Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLeeftijd 1e keer Heroïne

Leeftijd 1e keer Heroïne

148 antwoorden
47 weergaven
18-5-2026
S
STRANQERLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik kon nog geen topic over heroïne alleen vinden dus heb ik er maar een gemaakt.

Wanneer hebben jullie voor het eerst heroïne gebruikt?
S
STRANQERLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ook:P Ik zou het over een paar jaartjes wel willen proberen, maar ik wil daarom eerst weten wat ongeveer de gemiddelde leeftijd is :P
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dus je bepaald wanneer je het misschien gaat doen aan de hand van anderen hun ervaring? Ik denk dat je dit het beste zelf kan beslissen. Kijk natuurlijk is de beste beslissing het niet te doen, maar als je het dan toch doet en wanneer afhangt van wanneer de gemiddelde heroine gebruiker is begonnen vind ik wel een beetje raar.
Ik zou zeggen, laat het gewoon rusten en beslis als het op je pad komt. :)
S
STRANQERLid
01-01-2024, 00:00
#4
iSmokex zei:
Ik zou zeggen, laat het gewoon rusten en beslis als het op je pad komt. :)
Klik om te vergroten...

Liever niet, ik plan mijn 1e keren liever in, is een soort ritueel geworden :wink:
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gast, je bent nog niet eens 16. doe 'ns even normaal.
S
STRANQERLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sadpanda zei:
Gast, je bent nog niet eens 16. doe 'ns even normaal.
Klik om te vergroten...

Ik plan mijn leven graag in :mrgreen:
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#7
laat het nou lekker links liggen,of rechts wat jij wil...ik spreek uit ervaring,als je die smaak eenmaal geproefd heb en de roes hebt ervaren wil je niets anders meer.
als je wat ouder bent en wat steviger in je schoenen staat,ala...maar je bent 15....wtf ga lekker blowen, in een keet bier drinken :rock: or whatever....

veel geluk
S
STRANQERLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mensen, laten we allemaal even begrijpen dat ik niet van plan ben om op mijn 15e aan de hero te gaan. Ik dacht meer aan 20 ofzo.
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#9
STRANQER zei:
Mensen, laten we allemaal even begrijpen dat ik niet van plan ben om op mijn 15e aan de hero te gaan. Ik dacht meer aan 20 ofzo.
Klik om te vergroten...

Hahahaha o ja, dat is inderdaad wel de ideale leeftijd XD
S
STRANQERLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nathaniel zei:
STRANQER zei:
Mensen, laten we allemaal even begrijpen dat ik niet van plan ben om op mijn 15e aan de hero te gaan. Ik dacht meer aan 20 ofzo.
Klik om te vergroten...

Hahahaha o ja, dat is inderdaad wel de ideale leeftijd XD
Klik om te vergroten...

Grappig hoor :P
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
ik doe mijn best zei:
W.F.L. zei:
17. Ben zeker gedoemd om H junk te worden nu vast.
Klik om te vergroten...
Ik hoop het niet.En dat meen ik.Blijf lekker jezelf. :rock:
Klik om te vergroten...

Haha, ik maakte ook maar een grapje. :P Heb geen zin om mijn problemen op te lossen door het te vervangen door een nog groter probleem :grin:
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#12
En ik ook van jou,.. :hearteyes: .Maar nu even je waffel houden want ik wilde je alvast een fijn en gezellig oud/nieuw wensen. :grin: :wave:
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#13
freakychakra zei:
Dude, just don't!

http://wwww.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=19&t=29085

Genoeg leuke alternatieve middelen te verzinnen toch? :grin:
Klik om te vergroten...
Nou,..noem eens wat!!
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Methadon *roepend op de bank springen doet*
r
ratmatje020Lid
01-01-2024, 00:00
#15
17 jaar en ben nu 31 en zit op suboxone, maar ik gebruik er ook nog bij helaas.
Wat niet zo een goede combinatie is, maarja heb nu geen geld meer dus nog zeker anderhalve week op suboxone, nu bijna 48 uur na me laatste dosis hero en voel me nog steeds behoorlijk koud en gewoon niet 100%, slecht geslapen ook.
Dat is ook een van die kutte dingen van heroine afkick het lijkt wel alsof je botten in ijs zijn gedompeld en dan terug gezet in je lichaam je heb het gewoon de hele tijd koud.
En toch loop je vies te zweten onder je oksels enzo bah wat haat ik dat spul, heeft me leven en me lijf helemaal verpest.
Dus voor iedereen die eraan denkt om heroine te gebruiken DOE HET ALSTUBLIEFT NIET JE HELE LEVEN GAAT ERAAN GEGARANDEERD!!!
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#16
ratmatje020 zei:
DOE HET ALSTUBLIEFT NIET JE HELE LEVEN GAAT ERAAN GEGARANDEERD!!!
Klik om te vergroten...
:wink:
S
SupermoendoLid
01-01-2024, 00:00
#17
r@r@ zei:
Op die leeftijd over Hero denken is niet goed, joh.
Klik om te vergroten...

Ik zou geen leeftijd/situatie/reden weten wanneer het wel goed is... :wave:
Klik om te vergroten...

Agree.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#18
Extreme pijn, kanker & andere chronische ziektes.
T
ToastsLid
01-01-2024, 00:00
#19
Als je nog nooit opiaten hebt genomen stel ik voor dat je zékér tramadol/codeine probeert voor je H gaat proberen. Ik lees namelijk vaak dat H gebruikers niets voelen van tramadol / codeine.

Terwijl ik (die bijna nooit opiaten neem) er een zalige euforie en goed gevoel aan overhou.
Begrijp me niet verkeerd: je bent te jong voor opiaten naar mijn mening, maar als je toch beslist om het te doen beperk je dan tot de zwakke.

You can't miss what you don't know zeg ik altijd. :mrgreen:
P
Pieter210Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik welk opzicht werkte bruin bij jou erotiserend?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."