Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA poeder... ervaringen??

MDMA poeder... ervaringen??

220 antwoorden
79 weergaven
18-5-2026
G
GelegenheidsgebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Volgens mij gebruikt hij zijn eigen site als bron :wave:
r
robbyLid
01-01-2024, 00:00
#2
"Er zijn sterfgevallen na het gebruik
van één pil (niet-verontreinigde)
XTC beschreven, terwijl anderen na
meerdere pillen ongedeerd blijven"

Bron: Erasmus Medisch Centrum, Rotterdam.
E.J.Hoorn.

website:
http://www.ntvg-s.nl/archief_new/archie ... 007p01.pdf
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb het artikel gelezen en ik geloof er eerlijk gezegd niks van. De voetnoten zijn sowieso niet aanwezig; de tekst die jij citeert heeft op het artikel zelf na ook geen bron.

Het lijkt mij erg sterk, maar goed, aan de andere kant zou het ook best kunnen.
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#4
en ik ken iemand die dood is gegaan toen ie een aardappel at.......... ( niet verontreinigd ) :P
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#5
baarsjesbewoner zei:
en ik ken iemand die dood is gegaan toen ie een aardappel at.......... ( niet verontreinigd ) :P
Klik om te vergroten...

:wink: :P
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#6
juist

je kan maar net de sjaak zijn omdat je toevallig allergisch bent,voor de mdma of voor het bindmiddel, maarja kleine kans volgens mij
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Maar is er wel! Gelukkig heb ik er geen last van maar ik geloof best dat er mensen zo allergie's zijn dat ze er aan dood kunnen gaan. Ik bedoel, er zijn toch ook mensen die sterven na het eten van een doodsimpele pinda?
r
robbyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gelukkig komt het ook maar zeer zelden voor!!!
G
GalaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik dacht dat er in NL nooit iemand is doodgegaan van een XTC-pil.
Wel van uitdroging; 'n pil slikken, vet gaan dansen en te weinig drinken.
En ook van 'n foute combinatie van XTC en GHB.
Maar volgens mij niet van alleen XTC.
C
ColaiutaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gala zei:
En ook van 'n foute combinatie van XTC en GHB.
Klik om te vergroten...

die combinatie heb ik al meerdere keren gemaakt, en daarbij ook behoorlijk wat bier, en ik leef nog.. is zeker een aanrader
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Colaiuta zei:
Gala zei:
En ook van 'n foute combinatie van XTC en GHB.
Klik om te vergroten...

die combinatie heb ik al meerdere keren gemaakt, en daarbij ook behoorlijk wat bier, en ik leef nog.. is zeker een aanrader
Klik om te vergroten...

hij bedoeld waarschijnlijk een combo van Teveel van beide. :wink:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ellesdee zei:
DarkScope zei:
Ellesdee zei:
0,6 gram in 1 keer? :confused:
kerel denk ff na...
Klik om te vergroten...

nee dat zeg ik toch niet. 0,6 in 2 keer heb ik gedaan. 2 bommetjes ( in een vloeitje ) van 0,3 gram, 600 miligram dus in totaal. Maar ik vroeg me af wat een normale gebrukersdosis is ( dit was trouwens wel mijn heftigste mdma/xtc ervaring ooit )
Klik om te vergroten...

een dosis is over t algemeen iets wat je per keer neemt...

maar goed... ligt er aan over welke tijd dat verdeeld is dat je die bommetjes neemt...
en hoe zwaar je bent enz...
Klik om te vergroten...

ja dat klopt natuurlijk, maar raar, als ik 3 pillen van 100 mg tegelijk zou nemen, zou ik echt wel superhard gaan, maar een bommetje van 300 mg kon wel gwn zonder té hard
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
DarkScope zei:
Elektronik_dynamite zei:
DarkScope zei:
een vraag.ik heb zelf vernomen dat mdma-kristallen een heftigere, snellere rush geven dan pillen. Ook dat het spacender is, daarmee wil ik zeggen dat je je wat lichter voelt en bij de inslag aangeschoten-achtig gevoel. ( kwa evenwicht )

maar is dit altijd bij kristallen, of heb je dat bij pillen ook als je gewoon je pillen crusht?

