#1
Volgens mij gebruikt hij zijn eigen site als bron 


baarsjesbewoner zei:en ik ken iemand die dood is gegaan toen ie een aardappel at.......... ( niet verontreinigd ) :P
Gala zei:En ook van 'n foute combinatie van XTC en GHB.
Colaiuta zei:Gala zei:En ook van 'n foute combinatie van XTC en GHB.
die combinatie heb ik al meerdere keren gemaakt, en daarbij ook behoorlijk wat bier, en ik leef nog.. is zeker een aanrader
Ellesdee zei:DarkScope zei:Ellesdee zei:0,6 gram in 1 keer?![]()
kerel denk ff na...
nee dat zeg ik toch niet. 0,6 in 2 keer heb ik gedaan. 2 bommetjes ( in een vloeitje ) van 0,3 gram, 600 miligram dus in totaal. Maar ik vroeg me af wat een normale gebrukersdosis is ( dit was trouwens wel mijn heftigste mdma/xtc ervaring ooit )
een dosis is over t algemeen iets wat je per keer neemt...
maar goed... ligt er aan over welke tijd dat verdeeld is dat je die bommetjes neemt...
en hoe zwaar je bent enz...
DarkScope zei:Elektronik_dynamite zei:DarkScope zei:een vraag.ik heb zelf vernomen dat mdma-kristallen een heftigere, snellere rush geven dan pillen. Ook dat het spacender is, daarmee wil ik zeggen dat je je wat lichter voelt en bij de inslag aangeschoten-achtig gevoel. ( kwa evenwicht )
maar is dit altijd bij kristallen, of heb je dat bij pillen ook als je gewoon je pillen crusht?
EDIT: is 0,6 gram mdma-kristallen een normale dosis, of is dat al veel?
EDIT 2: bestaan er geen MDA-Kristallen?![]()
WANNEER LEER JE NOU EENS EERST GOOGLE/EROWID TE GEBRUIKEN VOORDAT JE DOMME VRAGEN STELT!?!?
caps ftw!
erowid en google, nee daar heb ik niks aan. ik heb meer aan ervaringen. is het namelijk anders te doseren als pillen, omdat het poeder is bijv.?
DarkScope zei:Ellesdee zei:DarkScope zei:Ellesdee zei:0,6 gram in 1 keer?![]()
kerel denk ff na...
nee dat zeg ik toch niet. 0,6 in 2 keer heb ik gedaan. 2 bommetjes ( in een vloeitje ) van 0,3 gram, 600 miligram dus in totaal. Maar ik vroeg me af wat een normale gebrukersdosis is ( dit was trouwens wel mijn heftigste mdma/xtc ervaring ooit )
een dosis is over t algemeen iets wat je per keer neemt...
maar goed... ligt er aan over welke tijd dat verdeeld is dat je die bommetjes neemt...
en hoe zwaar je bent enz...
ja dat klopt natuurlijk, maar raar, als ik 3 pillen van 100 mg tegelijk zou nemen, zou ik echt wel superhard gaan, maar een bommetje van 300 mg kon wel gwn zonder té hard
DarkScope zei:Ellesdee zei:DarkScope zei:Ellesdee zei:0,6 gram in 1 keer?![]()
kerel denk ff na...
nee dat zeg ik toch niet. 0,6 in 2 keer heb ik gedaan. 2 bommetjes ( in een vloeitje ) van 0,3 gram, 600 miligram dus in totaal. Maar ik vroeg me af wat een normale gebrukersdosis is ( dit was trouwens wel mijn heftigste mdma/xtc ervaring ooit )
een dosis is over t algemeen iets wat je per keer neemt...
maar goed... ligt er aan over welke tijd dat verdeeld is dat je die bommetjes neemt...
en hoe zwaar je bent enz...
ja dat klopt natuurlijk, maar raar, als ik 3 pillen van 100 mg tegelijk zou nemen, zou ik echt wel superhard gaan, maar een bommetje van 300 mg kon wel gwn zonder té hard
dus jij wil beweren dat er op erowid geen ervaringen staan?DarkScope zei:Elektronik_dynamite zei:DarkScope zei:een vraag.ik heb zelf vernomen dat mdma-kristallen een heftigere, snellere rush geven dan pillen. Ook dat het spacender is, daarmee wil ik zeggen dat je je wat lichter voelt en bij de inslag aangeschoten-achtig gevoel. ( kwa evenwicht )
maar is dit altijd bij kristallen, of heb je dat bij pillen ook als je gewoon je pillen crusht?
EDIT: is 0,6 gram mdma-kristallen een normale dosis, of is dat al veel?
EDIT 2: bestaan er geen MDA-Kristallen?![]()
WANNEER LEER JE NOU EENS EERST GOOGLE/EROWID TE GEBRUIKEN VOORDAT JE DOMME VRAGEN STELT!?!?
caps ftw!
erowid en google, nee daar heb ik niks aan. ik heb meer aan ervaringen. is het namelijk anders te doseren als pillen, omdat het poeder is bijv.?
Ellesdee zei:DarkScope zei:Elektronik_dynamite zei:DarkScope zei:een vraag.ik heb zelf vernomen dat mdma-kristallen een heftigere, snellere rush geven dan pillen. Ook dat het spacender is, daarmee wil ik zeggen dat je je wat lichter voelt en bij de inslag aangeschoten-achtig gevoel. ( kwa evenwicht )
maar is dit altijd bij kristallen, of heb je dat bij pillen ook als je gewoon je pillen crusht?
EDIT: is 0,6 gram mdma-kristallen een normale dosis, of is dat al veel?
EDIT 2: bestaan er geen MDA-Kristallen?![]()
WANNEER LEER JE NOU EENS EERST GOOGLE/EROWID TE GEBRUIKEN VOORDAT JE DOMME VRAGEN STELT!?!?
caps ftw!
erowid en google, nee daar heb ik niks aan. ik heb meer aan ervaringen. is het namelijk anders te doseren als pillen, omdat het poeder is bijv.?
als jij altijd weet hoeveel mdma er in je pillen zit...
dan kan je t precies tzelfde doseren...
Alweer hoofdletterS!!Elektronik_dynamite zei:DarkScope zei:een vraag.ik heb zelf vernomen dat mdma-kristallen een heftigere, snellere rush geven dan pillen. Ook dat het spacender is, daarmee wil ik zeggen dat je je wat lichter voelt en bij de inslag aangeschoten-achtig gevoel. ( kwa evenwicht )
maar is dit altijd bij kristallen, of heb je dat bij pillen ook als je gewoon je pillen crusht?
EDIT: is 0,6 gram mdma-kristallen een normale dosis, of is dat al veel?
EDIT 2: bestaan er geen MDA-Kristallen?![]()
WANNEER LEER JE NOU EENS EERST GOOGLE/EROWID TE GEBRUIKEN VOORDAT JE DOMME VRAGEN STELT!?!?
caps ftw!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."