Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsheroïneverslaving

heroïneverslaving

153 antwoorden
67 weergaven
18-5-2026
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja, clean van wat? Wit, bruin, allebei?
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Alleen heroïne.
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Boner zei:
'T is mss wel beter dan een orgasme maar dit zou ik toch nooit doen.

Goed van je dat je kunnen stoppen hebt! :)
Klik om te vergroten...

Die orgasme vergelijking is heel bekend maar ik ben het daar niet mee eens. IV Shotten perhaps...
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#4
fneawognfkgln zei:
Boner zei:
'T is mss wel beter dan een orgasme maar dit zou ik toch nooit doen.

Goed van je dat je kunnen stoppen hebt! :)
Klik om te vergroten...

Die orgasme vergelijking is heel bekend maar ik ben het daar niet mee eens. IV Shotten perhaps...
Klik om te vergroten...
die reply ging ook over shotten
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#5
fneawognfkgln zei:
Boner zei:
'T is mss wel beter dan een orgasme maar dit zou ik toch nooit doen.

Goed van je dat je kunnen stoppen hebt! :)
Klik om te vergroten...

Die orgasme vergelijking is heel bekend maar ik ben het daar niet mee eens. IV Shotten perhaps...
Klik om te vergroten...

En jij bent verslaafd aan heroine... terwijl het niet eens beter is als sex, dan ben je echt een mongool ga je dan de hele dag rukken....

Ik ben aan alcohol als dit niet fijn klinkt ja blame teh alcohol.
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#6
^_^ zei:
fneawognfkgln zei:
Boner zei:
'T is mss wel beter dan een orgasme maar dit zou ik toch nooit doen.

Goed van je dat je kunnen stoppen hebt! :)
Klik om te vergroten...

Die orgasme vergelijking is heel bekend maar ik ben het daar niet mee eens. IV Shotten perhaps...
Klik om te vergroten...

En jij bent verslaafd aan heroine... terwijl het niet eens beter is als sex, dan ben je echt een mongool ga je dan de hele dag rukken....

Ik ben aan alcohol als dit niet fijn klinkt ja blame teh alcohol.
Klik om te vergroten...

Pardon? Wat doe je op het opiaatforum?

Ik ben niet verslaafd aan heroïne, ik denk dat jij de definitie van verslaving niet eens kent, laat staan het verschil tussen probleemgebruik en verslaving...

Jouw vergelijking is belachelijk simpel, té narrow-minded, hierdoor voel ik mij gedwongen niet er op in te gaan.
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Nou klinkt best logisch voor mij.

Orgasme lekkerder als heroine roken.

Aftrekken/sex klaarkomen hmzz gezond , gratis en lekkerder OF heroine gebruiken , verslaafd raken, geld aan uitgeven, fucked up voelen erna.



Je moet echt even nadenken gast voor je iets neerzet. Niemand kiest ervoor om verslaafd te raken maar je weet de risicos van tevoren. Daarom heb ik grenzen. Ik hoor van veel mensen juist wel dat hero.crack veel beter is als sex. Dat is ook wel de reden dat mensen zo een soort drugs doen zelfs al weten ze de gevolgen. Het is gewoon TE lekker.

Ik denk gewoon dat jij jezelf maar beetje voor de gek houd. Beter denk je even goed na en ga je een realistisch beeld opbouwen van jezelf en de dingen die je doet.

Van mij hoef je er niet op in te gaan als je leest en er boos over wordt zegt al genoeg voor mij. Enige die narrow minded is ben jij met je hero realiteit.
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#8
@ ^_^ :

Oh-my-God.

Mijn opioïdgebruik is niet slechts op hedonistische gronden gebaseerd... De vergelijking met seks op de manier waarop jij seks uitlegt is dan ook appels met peren vergelijken. Ik weet niet wat je probeert te bereiken met je posts, maar je doet heel veel aannames over mij, mijn gebruik, mijn gebruikspatroon, mijn gebruiksmotivatie, mijn eventuele gebruiksproblematiek, ja zelfs mijn referentiekader en mijn realiteit (I quote: "hero realiteit")!

Hoe kan ik nou serieus op zulke ongegronde aannames in gaan? Hoe wil je dat ik reageer op zo'n post? Ik kan hier echt heel weinig mee.

Als jij posts schrijft die ingaan op mijn (opioïd)gebruik en wat daarmee te maken heeft, moet je natuurlijk wel eerst 1) het e.e.a. over mij weten; 2) het e.e.a. over mijn gebruik en aanverwante dingen weten; 3) het e.e.a. over opioïden zelf weten. Deze posts van jou zijn volledig waardeloos, zoals ik al zei, het is onmogelijk hier inhoudelijk op te reageren, omdat het nergens over gaat en al helemaal niet over mij.

