Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLeeftijd 1e keer Heroïne

Leeftijd 1e keer Heroïne

148 antwoorden
52 weergaven
18-5-2026
s
sarcasmLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ten eerste altijd een hele lage weerstand, darmproblemen, ik heb een maagbloeding gehad, regelmatig migraine aanvallen, hartritme stoornissen, epileptie aanvallen, gewrichtsproblemen enz.
Let wel: er is nooit bewezen dat dit door de drugs komt, ik persoonlijk geloof dat ook niet anders had ik op een anti drugs forum gezeten en niet op pro drugs forum, alleen geloven de dokters dat dit te maken heeft met het feit dat ik al op zo'n jonge leeftijd aan de drugs zat en onvoldoende voedingsstoffen binnenkreeg dat mijn lichaam daardoor niet goed/ gezond heeft kunnen ontwikkelen.
Ik ben ook een stuk kleiner dan mijn ouders. Ik persoonlijk kan daar niet mee zitten, mijn vader is bijna 2 meter en mijn moeder was 1.85, ik ben allang blij dat ik maar 1.74 ben, dat vind ik al lang zat voor een meisje.
A
Arjan`Lid
01-01-2024, 00:00
#2
gast,

rook joints, neem truffels of paddo's, keer pilletje ..
je ziet ze genoeg vliegen dan als je het goed gebruikt!

hero.. nooit aan beginnen!
die shit is zware rotzooi je voelt je er waarschijnlijk ook niet zo chill door de andere soorten drugs. en zoals de meeste zeggen: je bent veel te jong wacht want je bent er lichamelijk ook nog niet aan toe. dus beter afblijven en kan je het niet laten wacht lang nog!

succes
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zou het gewoon helemaal niet doen. Sterke opiaten (waaronder dus hero) doen iets met de geest wat moeilijk te verklaren is en wat je vooral niet moet gaan willen proberen.
m
mammoetLid
01-01-2024, 00:00
#4
1 ste x hero........... 17 jaar, nieuwsgierigheid overwon angst voor gevolgen van wat je ziet uit je naaste omgeving,
kan niet anders zeggen dat het erg goed aansloeg, wat een ervaring ! en van 1 x per week ging het naar dagelijks, de eerste ziekte verschijnselen die al erg snel erin sluipen kan je nog redelijk negeren want je hebt alles in de hand.................denk je. tot je iets van 26 jaar en een hoop zelf gecreëerde ellende verder bent.

het is het voor mij niet meer waard om wat ik nu opbouw aan een clean leven te vergooien voor nog 1 x gebruiken want weet dat ik dan waarschijnlijk gelijk weer voor de bijl ga.........want gebruik vond ik gewoon lekker maar wil m'n leven er niet meer voor opgeven. daarom ook geen drank gebruik, als ik drink wil ik dronken worden om bepaalde roes te halen en dat kan drank mij niet geven dus logische stap om dan naar de hero te grijpen om die roes te halen.
haal mijn 'roes' nu uit andere zaken die geen chemische of zelfs natuurlijke oorsprong hebben en bevalt me prima
groet :rock:
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Als het aan mij ligt zal ik altijd een heroine maagd blijven.
Ik wil nog wel een keer morfine recreatief proberen, maar geen sterkere opiaten dan dat.
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#6
weyoun22 zei:
Als het aan mij ligt zal ik altijd een heroine maagd blijven.
Ik wil nog wel een keer morfine recreatief proberen, maar geen sterkere opiaten dan dat.
Klik om te vergroten...

Als het aan jou ligt; inderdaad. Je hebt ALTIJD zelf de keuze :wink:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#7
weyoun22 zei:
Als het aan mij ligt zal ik altijd een heroine maagd blijven.
Ik wil nog wel een keer morfine recreatief proberen, maar geen sterkere opiaten dan dat.
Klik om te vergroten...

Heroine is acetylmorfine. Jij vind dat geen sterke opiaat? Codeine, hydrocodone en een heleboel meer dat zijn er zwakke ja. Maar morfine echt wel niet :tearsofjoy:

-_-

anyway heroine heb ik nog niet gebruikt, wel wat rondgezooid met een aantal opiaten en moest ik 't ooit tegenkomen zou ik wel een aantal mg nasaal willen gebruiken.
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Beanhead zei:
weyoun22 zei:
Als het aan mij ligt zal ik altijd een heroine maagd blijven.
Ik wil nog wel een keer morfine recreatief proberen, maar geen sterkere opiaten dan dat.
Klik om te vergroten...

Heroine is acetylmorfine. Jij vind dat geen sterke opiaat? Codeine, hydrocodone en een heleboel meer dat zijn er zwakke ja. Maar morfine echt wel niet :tearsofjoy:

-_-

anyway heroine heb ik nog niet gebruikt, wel wat rondgezooid met een aantal opiaten en moest ik 't ooit tegenkomen zou ik wel een aantal mg nasaal willen gebruiken.
Klik om te vergroten...

