dus altijd in de war en chaotisch soms ook depressief en ik kan me nergens op concentreren daarom heb ik vandaag dus speed gebruikt (niet veel hoor) om beter te kunnen functioneren, ,.. dat lukte ook aardig, dat is voor mij echt het wondermiddel op het moment, dan voel ik me zo gelukkig en kan ik gewoon me concentreren op school en werken, .. maarja dan als de pep uitgewerkt is voel ik me zo brak en depressief, en zoals ik al zei normaal vind ik de bruin niet meer zo boeiend inderdaad natalia wat jij zegt een vies beestje :angry: :angry: maar op zulke momenten na die speed wil ik niets lliever dan een beetje bruin roken maar dan gaat het weer helemaal mis dat weet ik nu ook wel :confused: nouja dan slik k wel wat valium gewoon dan wordt ik rustig en dan kan ik in ieder geval een beetje slapen (ik heb slaap problemen omdat ik heel lang rohypnol met alcohol als slaapmiddel heb gebruikt, nee ook niet op voorschrift natuurlijk)... maarja als ik geen speed of ritalin snuif (ik neem echt maar sleutelpuntjes..) dan wordt ik heel chaotisch en gewoon helemaal kapot zeg maar, zo voelt het..... IK HEB HET GEVOEL DAT ALS IK SPEED/RITALIN OP HEB >>MEZELF<< KAN ZIJN en anders niet... :( ik kan dat toch nite heel mn leven blijven gebruiken? en die depressies als het uigewerkt is?? daar kan ik toch niet altijd valium voor blijven slikken?? ik weet niet wat ik moet doen, goddank heb ik morgen weer een afspraak bij de verslavingszorg en over een paar dagen weer met mn psycholoog..... pff en het ergste vind ik nog wel dat ik mn moeder zoveel zorgen bezorg :(

sorry mensen voor dit bericht maar ik ben echt een beetje in de war nu, normaal gesproken slikte ik dan wat slaappillen, of rookte wat bruin of slikte wat meta.. maarja dan raak ik toch allen maar verder van wal??

bedankt voor het lezen van dit bericht

natalia ik vond je post wel motiverend :) het KAN dus wel, gewoon een nieuw leven beginnen na bruin :openmouth:
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#18
jaja, Ja daarom ik zie het ook aankomen... Mn heroïneverslaving zag ik NIET aankomen maar toen was ik lomp :grin:

Die post van gisteravond was een beetje warrig, sorry, maar ik neem aan dat wat ik wou zeggen duidelijk is :)

Maargoed... Vrijdagochtend, vakantie, en ik heb alweer een klein lijntje op :confused: --> nu voel ik me goed en zonder zorgen, en niet lui en depressief zoals altijd :confused: kheb nu echt maar een klein beetje op, als ik wat meer neem ga ik heel hard werken aan school en mn kamer opruimen en andere belangrijke dingen die ik normaal zo erg laat versloffen ... het is echt functioneel voor mij, niet eens zozeer om me lekker te voelen maar zeg maar om te functioneren en ook NUTTIG te zijn voor mn omgeving enzo... hmm gelukkig loop ik nog bij verslavingszorg & psycholoog dus ik kan het bespreken want als er niks gebeurt blijft dit iedere dag zo, speed is voor mij 1000x zo lekker als bruin nog... :smilingimp:

Nouja, ... en ik dacht dat sinds ik gestopt was met heroïne alles weer goed zou gaan, dat dat mn grootste probleem was :angry: :(
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Het is vaak niet zo zeer de hoeveelheid dope die je gebruikt, als wel de regelmaat, die een junk van je kan maken!
R
RuudLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wat een ontzettend ontroerend verhaal; en hulde dat je zoveel gedult hebt.

Respect! En veel succes, er je 'wijffie' natuurlijk ook en dat zal ze waarschijnlijk ook wel nodig hebbe..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."