Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Alfred Hein zei: Colaiuta zei: heineken vink flauw.. rioolwater Klik om te vergroten... Dat is niet flauw dat is het lekker wegdrinken. Dat is nog erger bij amstel, dat neigt meer naar afwaswater dan rioolwater vind ik zelf nogsteeds. Klik om te vergroten... ieder zn smaak.. had gister bij een maat twist-off heineken, was niet slecht. btw Duvel vind ik ook heerlijk, komt vast ook door de extra vitamine"
"De verschillende opdrukken op de papertrips, zijn dat ook allemaal andere trips of is LSD gewoon de werkende stof en is alleen de hoeveelheid bij iedere trip verschillend ? kan namelijk 1 soort krijgen en die bevalt me maar matig"
"Ik heb nou een aantal keer lsd gebruikt en heb nu vaak flashbacks ervan, ik heb laatst van iemand dat dat voor altijd blijft omdat de stof in je lichaam blijft, is dat zo?? Daan"
"nou dat klopt ook eigenlijk niet want ik heb het 3 keer gedaan en 2 keer had ik of mijn vrienden niet veel tijd en toen ben ik dus in die trip thuis beland... niet leuk maar die 1e keer was vet, dus en waar, wanneer, met wie en hoelang zijn belangrijke dingen als je wil trippen, dus ligt aan mij. Maar ik vroeg me gewoon af of er nog verschillende trips zijn ??"
"het is wel zo, dat blowen er voor zorgt dat ik een nogal heftige flashback kan krijgen, ben er dus maar mee gestopt. Nog meer mensen met deze ervaring?"
"wjow, gister 2cb op proef gekregen van een dealer, dosis enal weet ik niet en hierbij had ik 2 pille op en een maat van me viste nog een halve gr pep uit de vuilnisbak... da was wel echt 3 keer zo hard als ik had verwacht, heeft veel weg van lsd vind ik... ben verkankert maaat..."
"echt ik raad het zeker aan maar moet zegge alsk had gewete dat t zo hard was had ik zeker de pep achterwege gelate..... kijk er maar mee uit 2cb klonk in mijn oren niet zo lijp als LSD ofzo maar tis echt zwaar"
"ik vind paddos in bepaalde zin heftiger dan lsd, en daarbij leuker zelfs... LSD is mij echt te chemisch.... dus paddos"
"Art Attack - Forward Motion"
"Amstel, Bavaria, Dommelsch heineken vink flauw.. rioolwater"