Je zult wel gelijk hebben. Het is misschien maar beter om geen enkele opiaat recreatief te proberen. Dan zul je ook nooit bijbehorende associaties hebben om erin weg te glijden. Als ik bijvoorbeeld stevig alcohol drink krijg ik ALTIJD de neiging om een stimulant te snuiven om die alcoholroes weg te drukken. Omdat ik nooit opiaten heb gebruikt zal het niet in me opkomen om dan zomaar een opiaat erbij te nemen.
f
fullerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik was over de 40 toen ik het voor het eerst nam. Ik wist al heel lang dat ik het een keer wilde nemen. Na een dik jaar was verslaafd, na 1 keer wist ik dat ik er meer van wilde.
Paradoxaal genoeg zou ik iemand het toch niet afraden: als je verslavingsgevoelig bent, pakt het je toch op een dag. Als het niet over Hero is, dan over Alcohol, Gaming, Gokken, tabletten of welke andere drug dan ook.
Achteraf gezien heeft de verslaving me niet zoveel gebracht, er vanaf komen echter wel. Je berg ongenoegen die naar gebruik leidt, moet toch een keer opgeruimd.
m
misantropieLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik ben benieuwd naar wat het is, maar ik neem me toch voor het nooit te gebruiken.
ik hoop dat ik men nieuwsgierigheid eeuwig in toom zal kunnen houden.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Opiaten stellen eigenlijk niet zo heel veel voor; Je mist niet bijster veel - de positieve kanten ervan zijn niet echt groot (als je gelukkig bent en geen zorgen hebt leveren ze weinig meer op dan een relaxte, apathische roes die niet eens zo speciaal is), en de negatieve kanten zijn enorm (als je ongelukkig bent krijg je dezelfde relaxte, apathische roes, maar dan zonder je ongeluk.)
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#12
21.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#13
19 jaar.
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#14
14 gerookt, en 15 geshot. Ik ben opgegroeid in een slechte buurt. Sociale problematieken en verarmd in het algemeen. Eigenlijk gewoon een bende probleem gevallen op een hoop. Als jong gastje veel te veel op straat rondgehangen met de oudere gasten van de wijk. Altijd een grote bek gehad. En toen er iemand mee aan kwam zetten, zijn we met z'n allen de stront ingedraaid. Van die gasten zijn er al een hoop die er niet meer zijn. En als ik kijk ben ik nog niet zo heel slecht uitgedraaid. Maar het had me een hoop shit gespaard als ik er gewoon met m'n fikken vanaf gebleven had.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#15
21.

:)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#16
seth zei:
14 gerookt, en 15 geshot. Ik ben opgegroeid in een slechte buurt. Sociale problematieken en verarmd in het algemeen. Eigenlijk gewoon een bende probleem gevallen op een hoop. Als jong gastje veel te veel op straat rondgehangen met de oudere gasten van de wijk. Altijd een grote bek gehad. En toen er iemand mee aan kwam zetten, zijn we met z'n allen de stront ingedraaid. Van die gasten zijn er al een hoop die er niet meer zijn. En als ik kijk ben ik nog niet zo heel slecht uitgedraaid. Maar het had me een hoop shit gespaard als ik er gewoon met m'n fikken vanaf gebleven had.
Klik om te vergroten...

wow 14 jaar :openmouth:
jammer voor je dat het zo heeft moeten lopen voor je.
hoe oud ben je nu?
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#17
mooi dat je het zo in de hand weet te houden en dat je er zo verstandig mee omgaat, op deze manier zul je niet in de problemen komen. Veel drugs kun je ook gerust eens proberen zonder direct een groot verslavings gevaar te lopen, maar helaas is heroine niet zo'n drugsoort. Nu is het voor iedereen verschillend, zeker ook qua wat voor drug het is. Zelf zal ik bijvoorbeeld nooit verslaafd raken aan speed, vind t een vreselijk middel. Maar heroine, daar hang in al jaren aan. En een vriendin van mij heeft heel wat jaren verslaafd op de speed gezeten, en dat terwijl zij eens heroine heeft geprobeert en het verschrikkelijk vond. Dus, t verschilt van persoon tot persoon. Maar toch kan men heroine rekenen tot die drugs waar het dubbel gevaarlijk is om mee te experimenteren.
c
chrzzLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik was 17 en op die leeftijd kon ik het nog redelijk goed controleren.

Inmiddels zijn we 3 jaar verder en heb ik bijna elke opiaat geprobeerd die er is. Ik heb 1x afgekickt van 3 weken dagelijks opium te gebruiken, dat was redelijk kut. Deze zomer is het echter totaal uit de hand gelopen en nu ben ik bijna 4 maanden bezig met dagelijks opiaten te gebruiken. Ik heb ondertussen al ongeveer 6 keer geprobeerd te stoppen maar elke keer herval ik weer. Niet alleen heroine maar ook morfine, opium, papaverbollen, oxycodone, hydromorfone, fentanyl en hydrocodone passeren regelmatig. Ik kan het telkens volhouden tot ik niet meer ziek ben, en dan ga ik het opnieuw halen uit het niets. Alsof het vanzelf gaat en dan achteraf heb ik weer spijt.

Maarja, het is mn eigen schuld wel denk ik. Maar ik zal toch binnenkort stoppen. Ik was vandaag 4 dagen clean maar ik ging naar de apotheker voor imodium omdat ik nog krampen had en toen heb ik in de plaats daarvan Codethyline (ethylmorfine) gekocht. Dit word dus gedeeltelijk omgezet in morfine in de lever. Dusja, weer hervallen I guess. :rolleyes:
l
lsdliciousLid
01-01-2024, 00:00
#19
op men 16 1x geprobeerd (schamen)
nog nooit zo'n gevoel gehad maar nooit meer gedaan en ook niet van zin om ooit nog is te doen

ik neem zowat alles wat er op de markt te verkrijgen is ( maar verantwoord he :grin: )
maar hero is gwn te schadelijk

grtzz
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#20
tja, als je er eenmaal aanzit is het echt heel erg moeilijk om er weer definitief mee te stoppen. het blijft maar aan je knagen, het is gewoon te lekker....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."