Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=39520 Lees dat topic en ik zou je de combinatie niet aanraden. Je kan er in het ergste geval aan overlijden. Pak dan een benzo dat kan naast amfetamine niet zoveel kwaad."
"Oxycontin zou ik niet nemen om te slapen maar eerder een benzo dus de xanax of de flunitrazepam. Van die twee is de flunitrazepam de sterkste maar dat hangt wederom van de dosering af. Ben zelf niet bekend met die twee benzo's maar weet wel dat van xanax de gemiddelde startdosering 1mg of 2mg is."
"Zolpietje zei: Graag wil ik mijn ervaring hier delen. Al 18 jaar neem ik zolpidem. In het begin zeer onschuldig... 1 tabletje in mijn bed en slapen. Naarmate de jaren vorderden, nam ik zolpidem niet meer om te gaan slapen, eerder om me overeind te houden! Ik lees dat velen hier (waaronder ook ik) vaak geconfronteerd worden/werden met black-outs van hier tot in Tokio... Inderdaad. Ook ik spring makkelijk mijn wagen in en heb de tijd van mijn leven onder invloed van zolpidem! MAAR... als ik thuis kom begint het... Dan word ik geconfronteerd met de best wel gevaarlijke dingen die ik heb uitgehaald en daar weet ik gewoon niks meer van, dat is en blijft beangstigend! O.a mijn wagen geblutst en niet weten hoe dat komt, meerdere keren paaltjes geraakt en op dat moment vind je dat absoluut niet erg want je leeft in een roes... Aan mijn wagen kom ik nog amper, het is idd onverantwoord de baan op te gaan! Ik zal me eerder laten rijden want (en ik ga in op één van bovenstaande berichten) met 3 zolpidems kan je makkelijk uitgaan, maar vermijd alcohol Kijk, het is nu 10.39u in de ochtend, ik heb reeds 4 zolpidems geslikt. Eens hij is uitgewerkt, begin ik te beven. Dus op naar de volgende. Al realiseer ik me dat ik mijn lichaam vreselijke dingen aandoe! Een ander effect op mij is dat ik inderdaad héél sociaal word. Ik begin te sms'en, bellen, idd ook dingen online bestellen, mails te sturen (niet altijd weet ik daarna nog naar wie en wat ik schreef), maar ik word van zolpidem (zo lijkt het wel) helderder, nuchterder, de grootste poëet, dat neem je niet voor mogelijk. Ik heb al gedichten geschreven waarvan ik achteraf dacht... "Is dà t van mij??" Ik vraag me af of mensen ook deze ervaringen hebben... Uitgaan met zolpidem kan perfect (maar blijft gevaarlijk)... Ik val er niet van in slaap, integendeel. Maar ik heb nog nooit 1 enkele keer gehallucineerd en ik ben niet dik of groot, eerder wat mager... Zolpidem neemt remmen en angsten weg, waardoor je je beter gaat voelen. Beetje hetzelfde effect als alcohol. Al zou ik ze niet meer combineren, daar komen ongelukken van! Klik om te vergroten... Zolpidem is toch een soort benzo? Slik je deze al 18 jaar dan heeft het toch geen effect meer. Dat je je er door beter voelt komt waarschijnlijk (ik weet het niet zeker) dat het familie is van de benzodiazepinen. Wel raar dat je al begint te trillen zodra het uitwerkt ken het medicijn niet echt paar keer genomen om beter te slapen."
"wat kom je hier dan doen als ik op info lees zie ik dat het niveau daar aanzienelijk laag ligt wat je als voorbeeld pakt hier is iemand die een paar keer post door iemand uitgelult is en nooit meer komt. Als ik op info in het opiaten stuk kijk echt triest alles gekopieerd van hier en diepgang totaal niet te vinden. Ga maar gauw terug naar info als hier niks correct is gelukkig weten de mensen hier zelf wel wat ze moeten geloven en wat niet.."
"Niet dus dat de wereld van gebruikers one happy family is ik ken gemiddeld meer gebruikers die elkaar in de rug steken dan elkaar werkelijk helpen. Het zou mooi zijn in de wereld van gebruik en drugs er uit ziet zoals je hem beschrijft. Helaas is dat de realiteit niet en zal het ook niet zo worden nog maakt dat niet dat we hier gewoon alles gezellig en normaal kunnen houden. De slimmere generatie leren van de fouten van de andere generaties gebruikers. Internet verbind dus in plaats van het negatieve te zeggen geef ik er nu een positieve draai aan heerlijk met benzodiazepines gestopt zijn het lijkt bijna gewoon een trip zo onrealistisch."
"liveitloveitlustit zei: ik gebruik dex, maar ik vind de werking van concerta en ritalin veel beter. Ik heb zelf geen adhd, ik geraak aan dex maar zou toch liever concerta nemen, veel beter gevoel. Ik merk niet zoveel van dex, ook niet qua concentratie en dat heb ik bij de andere 2 wel. Klik om te vergroten... Hoeveel milligram neem je dan. 10mg ritalin staat gelijk aan 5 mg dex maar je moet wel 30mg ofzo nemen van dex om echt hard te gaan. Van 4 stuks zul je goed opgepept zijn en daaronder zal het alleen een vlaagje effect zijn."
"Ritalin werkt goed vanaf 40mg dan heb je een speed effect. Daaronder kun je je wel opgepept voelen maar echt hard gaan doe je dan nog niet. Tussen de 40mg tot 100mg kun je de beste effecten verwachten erboven is teveel kans op hartkloppingen neemt toe. Met dex amf weet ik het niet zeker wat de minimale dosering is maar ik ga uit van 20mg aangezien dex ongeveer 2 keer sterker als ritalin is. In hoeverre dat klopt weet ik niet."
"Weet je waarom ze in Amerika zoveel medicatie voorschrijven. De medicijn fabrikanten in Amerika bepalen vaak wat er in de zorg daar gebeurt. Doktoren krijgen subsidies van om bijvoorbeeld amfetamines voor te schrijven maar ook opioiden. Het wordt natuurlijk niet zo gebracht maar denk dat het wel zo werkt."
"waarmee leven?"
"Nee speed is amfetamine en ritalin is methylfenidaat als je het zo bekijkt zijn het twee aparte stoffen met ongeveer hetzelfde effect. Methylfenidaat werkt korter als speed maar 2 tot 4 uur voor ieder persoon anders. Dus om maar even te antwoorden ritalin is geen amfetamine."