Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Christiane F..... Ook heel inspirerend...."
"Saivy zei: Hmm.. weet ik niet, ga mss eens langs bij een dokter ofzo Klik om te vergroten... Dat lijkt me een heel goed advies! Bij je huisarts kan je een heel goede zwangerschaptest laten doen. En mocht je dan echt zwanger blijken te zijn, dan kan je dokter je meteen vertellen wat de eventuele gevolgen van jouw druggebruik voor je ongeboren kind kunnen zijn. Dus maak morgen 'n afspraak, dan heb je binnen no time alle antwoorden die je zoekt. Da's een stuk effectiever dan topics beginnen op dit forum."
"need^weed zei: Colaiuta zei: Gala zei: En ook van 'n foute combinatie van XTC en GHB. Klik om te vergroten... die combinatie heb ik al meerdere keren gemaakt, en daarbij ook behoorlijk wat bier, en ik leef nog.. is zeker een aanrader Klik om te vergroten... hij bedoeld waarschijnlijk een combo van Teveel van beide. Klik om te vergroten... ZIJ! ...en dat bedoelde ik inderdaad."
"Baukereg zei: Opgeruimd staat netje. Ga maar lekker met die Amerikaanse neo-conservatieven de alleswetende intellectueel uithangen. Klik om te vergroten... AMEN"
"melissa zei: mischien zijn ze meer tevreden met een playboy met schapenbillen Klik om te vergroten... Zie hier een goede reden waarom sommige moslims de westerse samenleving uitkotsen."
"WODKA!!! Puur of in bloody mary's of gemixt met appelsap."
"Van bier ga ik kotsen voordat ik dronken ben dus daar word ik nooit bezopen van. Echt dronken ben ik ook wel na 'n halve liter sterke drank."
"Paultje, jij zegt dat volgens jou iedereen die verslaafd is diep in zijn/haar hart wil stoppen; volgens mij geldt dat niet voor iedereen hoor! Ik heb zelf een paar jaar heel veel drugs (voornamelijk coke) gebruikt en ja, ik was toen verslaafd. Lange tijd vond ik dat leventje geweldig en was ik echt niet van plan om te stoppen. Ik wist toen wel dat er een moment zou komen dat ik er genoeg van zou krijgen, ik beschouwde het als een fase, en idd, na 'n paar jaar had ik er ook echt genoeg van en ben ik zwaar gaan minderen. Een kennis van me is al 6 jaar verslaafd aan coke en hij vindt 't wel prima zo. Niemand heeft er last van, hij kan het betalen en hij accepteert de gevolgen van zijn verslaving. Ik vind dit heel moeilijk te geloven, die tevredenheid kan ook juist een gevolg van z'n verslaving zijn, denk ik. Ik bedoel, uitkomen voor je verslaving en deze accepteren lijkt heel dapper maar ben je dan niet eigenlijk al een fase verder dan als je nog vecht tegen je verslaving? Ik weet 't niet..."
"Speed breekt 't glazuur wat op je tanden zit af. Dus nooit een lijn nemen en dan je tanden gaan poetsen want dan poets je al je glazuur er af!"
"hmm... Dat klinkt als een waardeloze pil..."