Als jij posts schrijft die ingaan op mijn (opioïd)gebruik en wat daarmee te maken heeft, krijg ik de indruk dat je daarover in discussie wilt o.i.d. Dat vind ik allemaal best, interessant zelfs, maar je zal je dan toch echt eerst wat meer moeten verdiepen in de dingen die ik in de alinea hierboven typte, want dit is gebakken lucht waar ik echt niks mee kan, onmogelijk hier zinnig op in te gaan, laat staan een discussie hierover beginnen c.q. voortzetten.

Sorry dat ik het zo bot zeg, maar ik zal op posts van deze aard niet meer reageren, ik zit op dit forum om kwalitatief goede informatie en ervaringen te verzamelen en kwalitatief goede discussies te voeren.

Grtz,
fnea.
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ok hierbij dan mijn excuses,

Je maakt goede punten. Misschien begrijp ik het ook allemaal wel niet zo goed en ik wil je ook zeker niet beledigen. Je bent net zo goed eenzelfde mens die foute en goede keuzes maakt. Soms oordeel ik ook te snel, ook een zwakte van mij. Ik heb hier ook weer van geleerd als mens.

Ieder mens reageert anders op drugs en gaat er anders mee om dus ik moet inderdaad niet zomaar aannemen dat als sommige mensen heroine doen voor dat orgasme gevoel dat jij dat ook doet.

Je reageert niet bot het is wel terecht. Wel blij dat je nu zo een reactie plaatst want nu snap ik jou ook beter en mezelf.

Nogmaals excuses voor mijn opmerkingen, als ik ze nalees vind ik dat je eigenlijk nog wel rustig reageert. Voor mij wel een indicatie dat je een redelijk persoon bent en dingen rustig opneemt waardoor we nu in ieder geval hopelijk geen ruzie hebben.


Blijf voortaan dronken wel weg van het opiaatforum zegmaar :rolleyes:


Take care, wens je het beste man. Alsjeblieft wel rustig met die opiaten ik blijf erbij dat regelmatig opiaatgebruik nooit goed kan zijn het loopt heel vaak fout af en dat zie je. Alleen wat ik niet zie is met hoeveel mensen opiaatgebruik wel goed gaat. Misschien moet ik daar ook over nadenken.

Bedankt voor je aandacht
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hey man, no problem!

Heel erg bedankt voor deze post, geeft aan dat óók jij een heel redelijk mens bent :wink:

En tja, als je aangeschoten of dronken ben (of onder invloed van heel vele diamorfine for that matter :tongueout: ) zeg je wel eens stomme dingen.

Bedankt voor je excuses man, serieus erg fijn, vind ik heel goed van je.

Peace,
fnea.
B
BonerLid
01-01-2024, 00:00
#11
yellowmoon zei:
fneawognfkgln zei:
Boner zei:
'T is mss wel beter dan een orgasme maar dit zou ik toch nooit doen.

Goed van je dat je kunnen stoppen hebt! :)
Klik om te vergroten...

Die orgasme vergelijking is heel bekend maar ik ben het daar niet mee eens. IV Shotten perhaps...
Klik om te vergroten...
die reply ging ook over shotten
Klik om te vergroten...
Hoe voelt het dan?
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#12
heb zelf nooit gedaan gelukkig die vergelijking met orgasme is een sample uit trainspotting
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#13
when the smack begins to flow, then i really don't care anymore, about all the jim jims in this town, and everybody putting everybody else down, and all the politicians making crazy sounds, oh when the heroin is in my blood then thank god i'm good as dead.
j
jopioLid
01-01-2024, 00:00
#14
Heej
Ik herken dit wel aleen in een minder stadium. Ik blow al een aantal jaar en zei dat ik nooit hardrugs zou gaan gebruiken. Nu heb ik een aantal keer XTC genomen en zei:Maximaal 1x in de maand. Nu is dit al 2x in de maand en heel af en toe een puntje coke.
Als ik nu terug kijk gaat het eigenlijk heel bergafwaarts met mij.
Ik begon met VWO op school en nu doe ik VMBO.
Ik ben sinds afgelopen zomervakantie al 15kg afgevallen en ik hoor steeds vaker opmerkingen als:Wat ben je mager!, Wat zie je bleek!, Hoelaat ben ze gisteren naar bed gegaan etc. etc.
Dus nu ik jou verhaal las ga ik toch eens goed over mezelf nadenken.

Heel veel sterkte en ik hoop echt dat het nog goed met je komt!!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."