EDIT: is 0,6 gram mdma-kristallen een normale dosis, of is dat al veel?

EDIT 2: bestaan er geen MDA-Kristallen? :grin:
Klik om te vergroten...

WANNEER LEER JE NOU EENS EERST GOOGLE/EROWID TE GEBRUIKEN VOORDAT JE DOMME VRAGEN STELT!?!? :openmouth:

caps ftw!
Klik om te vergroten...

erowid en google, nee daar heb ik niks aan. ik heb meer aan ervaringen. is het namelijk anders te doseren als pillen, omdat het poeder is bijv.?
Klik om te vergroten...

als jij altijd weet hoeveel mdma er in je pillen zit...
dan kan je t precies tzelfde doseren...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
DarkScope zei:
Ellesdee zei:
DarkScope zei:
Ellesdee zei:
0,6 gram in 1 keer? :confused:
kerel denk ff na...
Klik om te vergroten...

nee dat zeg ik toch niet. 0,6 in 2 keer heb ik gedaan. 2 bommetjes ( in een vloeitje ) van 0,3 gram, 600 miligram dus in totaal. Maar ik vroeg me af wat een normale gebrukersdosis is ( dit was trouwens wel mijn heftigste mdma/xtc ervaring ooit )
Klik om te vergroten...

een dosis is over t algemeen iets wat je per keer neemt...

maar goed... ligt er aan over welke tijd dat verdeeld is dat je die bommetjes neemt...
en hoe zwaar je bent enz...
Klik om te vergroten...

ja dat klopt natuurlijk, maar raar, als ik 3 pillen van 100 mg tegelijk zou nemen, zou ik echt wel superhard gaan, maar een bommetje van 300 mg kon wel gwn zonder té hard
Klik om te vergroten...
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
DarkScope zei:
Ellesdee zei:
DarkScope zei:
Ellesdee zei:
0,6 gram in 1 keer? :confused:
kerel denk ff na...
Klik om te vergroten...

nee dat zeg ik toch niet. 0,6 in 2 keer heb ik gedaan. 2 bommetjes ( in een vloeitje ) van 0,3 gram, 600 miligram dus in totaal. Maar ik vroeg me af wat een normale gebrukersdosis is ( dit was trouwens wel mijn heftigste mdma/xtc ervaring ooit )
Klik om te vergroten...

een dosis is over t algemeen iets wat je per keer neemt...

maar goed... ligt er aan over welke tijd dat verdeeld is dat je die bommetjes neemt...
en hoe zwaar je bent enz...
Klik om te vergroten...

ja dat klopt natuurlijk, maar raar, als ik 3 pillen van 100 mg tegelijk zou nemen, zou ik echt wel superhard gaan, maar een bommetje van 300 mg kon wel gwn zonder té hard
Klik om te vergroten...

misschien geen zuivere mdma, misschien geen zuivere pillen...
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#16
DarkScope zei:
Elektronik_dynamite zei:
DarkScope zei:
een vraag.ik heb zelf vernomen dat mdma-kristallen een heftigere, snellere rush geven dan pillen. Ook dat het spacender is, daarmee wil ik zeggen dat je je wat lichter voelt en bij de inslag aangeschoten-achtig gevoel. ( kwa evenwicht )

maar is dit altijd bij kristallen, of heb je dat bij pillen ook als je gewoon je pillen crusht?

EDIT: is 0,6 gram mdma-kristallen een normale dosis, of is dat al veel?

EDIT 2: bestaan er geen MDA-Kristallen? :grin:
Klik om te vergroten...

