Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Yay, 1e post op het forum maar boeiend Lijkt mij wel leuk: truffels (paddo's al gehad maarja moeilijk aan te komen), MDMA, ketamine, DMT, 2c-b, kanna, opium, midazolam (1x in het ziekenhuis gehad zonder dat ik het wist, maar geweldig spul XD)."
"Mijn bejaarde buurman van 75 heeft ook slaapapneu en een conditie van 0,0001%, maar die gaat ook niet dood in zijn slaap. Het lichaam heeft genoeg sensors ingebouwd zitten en bij een kritiek laag zuurstof gehalte grijpt die echt wel in . Althans, dat is wat ik over slaapapneu weet. Er zijn dacht ik sowieso wel behandelingen voor, maar daar zal de dokter je inderdaad meer over kunnen vertellen. Wakker worden tijdens je slaap van vage shit zoals niet ademhalen komt wel vaker voor. Ik ben zelf een paar keer volledig on-gerelateerd aan drugs wakker geknald met een hartslag van >200 bpm, maarja dat was ook niet gevaarlijk. Als hypochonder begrijp ik je gedachten precies, maar ik kan je in ieder geval vertellen dat een hart dat een slag overslaat net zo normaal is als het feit dat jij ademt. Het is hooguit een teken van stress, wat inderdaad voor kan komen de dagen na drugsgebruik."
"tuurlijk wel, door over die shit na te denken is juist de reden dat mensen uiteindelijk bij de afkick kliniek moeten aankloppen. Tenminste, op zo'n leeftijd dan. ga liever lachgas inplannen als je nieuwsgierig bent naar substanties en zo nodig iets vooruit plannen. maar geloof me, op jouw leeftijd is er 0,0% kans dat je verantwoordelijk genoeg bent om "zoiets in te plannen", ookal praat je over "op je 20e". Open dit topic gewoon nog een keer over 5 jaar, dan zien we wel verder:P."