#1
Ik kon nog geen topic over heroïne alleen vinden dus heb ik er maar een gemaakt.
Wanneer hebben jullie voor het eerst heroïne gebruikt?
Wanneer hebben jullie voor het eerst heroïne gebruikt?
iSmokex zei:Ik zou zeggen, laat het gewoon rusten en beslis als het op je pad komt.![]()
Sadpanda zei:Gast, je bent nog niet eens 16. doe 'ns even normaal.

or whatever....STRANQER zei:Mensen, laten we allemaal even begrijpen dat ik niet van plan ben om op mijn 15e aan de hero te gaan. Ik dacht meer aan 20 ofzo.
Nathaniel zei:STRANQER zei:Mensen, laten we allemaal even begrijpen dat ik niet van plan ben om op mijn 15e aan de hero te gaan. Ik dacht meer aan 20 ofzo.
Hahahaha o ja, dat is inderdaad wel de ideale leeftijd XD
ik doe mijn best zei:Ik hoop het niet.En dat meen ik.Blijf lekker jezelf.W.F.L. zei:17. Ben zeker gedoemd om H junk te worden nu vast.![]()

Nou,..noem eens wat!!freakychakra zei:Dude, just don't!
http://wwww.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=19&t=29085
Genoeg leuke alternatieve middelen te verzinnen toch?![]()
ratmatje020 zei:DOE HET ALSTUBLIEFT NIET JE HELE LEVEN GAAT ERAAN GEGARANDEERD!!!
r@r@ zei:Op die leeftijd over Hero denken is niet goed, joh.
Ik zou geen leeftijd/situatie/reden weten wanneer het wel goed is...![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."