WANNEER LEER JE NOU EENS EERST GOOGLE/EROWID TE GEBRUIKEN VOORDAT JE DOMME VRAGEN STELT!?!? :openmouth:

caps ftw!
Klik om te vergroten...

erowid en google, nee daar heb ik niks aan. ik heb meer aan ervaringen. is het namelijk anders te doseren als pillen, omdat het poeder is bijv.?
Klik om te vergroten...
dus jij wil beweren dat er op erowid geen ervaringen staan? :tearsofjoy:

en tuurlijk is het anders te doseren dat kan iedereen toch begrijpen, like wtf jonge.
in pillen word bindmiddel gebruikt en heb je ook iemand een hoop mdma poeder ter grote van een pil zien snuifen?
komop zeg, volgens mij fles je de boel hier een btje met je gedrag :confused:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ellesdee zei:
DarkScope zei:
Elektronik_dynamite zei:
DarkScope zei:
een vraag.ik heb zelf vernomen dat mdma-kristallen een heftigere, snellere rush geven dan pillen. Ook dat het spacender is, daarmee wil ik zeggen dat je je wat lichter voelt en bij de inslag aangeschoten-achtig gevoel. ( kwa evenwicht )

maar is dit altijd bij kristallen, of heb je dat bij pillen ook als je gewoon je pillen crusht?

EDIT: is 0,6 gram mdma-kristallen een normale dosis, of is dat al veel?

EDIT 2: bestaan er geen MDA-Kristallen? :grin:
Klik om te vergroten...

WANNEER LEER JE NOU EENS EERST GOOGLE/EROWID TE GEBRUIKEN VOORDAT JE DOMME VRAGEN STELT!?!? :openmouth:

caps ftw!
Klik om te vergroten...

erowid en google, nee daar heb ik niks aan. ik heb meer aan ervaringen. is het namelijk anders te doseren als pillen, omdat het poeder is bijv.?
Klik om te vergroten...

als jij altijd weet hoeveel mdma er in je pillen zit...
dan kan je t precies tzelfde doseren...
Klik om te vergroten...

ja, dat klopt. maar omdat het anders inslaat ( harder rusht ), en korter duurt ( omdat het poeder is ), kan de dosis toch anders zijn?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#18
B
BarbieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Elektronik_dynamite zei:
DarkScope zei:
een vraag.ik heb zelf vernomen dat mdma-kristallen een heftigere, snellere rush geven dan pillen. Ook dat het spacender is, daarmee wil ik zeggen dat je je wat lichter voelt en bij de inslag aangeschoten-achtig gevoel. ( kwa evenwicht )

maar is dit altijd bij kristallen, of heb je dat bij pillen ook als je gewoon je pillen crusht?

EDIT: is 0,6 gram mdma-kristallen een normale dosis, of is dat al veel?

EDIT 2: bestaan er geen MDA-Kristallen? :grin:
Klik om te vergroten...

WANNEER LEER JE NOU EENS EERST GOOGLE/EROWID TE GEBRUIKEN VOORDAT JE DOMME VRAGEN STELT!?!? :openmouth:

caps ftw!
Klik om te vergroten...
Alweer hoofdletterS!! :angry:
f
floydLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik heb net 1 gr mdma gekocht voor 25€.

er zitten hier en daar wat kristallen tussen, maar het is hoofdzakelijk een grof poeder, net suiker.
het spul heeft een gele, licht bruine kleur.
en het ruikt niet naar anijs.

ik heb nog nooit mdma van dichtbij gezien.
en ik dacht altijd dat dit wit van kleur was (al heb ik op DF wel al gelezen dat het soms paars van kleur kan zijn).

ik ben een beginner wat mdma betreft en ben van plan om de gram in 10 te verdelen, zodat ik telkens een dosis heb van ongeveer de 100 mg.
ik zal het waarschijnlijk in een glas water oplossen en dan zo innemen.

weet er iemand van jullie of die gele kleur normaal is?
en voorzover je het kan zeggen; is dit goed/straf spul?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789...12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."