#1
k versta je volledig needlefreak,k zelf heb een jaar verkering gehad met nen bruinen verslaafden,int begin was t enkel weekendgebruik,mor geloof me bruinen is nen drug dat ge ni in de weekends kunt gebruiken.k kreeg er echt nen degout van,mor toch zag ik hem graag en zag ik hem beetje bij beetje meer gebruiken.
K geraakte dan ook zeer goed geinfiltreerd int bruinenmilieu,mor ikzelf heb mor pas na 8 maand dat we samen waren ne keer gevraad of ik es mocht trekken(mijn ventje chineesde alleen).K zelf vond er ni veel aan,mor t was wel chill om op uw gemaksken te zitten.
Na een tijdje gingen we totaal vereenzamen van onze vrienden en was onze missie alleen om te zien hoeveel dealers we konden bereiken?
Mijn relatie begon ook scheef te lopen,geloof me dope en liefde gaat totaal ni samen.
K zelf had t nog onder controle,ik kon perfect dagen stoppen en tan weer ne keer gebruiken..
Mor mijn ventje ni,ik zag hem alsmaar veranderen,hij zag er slecht uit,ingevallen kaken,rare kleurtje,irritant,depressief...
Wij van den enen dokter nor den anderen gecrost om methadon voor hem te vinden,veel methadonkuren gedaan mor nooit iets of wa effect.
Ommeduur heeft hij hem laten opnemne in een afkickcentrum,mor na 10 dagen was t hem daar al verleet en heeft hij het daar op een lopen gezet.
S avonds is hem nog nor nen dealer gereden
T was voor mij ook geen leven meer,k kon t ni meer aan,want we woonden tan ook samen.
Opt einde van onze relatie zag ik mijn ventje in een beest veranderen,hij heeft me geslagen om de zoveelste banale ruzie en ben ik t afgetrapt.
Momenteel woon ik weer thuis en niks van probs gehad om af te kicken,k ben weg uit t bruinen milieu mor hoor nog af en toe dealers mor ze hebben respect voor mijn keuze.
Met mijn ex gaat t minder voor de wind,hij is zijn werk kwijt..en staat alleen nog mor op om te gaan gebruiken..
K heb ondertussen weer contact met hem,en hoor dat het hem goed doet om met mij weer te babbelen enzo
Geloof me of ni mor toch ben ik nog altijd bekommerd om mijn ex,ik geloof nog in de dag dat hij mij beloofd om definitief te stoppen met dope..T is hoop,mor zoals ze zeggen hoop doet leven.!!!
K geraakte dan ook zeer goed geinfiltreerd int bruinenmilieu,mor ikzelf heb mor pas na 8 maand dat we samen waren ne keer gevraad of ik es mocht trekken(mijn ventje chineesde alleen).K zelf vond er ni veel aan,mor t was wel chill om op uw gemaksken te zitten.
Na een tijdje gingen we totaal vereenzamen van onze vrienden en was onze missie alleen om te zien hoeveel dealers we konden bereiken?
Mijn relatie begon ook scheef te lopen,geloof me dope en liefde gaat totaal ni samen.
K zelf had t nog onder controle,ik kon perfect dagen stoppen en tan weer ne keer gebruiken..
Mor mijn ventje ni,ik zag hem alsmaar veranderen,hij zag er slecht uit,ingevallen kaken,rare kleurtje,irritant,depressief...
Wij van den enen dokter nor den anderen gecrost om methadon voor hem te vinden,veel methadonkuren gedaan mor nooit iets of wa effect.
Ommeduur heeft hij hem laten opnemne in een afkickcentrum,mor na 10 dagen was t hem daar al verleet en heeft hij het daar op een lopen gezet.
S avonds is hem nog nor nen dealer gereden
T was voor mij ook geen leven meer,k kon t ni meer aan,want we woonden tan ook samen.
Opt einde van onze relatie zag ik mijn ventje in een beest veranderen,hij heeft me geslagen om de zoveelste banale ruzie en ben ik t afgetrapt.
Momenteel woon ik weer thuis en niks van probs gehad om af te kicken,k ben weg uit t bruinen milieu mor hoor nog af en toe dealers mor ze hebben respect voor mijn keuze.
Met mijn ex gaat t minder voor de wind,hij is zijn werk kwijt..en staat alleen nog mor op om te gaan gebruiken..
K heb ondertussen weer contact met hem,en hoor dat het hem goed doet om met mij weer te babbelen enzo
Geloof me of ni mor toch ben ik nog altijd bekommerd om mijn ex,ik geloof nog in de dag dat hij mij beloofd om definitief te stoppen met dope..T is hoop,mor zoals ze zeggen hoop doet leven.!!!

dervoor of derna en tan b trekken!!!